روانشناسی

اگر این نشانه‌ها را دارید هنوز آماده ازدواج نیستید

وقتی برنامه ریزی عروسی خود را شروع می کنید، احساس می کنید برای عروسی آماده نیستید. او تردید کرد. احساس می کنید که انتخاب شما اشتباه است یا می ترسید. در این مقاله از بنوان در مورد علائمی صحبت می کنیم که نشان می دهد شما برای ازدواج آماده نیستید.

نشانه هایی که می گوید آماده ازدواج نیستید

فقط به این دلیل که در حال حاضر برای ازدواج آماده نیستید، به این معنی نیست که تا آخر عمر مجرد هستید. با ما بمانید.

زمان کوتاهی است که نامزدتان را می‌شناسید

شما فقط شش ماه است که یکدیگر را می شناسید. شش ماه پر از شادی و شادی هر لحظه. شما همیشه به او فکر می کنید. شما نمی توانید از آن اجتناب کنید. وقتی با هم نیستید مدام به او پیام می دهید. اسمش عشق نیست؟

نه، این عشق نیست. در سال اول آشنایی، عاشق می شوید و به زمان بیشتری نیاز دارید تا او را بهتر بشناسید. اگر بعد از این مدت عشق شما همچنان قوی است و زمان کافی برای آشنایی با شریک زندگی خود دارید، می توانید با خیال راحت و با اطمینان در انتخاب خود روی سفره عقد بنشینید.

مرتبط  وابستگی متولدین هر ماه را با دلتا بشناسید.

برای درمیان‌گذاشتن اسرار تاریک و پنهانی‌ خود معذب هستید

یک ازدواج موفق و سالم، ازدواجی است که در آن دو نفر با وجود دانستن رازهای یکدیگر، یکدیگر را دوست داشته باشند. اگر اسرار مهمی مانند ازدواج قبلی، بدهی های مالی بزرگ، مشکلات مواد مخدر و غیره را از شریک زندگی خود پنهان می کنید، پس برای ازدواج آماده نیستید. شاید می ترسید شریک آینده تان شما را قضاوت کند، باید روی بزرگترین ترس خود کار کنید.

نشانه هایی که می گوید آماده ازدواج نیستید

تو به دوستت بگو ما هرگز دعوا نمی کنیم. این نشانه خوبی نیست و ممکن است به این معنی باشد که در مورد مسائل سخت و پیچیده خوب صحبت نمی کنید. ممکن است از ترس آسیب رساندن به رابطه، رنجش و عصبانیت خود را پنهان کنید. اگر موقعیتی وجود ندارد که نشان دهد هر دوی شما چگونه تعارض را حل می کنید، برای ازدواج آماده نیستید.

درمورد مسائل مهم هم‌عقیده نیستید

شما عاشق گذراندن وقت با همسرتان هستید، اما وقتی زمان بیشتری را با هم می گذرانید و همدیگر را بهتر می شناسید، متوجه می شوید که در مورد چیزهای مهمی مانند خرج کردن یا پس انداز کردن پول، والدین، کار و سرگرمی دچار تعارض می شوید. اختلاف نظر؟ بنابراین، بهتر است به خودتان زمان بیشتری بدهید.

هنوز مطمئن نیستید که می‌خواهید به این فرد متعهد شوید

شما تفاهم خوبی با شریک آینده خود دارید، اما همچنان می خواهید با افراد دیگری قرار ملاقات بگذارید یا فکر می کنید می توانید شریک بهتری پیدا کنید. اگر هنوز این احساس را در درون خود دارید، بهتر است به آن صدا گوش دهید و تصمیم ازدواج را برای مدتی به تعویق بیندازید.

مرتبط  تنها در ۳۰ روز برای همیشه به آرامش برسید

از سازش نفرت دارید از نشانه هایی که می گوید آماده ازدواج نیستید

هنگامی که تنها زندگی می کنید، ممکن است برای مدت طولانی سبک زندگی خاصی داشته باشید. خانه شما همیشه تمیز و مرتب باشد. من فعالیت های صبحگاهی شما و غیره را دوست دارم. می فهمم که رفتارم متفاوت از دیگران است. آماده سازش. این یکی از نشانه‌هایی است که نشان می‌دهد شما برای ازدواج آماده نیستید، پس باید کمی برای آن فکر کنید.

انتظار دارید همسر آینده‌تان تغییر کند

باید بدانید که می خواهید با فردی که اکنون می شناسید ازدواج کنید و انتظار تغییر او را نداشته باشید. اگرچه افراد تغییرات زیادی در زندگی خود ایجاد می کنند، اما تغییرات بزرگی ایجاد نمی کنند. فردی که با او ازدواج می کنید همیشه همان چیزی خواهد بود که هستید. بنابراین، ازدواج به این امید که معجزه ای رخ دهد و شریک زندگی شما یک شبه تغییر کند و مهربان تر، بخشنده تر و مسئولیت پذیرتر شود، یک اشتباه کامل است. آن را بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا