روانشناسی

استرس و فکر زیاد را تنها با ۱ روش از بین ببرید

امروزه به دلایل مختلف افراد تحت فشار و استرس بیش از حد هستند. در عین حال ما درگیر مشکلات روزمره هستیم. و ما نمی توانیم مشکلاتی را که خودمان ایجاد می کنیم از بین ببریم. و ما آن زندگی را احساس می کنیم. کافی است خودتان را تعریف کنید. همه اینها ناشی از استرس و تفکر زیاد است. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید

عادتی که می‌تواند استرس و فکر زیاد را متوقف کند!

دانشمندان تحقیقاتی در این زمینه انجام داده اند تا راه حلی ساده برای این مشکل ارائه دهند. این مطالعه در دانشگاه ایالتی میشیگان انجام شد و مهمترین چیز برای مقابله با این عوامل استرس زا صرفا داشتن نگرش مثبت است. یکی از دانشمندان مشهور (هانس شرودر) در این تحقیق از بسیاری از دانش آموزان با اضطراب و اضطراب بالا استفاده کرد. معلم از نیمی از دانش آموزان خواسته شد تا در مورد احساسات و افکار عمیق خود به مدت 8 دقیقه بنویسند، در حالی که به نیمی دیگر زمان داده شد تا در مورد آنچه روز قبل انجام داده اند بنویسند.
محققان به طور کامل این افراد را شناسایی کردند و در نهایت رفتار آنها را مطالعه کردند و دریافتند که در حالی که هر دو گروه یک کار را انجام می دهند، گروه دوم آن را بهتر و سریعتر انجام می دهند.

br>

نوشتن راهی ساده و البته موثر در کنترل استرس و فکر زیاد

برای کسانی که در مشاغل استرس زا مانند روزنامه نگاری و نویسندگی کار می کنند. مطالعات نشان داده اند که نوشتن می تواند استرس آینده را کاهش دهد. در یک مطالعه، موسسه روانشناسی بالینی می گوید: نوشتن وابستگی عاطفی را کاهش می دهد، باعث می شود افراد کمتر احساس استرس کنند و حافظه را بهبود می بخشد.

مرتبط  ۳ علت اصلی طلاق و جدایی زوجین +ویدیو

تحقیقات اضافی

این اولین مطالعه ای نیست که می گوید نوشتن استرس را کاهش می دهد. در سال 1986، جیمز پنبنکر مطالعه ای انجام داد و دریافت که نوشتن می تواند استرس را کاهش دهد و در نهایت از بین ببرد. او دریافت که وقتی خاطرات و تجربیات خود را روی کاغذ بیاورید، بهتر می‌توانید آن‌ها را درک کنید.

نوشتن می‌تواند دیدگاه ما را نسبت به زندگی تغییر دهد و باعث شود که در روابط عمومی ما زیبا و آسان به نظر برسد. توجه ما را تحت تأثیر قرار داده و گسترش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا