روانشناسی

قاتل خاموش رابطه عاشقانه را بشناسید

امروزه بسیاری از زوج ها باید زمان بیشتری را با هم بگذرانند. به همین ترتیب، استرس و فشار ناشی از وضعیت موجود باعث می شود زوج ها احساس کنند که چیزی در رابطه عاشقانه آنها کم است. با ما همراه باشید تا در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان در مورد قاتل خاموش عاشقانه صحبت کنیم.

قاتل خاموش رابطه عاشقانه

تعداد افرادی که آسیب مغزی دارند کم نیست. این افراد از روابط خود ناراضی هستند و ممکن است احساس بی توجهی، آزار و یا حتی حمله عاطفی کنند.

حسادت ویرانگر

حسادت ممکن است نشانه عشق به یکی از طرفین در ابتدای رابطه و برای دیگری مهم تلقی شود، اما با پیشرفت رابطه، حسادت به یک احساس مخرب و ناسالم تبدیل می شود. طبیعی است که دو نفر عاشق مراقب رفتار خود و افرادی که با آنها فامیل هستند باشند، اما حسادت شدید، عدم اعتماد و احترام به طرف مقابل، چیزی است که در نهایت رابطه را از بین می برد.

فرار از بحث کردن

بر خلاف تصور عمومی، فقدان بحث های طولانی مدت منجر به از هم گسیختگی روابط می شود. گفتگو، حتی اگر به مشاجره منجر شود، نشان می دهد که زوج برای رابطه ارزش قائل هستند و برای بهبود آن تلاش می کنند. در عین حال این بحث نشان می دهد که زن و شوهر به شریک خود اعتماد دارند و مشکلات و ناراحتی های خود را با او در میان می گذارند. چگونه بعد از عصبانیت با شوهرتان آشتی می کنید تا از یک رابطه عاطفی خوب لذت ببرید؟ از

مرتبط  ۸ مورد از ترفندهای تندخوانی

دیدن کنید

نبخشیدن و فراموشی، قاتل خاموش رابطه عاشقانه

بخشش و فراموش کردن یکی نیستند. اگر نتوانیم بین این دو تفاوت قائل شویم، ناامیدی را برای مدت طولانی حفظ خواهیم کرد و این ناامیدی در نهایت زندگی ما را نابود خواهد کرد. بخشش به معنای توجیه طرف مقابل نیست، بلکه به معنای رها کردن احساسات منفی است. شما می توانید در مورد احساسات خود بدون تبدیل شدن به خشم درونی که زندگی یکدیگر را نابود می کند صحبت کنید.

اکران زندگی خصوصی

زندگی شخصی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید. روابط عاطفی بخشی از زندگی شخصی است، بنابراین لازم نیست آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. به اشتراک گذاشتن مداوم زندگی شخصی خود به معنای رابطه شخصی با شریک زندگی خود نیست. به یاد داشته باشید که دیگران ممکن است به هر لحظه از زندگی شما علاقه مند نباشند.

اصرار بر تغییر دیگری

این یک اشتباه استراتژیک است که فکر کنیم شخصیت یک شریک قابل تغییر است. آدم ها با هم فرق دارند و باید تفاوت ها را با احترام بپذیریم. ما می توانیم نظر خود را بگوییم، اما تلاش برای تغییر نظر دیگران غیرممکن و اشتباه است.

کنار نگذاشتن خودخواهی

ازدواج یک درس فوق العاده و ثابت برای خودخواه نبودن است. به عنوان بخشی از یک رابطه، به این تجربه اجازه می دهیم که ما را به رشد یا عصبانیت سوق دهد. سخت است که دیگران را بالاتر از خود قرار دهیم زیرا طبیعت ما به آن عادت نکرده است، اما گاهی برای دوست داشتن دیگران مجبوریم از رودخانه طبیعت عبور کنیم. تجربه نشان داده که نتیجه این تعهد جلوگیری از درگیری با همسر و تامین آرامش در زندگی است.

مرتبط  تنها در یک دقیقه برای همیشه از تنبلی رها شوید +ویدیو

ماندن در گذشته‌ها، قاتل خاموش رابطه عاشقانه

یکی از بدترین رفتارهایی که می تواند روابط ما را تهدید کند، توصیف شخصی با گذشته است. به جای تمرکز بر گذشته، روی تغییرات مثبتی که خود و همسرتان در زندگی خود ایجاد کرده اید تمرکز کنید، گذشته را درک کنید و به آن احترام بگذارید و برای حال و آینده برنامه ریزی کنید. >

زنجیره بی‌صداقتی

وفاداری مانند یک زنجیر بین ازدواج در یک زندگی مشترک است. وقتی یک دروغ کوچک می گوییم یا یک دروغ بزرگ، فرقی نمی کند که یک حلقه از این زنجیره حذف شود یا ده حلقه، نتیجه یکی است و نتیجه این بی صداقتی نابودی متقابلی بیش نیست.

>

مطلب پیشنهادی: چرا برخی افراد احمق هستند؟ ویدیو را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا