دکوراسیون داخلی

تنها در ۴ مرحله برای خانه خود پرده شیک بدوزید + ویدئو

انتخاب یک پرده زیبا با نقطه کانونی خانه شما را بهتر از همیشه جلوه می دهد. پرده های مرکوتون زیبا هستند اما به راحتی دوخت می شوند و با انجام این مراحل مرحله به مرحله می توانید با هزینه کم پرده های خود را به روز کنید. . نحوه قلاب بافی کردن پرده آسان است و می توانید خودتان بدون استخدام قلاب بافی این کار را انجام دهید.


آموزش دوخت پرده پانچ

انتخاب پارچه مناسب

انتخاب پارچه مناسب برای دکور منزل اولین قدم در ساخت پرده های گرانول است. برای دوخت این چادر طرح دار می توان از انواع پارچه ها استفاده کرد به جز پارچه های بسیار مهم کتان و حریر. اما برای زیبایی کار بهتر است از پارچه استفاده شود.

چه مقدار پارچه برای دوخت پرده نیاز است؟

با توجه به اینکه برای دوخت سرآستین از چین های بزرگ استفاده می شود نسبت به مدل های دیگر به پارچه بیشتری نیاز دارد. بنابراین بهتر است در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

روش دوخت پرده پانچ

برای دوخت این الگوی پرده به مهمترین ابزارها نیاز دارید: نوار پرده، حلقه های فلزی، نوار زانفیکس برای مقاومت بیشتر در برابر پارچه، قیچی، متر نواری، چرخ خیاطی، اتو، سوزن و مداد یا خودکار برای علامت گذاری پارچه.< br>

مرتبط  برای همیشه به کابینت آشپزخانه نظم دهید +ویدیو

مرحله اول

اولین قدم در دوخت پرده های سوراخ دار اندازه گیری صحیح پنجره است. پس از اندازه گیری پنجره، پارچه را روی یک سطح صاف مانند میز قرار دهید. سپس پارچه را با توجه به اندازه هایی که یادداشت کرده اید برش دهید. فراموش نکنید که 10 سانتی متر بیشتر از هر طرف پارچه برش دهید تا در هنگام دوخت کناره ها دچار مشکل نشوید.

مرحله دوم از روش دوخت پرده پانچ

ابتدا پارچه را برای دوخت لایه زیرین پرده منگنه تا کنید، نوار زانفیکس را بین آنها قرار دهید و شروع به دوخت کنید. در این مرحله بسیار مراقب باشید که مواد را تمیز بدوزید. پس از دوخت هر قسمت دور آن را صاف کنید تا نوار زانفیکس به خوبی به پرده بچسبد. برای دوخت کناره های پرده به روش دوخت پایین پرده عمل کنید، در این مرحله باید پارچه را تا کرده و تصویر زانفیکس را داخل آن قرار دهید. سعی کنید درست اتو کنید تا خط اتو روی پارچه بیفتد.

مرحله سوم

مرحله سوم دوخت پرده شامل دوختن یک نوار پارچه به پارچه است. برای این کار قسمت بالایی پرده را به قسمت پایین و کناره های دو قسمت تا بزنید و یک سنجاق وارد کنید. در نظر بگیرید که قسمت تا شده حداقل دو سانتی متر از عرض پارچه بزرگتر باشد تا پارچه پرده دیده نشود.

مرحله آخر

داخل هر سوراخ را با مداد یا خودکار خط بکشید و با قیچی برش دهید. نوار پرده را در جای خود قرار دهید و با چرخ خیاطی بدوزید. پس از اتمام، پرده را به خوبی اتو کنید و در نهایت حلقه های پلاستیکی پارچه را به چشمک ها بچسبانید تا پرده زیباتر به نظر برسد. باعث دوخت پرده می شود.

مرتبط  ۸ قانون طلایی انتخاب پرده لوکس برای خانه

مطالعه توصیه شده: روش های ارزان برای از بین بردن لکه های چربی در آشپزخانه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا