دکوراسیون داخلی

ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون سالن زیبایی

اگر می خواهید سالن زیبایی راه اندازی کنید یا سالن زیبایی خود را تغییر دهید، باید برنامه خوبی برای جذب مشتری بیشتر در ذهن داشته باشید. پس از خواندن این مقاله، ایده های خوبی در مورد نحوه تغییر لباس یا به روز رسانی سبک مد خود خواهید داشت.

۱. کنتراست سیاه و سفید 

سطح استیل صیقلی صندلی ها و کنتراست سیاه و سفید ظاهری مدرن و شیک به سالن شما می بخشد. آینه های بزرگ؛ ترکیب رنگ قرمز روشن بین نور فلورسنت و سیاه و سفید جلوه شگفت انگیزی ایجاد می کند. دستگیره های کابینت دیواری سفید با صندلی های مشکی، قفسه ها و دستگیره های قرمز رنگ در مقابل قفسه های سفید برجسته است.

۲. کاغذ دیواری بافت‌دار جذاب

این اتاق با رنگ های کرم و میزهای چوبی فضایی لطیف و گرم به مشتریان می دهد. صندلی مشکی مربع و پایه های آهنی همه را یاد یک آرایشگاه قدیمی می اندازد. کاغذ دیواری و کفپوش بافت، زیبایی و سادگی را به این اتاق نشیمن اضافه می کند. نور زندگی بخشی از اتاق نشیمن زیبا را برجسته می کند و سقف سفید با دیوارهای بژ و پارکت زیبا در اتاق نشیمن تضاد دارد.

مشاهده جدیدترین نوع کاغذ دیواری.

۳. رنگ سبز لیمویی

سبز لیمویی رنگی است که همه را به خود جذب می کند. رنگ روشن این سالن زیباست و چشم دیگران را خسته نمی کند. این رنگ به خوبی با قفسه ها و کابینت ها ست می شود و صندلی های استیل زیبا تکمیل کننده طرح است. کف‌های تیره و دیوارهای سفید ساده ترکیبی فوق‌العاده ایجاد می‌کنند.

مرتبط  عثمانی بهترین مدل میز برای استراحت پاهایتان

۴. رنگ نارنجی روشن و میزهای بتنی

صندلی ها و دیوارهای نارنجی رنگ با میزهای سیمانی و عناصر فلزی زیبایی ایجاد می کنند. کف های بتنی و قاب آینه مشکی این زیبایی را کامل می کند. با وجود مقدار کمی بتن در این طرح، حس زیبایی و راحتی خاصی را به دیگران القا می کند.

۵. دیوار سرخابی برای سالن زیبایی

دیوار رنگ شده با رنگ قرمز یک انتخاب عالی برای نمایش جزئیاتی مانند ساعت آینه ای روی دیوار است. عکس‌های بزرگ با قاب‌های بلند جلوی صندلی‌های آبی جلوه و سبک جدیدی به سالن می‌دهند.

۶. رنگ سفید و خاکستری هماهنگ با چراغ‌های سالن

چراغ‌های سقفی با قابلیت تنظیم چندگانه نصب شده‌اند تا مشتریان وقتی وارد سالن می‌شوند احساس کنند بخشی از این کهکشان شگفت‌انگیز ستاره‌ها هستند. پرده های خاکستری روشن از سقف و آینه های بزرگ جلوی هر صندلی این اتاق را جذاب و زیبا کرده است. صندلی های سفید دارای پایه های فولادی و دسته های باز هستند. آینه ها با نور آبی می درخشیدند که از کف خاکستری نیمه براق منعکس می شد. پایه‌های صندلی‌ها و نیمکت‌ها از استیل است و نوری که از آینه‌ها می‌آید را منعکس می‌کند.

۷. رنگ زرد به محیط گرما می‌دهد

سقف های بلند با لهجه های تزئینی باعث می شود اتاق احساس جذابیت و باز بودن داشته باشد. دیوارهای زرد روشن و قاب های زرد روشن در اطراف آینه ها و قفسه های بزرگ اتاق زیبا را روشن می کند، در حالی که صندلی های مشکی، مربع ها و چوب تیره روشنایی اتاق را متعادل می کند. قفسه شیشه ای روی دیوار روشن نیست و رنگ محصول روی قفسه در آینه پشت آن منعکس می شود.

۸. رنگ ارغوانی سفیدی سالن را ملایم می‌کند

دیوارها و صندلی های بنفش در کنار صندلی های مشکی و پرده های خاکستری روشن، سفیدی روشن سقف و سبکی دیوارها را ملایم می کند. صندلی های سفید با بازوهای چوبی در برابر پرده های خاکستری می درخشند.

۹. آینه‌ها فضای سالن را بزرگ نشان می‌دهند و نور را منعکس می‌کنند

آینه ها تقریبا تمام دیوار را می پوشانند تا اتاق بزرگتر به نظر برسد. دیوارهای سفید و کف خاکستری روشن ظاهر صندلی های مشکی و استیل را تکمیل می کند. قفسه های خاکستری بسته بندی قرمز روشن لوازم آرایش را بهتر نشان می دهند.

مرتبط  این گیاهان اکسیژن تازه به ریه‌های شما می‌رسانند

۱۰. رنگ‌های نئونی باطراوت و مدرن هستند

رنگ سبز پسته ای بر زمینه سفید و خاکستری این تالار می درخشد، پارکت و دیوارهای رنگ روشن، جلوه ای مدرن و مجلل به این سالن داده است. رنگ روشن لاک روی زمینه سفید زیبا به نظر می رسد.

۱۱. شیشه‌های رنگی

سالن دارای کف سنگ مرمر مشکی، کمد لباس و میز چوبی است. فنجان های الماسی سفید، زرد و سبز ایده بسیار خوبی است و زیبایی گیاه را به خوبی نشان می دهد. صندلی های زرد و سرمه ای و کشوهای زرد جلوی میز مرمری سیاه و سفید ایستاده اند. این یک اتاق بزرگ است، مانند یک اتاق نشیمن یا مطالعه. چراغ های گرد فلزی و آینه های بیضی شکل نیز موجود است. کف سنگ مرمر تیره در مرکز اتاق می درخشد و به زیبایی این خانه می افزاید

۱۲. چراغ‌های آویز، سالن زیبایی را روشن‌تر می‌کنند. 

چراغ‌های آویز، این سالن را روشن کرده و رنگ مشکی و استیل صندلی‌ها را بیشتر مشخص می‌کند. دیوارهای آبی کوتاه​​، نوارهای قرمز روی کشوها با دستگیره‌های استیل را برجسته می‌کنند.

۱۳. رنگ‌های طبیعی گرما می‌بخشند

دیوارهای نارنجی تیره و زیتونی روی میزها و میزهای چوبی عالی به نظر می رسند. دیوارهای آجری، سرامیک، صندلی های فلزی و رنگ های ملایم فضایی راحت و دلپذیر را برای مشتریان ایجاد می کند. نور مستقیم و لامپ ها رنگ های گرم را بر روی دیوارها و سقف می اندازند. این وسایل روشنایی سالن زیبایی حس یک هتل، رستوران یا هتل را به مشتری می بخشد.

۱۴.  ترکیب عناصر مختلف با هم

آویزهای زرد در یک ردیف جلوه زیبایی به صندلی های روکش مشکی، کاشی های دیواری و میزهای برنجی می بخشد. پارکت و کاغذ دیواری مکمل رنگ دیوارها هستند. دیوارهای سایه روشن در این تالار زیبا مانند نقاشی رنگ روغن است. آبی روشن، سبز لیمویی، نارنجی روشن و زرد روی این دیوار ترکیب شده اند تا احساس راحتی کنید.

مرتبط  آسان و سریع یک تابلوی زیبا بسازید +ویدیو

۱۵. چوب و فلز مکمل یکدیگر هستند

دیوارهای سفید براق با آینه های بلوط و قاب میز مطابقت دارند، در حالی که صندلی ها و کابینت های مشکی و آهنی چوب قهوه ای را منعکس می کنند. رنگ کف مرمر نیز بر جذابیت این تالار زیبا می افزاید.

 ۱۶. ساده اما جذاب

صندلی‌های زرد مدرن و قفسه‌های چوبی در کنار دیوارهای سفید و کف‌های کاشی‌کاری شده قرار دارند. یک چراغ سفید ساده در اطراف آینه بیضی قرار داده شده است. صندلی ارغوانی به زیبایی روی زمین کاشی کاری شده سفید می درخشد.

۱۷. رنگ صورتی

صندلی های صورتی مشتریان زیادی را در این سالن جذب می کند. رنگ صورتی صندلی به خوبی با دیوارهای سفید و قفسه های خاکستری هماهنگ می شود. علاوه بر این، کف مشکی این اتاق نشیمن را بسیار مدرن و شیک کرده است. آینه بیضی حتی زمانی که چراغ ها خاموش هستند زیبا به نظر می رسد.

۱۸. رنگ قرمز برای دکوراسیون سالن زیبایی

در مرکز اتاق یک ریش ظریف ساخته شده از مهره های فلزی که شبیه DNA هستند. نور در یک دایره سیاه قرار گرفته و توسط نورهای کوچک احاطه شده است. یک صندلی قرمز و یک مبل مدرن ایستاده روی زمین و یک قفسه مشکی.

۱۹. رنگ زرد و ارغوانی مکمل هم هستند

رنگ های بسیار روشن زرد و بنفش و کاغذ دیواری روشن توجه همه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. چیزهای سفید کوچک مانند درب ورودی و ساعت مشکی به این سالن زیبا جذابیت می بخشد.

۲۰. پیچیده اما ساده‌

دیوارهای سفید و آینه های چوبی طراحی ساده و محدودی را ارائه می دهند. کناره های خاکستری تیره و صندلی های مشکی برجسته شده اند. خط حمام زیبا در طبقه همکف با خط طبقه بالا مطابقت دارد.

از آنجایی که کار اصلی یک سالن زیبایی زیبا و جذاب جلوه دادن افراد است، مشتریان انتظار دارند که سالن زیبایی نیز جذاب باشد. بنابراین، یک صاحب سالن موفق باید فضای کاری طراحی کند که از بازدیدکنندگان استقبال کند و آنها را متقاعد کند که زیبایی را درک می کنند. با انجام این مراحل دکوراسیون سالن، می توانید توانایی خود را در جذب و حفظ مشتریان افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا