دکوراسیون داخلی

ایده‌هایی جذاب و لطیف برای دکور اتاق نوزاد

صدای پاهای ناز کودک را می شنوید؟ آیا مواد لازم را پیدا کردید؟ نگران نباشید، همه چیز خوب کار می کند. در این مقاله ایده هایی برای اتاق کودکان به اشتراک می گذاریم تا کودک شما را به مکانی زیبا و دنج تبدیل کند. ما می خواهیم به شما کمک کنیم و ایده های عالی به شما ارائه دهیم. آماده

چند ایده برای دکور اتاق نوزاد؛ بچین و لذت ببر!

چیدمان اتاق کودک با جاهای دیگر متفاوت است. این فقط به سلیقه و علایق شما مربوط نمی شود. باید تلاش کنید تا فضایی آرام بخش، زیبا و مفید برای شما و فرزند دلبندتان در سال های آینده ایجاد کنید. بنابراین به پیشنهادات ما نگاهی بیندازید.

۱. از طبیعت الهام بگیرید

استفاده از رنگ سبز در دکور اتاق نوزاد

در مورد اتاق کودکان کلیشه ای فکر نکنید، به رنگ های آبی و صورتی فکر کنید. به یاد داشته باشید که رنگی را که در طبیعت یافت می شود، مانند سبز انتخاب کنید. استفاده از رنگ های طبیعی باعث آرامش و زیبایی اتاق می شود.

اگر رنگ صورتی را برای کودکان دوست دارید بدانید که ترکیب آن با سبز بسیار جذاب و آرامش بخش است. رنگ هایی مانند سبز حس خوبی را در کودک ایجاد می کند و فضای خوبی را در اتاق ایجاد می کند. لطفاً در مورد آن فکر کنید و تصویر زمینه طبیعت را در لینک زیر بررسی کنید.

شگفت انگیزترین تصاویر پس زمینه جنگل را بررسی کنید.

۲. از شلوغی بپرهیزید

اتاق خلوت و باز برای نوزاد

اتاق کودک را ساکت نگه دارید. برای پر کردن آن با چیزهای زیادی مناسب نیست. اتاق کودک باید ساده و راحت باشد. همچنین بدانید که کودکان خردسال همیشه شما را شگفت زده می کنند. زندگی با نوزاد غیرقابل پیش بینی است.

مرتبط  ۳ مورد از خطرناک‎‌ترین گیاهان سمی در دکور منزل

گاهی اوقات مجبور می شوید نیمه شب از خواب بیدار شوید تا به کودکی که گریه می کند یا گرسنه است رسیدگی کنید. کار کردن در اتاقی پر از جمعیت برای شما سخت خواهد بود. شب بود و گاهی نیمه شب. بنابراین بهتر است فضای خود را باز و آزاد نگه دارید.

در لینک زیر انواع تخت خواب های جمع و جور کودکان مناسب برای کودکان را مشاهده می کنید.

زیباترین تخت خواب ها را ببینید تخت کودکان . .

۳. از اسباب‌بازی‌های متحرک بالای تخت استفاده کنید

نصب اسباب‌بازی متحرک بالای تخت نوزاد

بازی روی تخت نیز گزینه جالبی است. پس این ایده ها را برای تزیین اتاق کودک در نظر بگیرید. وجود این اسباب بازی ها با مدل های متنوع اسباب بازی های سیار برای کودکان روی تخت، مکانی زیبا و مفرح را برای کودکان و کودکان ایجاد می کند. هنگام نصب و انتخاب گزینه مناسب به ایمنی توجه کنید تا خطری برای کودکان ایجاد نشود. به عنوان مثال: اگر می خواهید آنها را روی تخت نصب کنید، مطمئن شوید که محکم هستند تا روی صورت کودک نیفتند.

مشاهده محبوب ترین تخت ها.

۴. از کاغذدیواری‌های معصومانه و کودکانه بهره ببرید

استفاده از کاغذدیواری‌ ساده

کاغذ دیواری همچنین می تواند اتاق را شاد، معصوم و کودکانه کند. طرح های کاغذ دیواری امروزی با گذشته بسیار متفاوت است. گزینه مناسب با سلیقه خود را پیدا کنید. طرح های خیلی تند و رنگارنگ انتخاب نکنید.

طراحی شلوغ و شلوغ آرامش شما و فرزندتان را به هم می زند. به دنبال رنگ های ملایم باشید. اگر رنگ خنثی انتخاب می کنید، می توانید آن را با سایر موارد روی دیوار هماهنگ کنید. همچنین سال آینده و بزرگ شدن کودک نیازی به تغییر دکوراسیون نیست.

۵. از قاب‌هایی با تصاویر کودکانه یا عکس‌های خانوادگی استفاده کنید

استفاده از قاب برای دیوار اتاق نوزاد

یک دیوار اتاق را تقسیم کنید و تصاویر زیبا و بامزه را آویزان کنید. ناز یعنی چی؟ عکس هایی که اتاق کودک را تشکیل می دهند. برای مثال از نقاشی ها یا عکس های زیبای اعضای خانواده برای پرکردن دیوار استفاده کنید. اصولا دقت کنید که دیوار کنار تخت و محل حضور کودک سرد باشد. قاب باید دور از کودک باشد تا از ضربه هایی مانند ضربه جلوگیری شود.

مرتبط  ایده‌هایی جذاب برای دکوراسیون پذیرایی کوچک

۶. به جنس مبلمان اتاق نوزاد دقت داشته باشید

استفاده از وسایل باکیفیت در اتاق نوزاد

از نوع وسایلی که برای فرزندتان می خرید آگاه باشید به عنوان مثال، اگر برای اتاق خود روتختی یا مبل می خواهید، مواد خوبی را انتخاب کنید که به راحتی قابل شستشو باشند. سعی کنید محصولات مراقبت از کودک خوب بخرید که به راحتی خراب نمی شوند احتمال کثیف شدن مبلمان اتاق کودک بیشتر است بنابراین، ارزش خرید موادی را دارد که بتوان به طور مداوم تمیز و تمیز کرد
راحت ترین مبلمان اتاق کودک را ببینید

۷. به‌سراغ اسباب فانتزی و بامزه بروید

استفاده متعادل از فانتزی در طراحی اتاق نوزاد

بهتر است چیزهایی را انتخاب کنید که بعداً در سال های آینده مورد استفاده قرار گیرند. اما در تمام این موارد، تخیل را فراموش نکنید و به دنبال اسباب‌بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های زیبا و کودکانه باشید

تعادل یک نیاز مهم در هر کاری است. هنگام انتخاب و خرید چیزهای زیبا متعادل باشید. اگر وسایل تزیینی در اتاق زیاد باشد، در چند سال آینده مثلاً وقتی کودک بزرگ می شود و نوجوان می شود، دچار مشکل می شوید و هزینه زیادی برای تغییر دکوراسیون صرف می کنید.

br>

۸. وسایلی بخرید که بعدتر هم قابل‌استفاده باشند

استفاده از وسایلی برای تمام سنین در اتاق نوزاد

هنگام بررسی ایده های دکوراسیون اتاق کودک، همیشه هزینه را در نظر بگیرید. اگر چیزی بخرید که در زمان رشد کودک قابل استفاده باشد، از نظر مالی سود خواهید برد.

خرید تخت همیشه ضروری نیست. می توانید تخت را مرتب کنید و از سبدها یا لوازم دیگری که می توان روی تخت قرار داد تا کودک بخوابد استفاده کنید. دیواری طراحی کنید که با بزرگ شدن فرزندانتان برایشان جالب باشد.

۹. چراغ خواب یا لوستری جذاب انتخاب کنید

چراغ مناسب برای اتاق نوزاد

چیدمان نور اتاق کودکان را در نظر بگیرید. بخش مهمی از آرامش هر مکانی به نوری بستگی دارد که به آن می تابد. یک چراغ آویز یا کنار تخت برای اتاق کودکان انتخاب کنید تا اتاق نه خیلی روشن و شلوغ باشد و نه خیلی تاریک و دلگیر باشد.

لامپ های آویز که سطح را روشن می کنند نیز انتخاب خوبی هستند. همچنین خوب است که یک چراغ شب کوچک در اتاق داشته باشید. چون شب هنگام که نمی خواهید ساکنان دیگر از خواب بیدار شوند و شما در اتاق بچه ها بیدار هستید به کمک شما می آیند.

به نور شب گرم کودکان نگاه کنید

>

۱۰. میز تعویض پوشک کشویی تهیه کنید

میز کشویی تعویض پوشک نوزاد

یک نوزاد شیرین باید چندین بار در روز مدفوع کند. پس باید در مورد آن فکر کنید. جداول برای آن وجود دارد. در انتخاب و انتخاب طرح های جذاب باید پیش قدم باشید. آره! چرا که نه؟ به دنبال میزهایی باشید که زیر آن کشوهایی دارند. کشوها به نگه داشتن وسایل مراقبت از کودک کمک می کنند و فضا را مرتب نگه می دارند.

مرتبط  با سیخ چوبی هفت سین زیبا بسازید! +ویدیو

۱۱. مبل یا صندلی برای خودتان تدارک ببینید

استفاده از صندلی برای خودتان در اتاق نوزاد

اگر فضا اجازه می دهد، حتما برای خود و پرستار کودک صندلی و کاناپه تهیه کنید. همراهان در اولین روزهای مراقبت از فرزندتان در کنار شما خواهند بود. یک مبل در اتاقش بگذار.

اگر نمی توانید مبل را جا کنید، یک صندلی راحتی بخرید. صندلی های گهواره ای یکی از بهترین گزینه ها هستند. این صندلی‌های گهواره‌ای و راک‌های خوابیده آن‌ها برای اتاق موسیقی عالی هستند.

معروف‌ترین صندلی‌های راک را ببینید.

۱۲. شادبودن فضا را از یاد نبرید

شادکردن فضای اتاق کودک

ما به شما می گوییم که چگونه از رنگ های خنثی در طراحی ایده های دکوراسیون اتاق کودکان استفاده کنید. این درست است، اما به این معنا نیست که ما لذت خانه را قربانی کنیم و از رنگ های زیبا و شادی، فرصت استفاده کودکان از رنگ ها استفاده نکنیم. همراه باشید و با انتخاب رنگ های شاد به شادی در روز شاد فرزندتان بپیوندید. این به شما بستگی دارد که کدام رنگ را انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که از رنگ روشن و شاد در کنار رنگ خنثی استفاده کنید.

۱۳. کتابخانه دیواری داشته باشید

شلف دیواری برای کتاب

هنگام برنامه ریزی و خرید مبلمان برای اتاق کودک، به قفسه کتاب فکر کنید. البته شاید فکر کنید خیلی زود است. کودکانی که به کتاب نیاز ندارند. اما مراقب باشید، حالا که اتاق را آماده کردید، به ماه و سال آینده توجه کنید.

کتابخانه اتاق را تزئین می کند و برای شما مفید خواهد بود. سپس نگاهی به قفسه های دیواری بیندازید و یکی از سبک های جالب موجود در بازار را انتخاب کنید.

محبوب ترین قفسه های دیواری را بررسی کنید.

در آخر

چندین ایده برای تزیین اتاق کودک برای شما آورده ایم تا تزیین اتاقی زیبا را آسانتر کنید. کدام ایده مورد علاقه شماست و کدام یک الهام بخش شماست؟ پیشنهادی برای اضافه کردن به این لیست دارید؟ ما با گوش جان گوش می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا