دکوراسیون داخلی

ایده‌هایی ناب برای دکوراسیون بهاری خانه

پس از یک زمستان طولانی و سرد، بهار و تمام زیبایی های آن فوق العاده است. اگر می خواهید خانه خود را برای تابستان تزئین کنید، این مقاله “مونومد” برای شما مفید خواهد بود. روح خود را احساس کنید و از شر سرمای زمستان خلاص شوید و در فصل بهار با تزیین منزلتان هوای تازه ببخشید. خلقت شما سرشار از طراوت و شیرینی است و صحبت کردن به زمان نیاز دارد. در اینجا در مورد تزییناتی صحبت می کنیم که می توانید با هزینه و زمان کمتری درست کنید و از هوای زیبای تابستان لذت ببرید.

تزیین خانه با شکوفه‌های بهاری

می توانید از گل های تازه بهاری استفاده کنید تا زیبایی فضای باز را به خانه خود بیاورید. این یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای ساخت دکوراسیون بهاری در خانه انجام دهید. یک دسته گل زیبا را می توان جلوی آینه در آشپزخانه، روی پیشخوان، در اتاق نشیمن، روی میز یا در کشو قرار داد.

گل‌های زیبا در آشپزخانه

اگر ستونی در خانه دارید، اینجا بهترین مکان برای استفاده از خزنده به عنوان پیچک است.

از گلدان های تزئین شده با شاخه های درخت و تنه درخت نیز می توان استفاده کرد. خانه خود را پر از طبیعت بهاری خواهید کرد.

استفاده از رنگ‌های شاد

فضای داخلی خانه با ترکیب رنگ ها بسیار زیبا و جذاب می شود. می توانید دیوارهای خانه خود را به رنگ های صورتی کمرنگ و ملایم رنگ آمیزی کنید و محیطی گرم و دلنشین ایجاد کنید. یا می توانید صورتی، آبی، بنفش، سفید و هر رنگ روشن و زنده دیگری را برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.

استفاده از رنگ‌های شاد در اتاق پذیرایی

از بین طیف وسیعی از رنگ های سرگرم کننده برای رختخواب اتاق خواب خود انتخاب کنید یا کوسن های رنگی ملایم را به مبلمان اتاق نشیمن یا سالن خود اضافه کنید. به این ترتیب فضای خانه حس بهاری را می گیرد.

کوسن‌های رنگی با طرح‌های گل و گیاه

کاغذ دیواری و پوسترهای سه‌بعدی

پوستر دیواری با طرح نقاشی ونگوگ

با استفاده از کاغذ دیواری و تصاویر سه بعدی می توانید به دیوارهای خالی و بی روح اتاق خود علاقه مند شوید. برای اینکه فضای خانه رنگ بهاری به خود بگیرد بهتر است از کاغذ دیواری یا کاغذ دیواری فنری استفاده کنید. یا می توانید از پوسترهای سه بعدی با گل های بهاری یا طرح های رنگارنگ در اتاق نشیمن استفاده کنید. عاقلانه از آن استفاده کنید. و احساس می کنید واقعاً در میان گل ها یا وسط این مکان زیبا نشسته اید.

زیباترین تصاویر بهاری را به صورت سه بعدی ببینید.

فرش و تابلو فرش

می توانید کف خانه را با فرش های رنگارنگ که زیبا به نظر می رسند بپوشانید. استفاده از این نوع فرش خانه را روشن، شاداب و شاداب می کند، فرش های زیبایی در رنگ های مختلف در بازار وجود دارد و می توانید نقوش بهاری را خریداری کرده و به دیوار منزل خود آویزان کنید.

لامپ‌هایی با رنگ‌های شاد

اگر اتاق شما کوچک و تاریک است، فضا را با لامپ ها یا لوسترهای رنگی شاداب کنید. مکان های تاریک خانه اغلب تاریک هستند و نمی توانند شادی بهار را به ارمغان بیاورند. با این لامپ زرد رنگ شادی و طراوت را به اتاق خود بیاورید. رنگ زرد نور محیط را منعکس می کند و به تجسم محیط اطراف کمک می کند و استفاده از نخ می تواند فضای جالب و رمانتیکی را در خانه شما ایجاد کند.

ظروف شیشه‌ای رنگین‌

ظروف شیشه‌ای قدیمی رنگی

به یک عتیقه فروشی یا دستفروشی مادربزرگتان بروید و لیوان ها و ظروف تخت را پیدا کنید که اغلب در رنگ های جذاب ساخته می شوند. این ظروف رنگارنگ می توانند محیط را زیبا و سرزنده کنند، در عین حال می توان ظروف شیشه ای رنگارنگ با طراحی مدرن نیز ساخت. آنها را روی یک صفحه جانبی یا شیشه ای در اتاق خود قرار دهید. اگر فضای اتاق را دارید می توانید یک سری ظروف شیشه ای مانند ویترای نصب کنید. این نوع دکوراسیون به اتاق شما حس بهاری می دهد.

رنگ در آشپزخانه

اگر نگران این هستید که کابینت های رنگی آشپزخانه را شلوغ و کوچک کنند، می توانید از کابینت های دو رنگ استفاده کنید که یک رنگ آن سفید یا نقره ای و رنگ دیگر رنگی شاد مانند صورتی، آبی روشن و سبز است. کابینت ها را فقط در قسمت پایین یا بالا رنگ کنید و از فضای زیبای ایجاد شده لذت ببرید. . در واقع استفاده از مبلمان رنگارنگ در آشپزخانه باعث شادابی و پر بودن اتاق آشپزخانه نیز می شود. بهتر است از مبلمان تک رنگ در آشپزخانه استفاده کنید. زیرا چند رنگ آشپزخانه را بیشتر از قبل شلوغ می کند.

آشپزخانه‌ای روشن

ورودی در خانه

حلقه گل بر در ورودی خانه

به ورودی خانه خود توجه کنید. اگر می خواهید از بدو ورود به خانه حال و هوای بهاری تمام وجودتان را پر کند به ورودی خانه توجه کنید. تاج و تاج و آویزهای تزئینی با طرح های گل ایده آل هستند. حلقه هایی از گل های تازه یا مصنوعی را در ورودی خانه خود قرار دهید و مهمانان خود را از بدو ورود به خانه مملو از حس بهار و زیبایی آن کنید. حتی می توانید گلدان های زیبایی را جلوی درب منزل یا آپارتمان خود قرار دهید و جلوه زیبایی به فضای بیرون از خانه ببخشید.

اتاق ناهارخوری

اتاق ناهارخوری با تم بهار

رنگ های مخملی برای روزهای سرد زمستان و رنگ های دلپذیر به خصوص زرد خردلی برای روزهای خوش بهاری مناسب است. اگر دوست دارید اتاق غذاخوری خود را با چیزهای ساده تزئین کنید، می توانید میز و صندلی زرد یا هر رنگ جذاب دیگری را خریداری کنید. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، می توانید از کوسن هایی با رنگ های روشن روی صندلی ها استفاده کنید.

میز خود را با گلدسته های زیبا و زیبا بپوشانید. اگر به طرح های ساده علاقه دارید، به سراغ مدل موهای ساده و در عین حال با رنگ های دلپذیر بروید. فراموش نکنید که یک گلدان زیبا از گل های رنگارنگ طبیعی یا مصنوعی را روی میز غذاخوری یا گوشه اتاق غذاخوری بگذارید.

گل‌های کاغذی با عطر بهاری

همچنین استفاده از گل های کاغذی رنگی خوب است زیرا می توانید نمونه های زیبایی را در بازارها و فروشگاه های دکور پیدا کنید این گل ها اگرچه ساده هستند اما بسیار زیبا هستند و می توانند محیط بهاری بسیار زیبایی را ایجاد کنند حتی اگر ذوق هنری دارید، می توانید این الگوهای گل را با کاغذ رنگی درست کنید و در اتاق غذاخوری یا میز غذاخوری خود قرار دهید. در گوشه اتاق خود، سپس با اسپری کردن رایحه های بهاری خانه را با عطر آنها پر کنید.

شمع‌های رنگارنگ

فضای اتاق با استفاده از شمع های رنگی در طرح های مختلف زیبا و زیبا می شود. با شمع های رنگی و شمع های مرکزی می توانید فضای بهاری فوق العاده ای را در خانه ایجاد کنید.

شمع و خوشبوکننده‌های شمع برای دکوراسیون بهاری

مبلمان و لوازم تزیینی

به طور کلی اگر می خواهید رنگ بهاری را به فضای زندگی خود اضافه کنید و فصل بهار را به خوبی تنظیم کنید، باید از مبلمان و تزیینات روشن استفاده کنید. رنگ های روشن حس بهاری را می دهند و زیبا هستند.

کوسن‌ و کفپوش‌های رنگی متناسب با فصل بهار

البته شما نمی توانید فصل به فصل مبلمان منزل خود را تغییر دهید، اما می توانید فصل به فصل دکوراسیون اتاق و روکش کوسن هایی را که روی مبلمان می گذارید تغییر دهید و از رنگ های روشن مانند صورتی استفاده کنید. قرمز و سبز در بهار. سبز.

بالکن زیبا برای روزهای بهاری

اکثر ساختمان های آپارتمانی دارای بالکن هستند. متاسفانه عده ای این مکان را در معرض دید همگان قرار داده اند و با این کار ظاهر خانه و شهر را زشت می کنند. با چند ایده خوب می توانید یک بالکن زیبا داشته باشید و حتی در روزهای خوش آب و هوا از آن استفاده کنید.

فضایی برای استراحت

بالکن دنج برای بهار

اگر ایوان شما دیوار یا شیشه دارد و مخفی است، می توانید آن را به مکانی برای استراحت تبدیل کنید. استفاده از میز و صندلی یا مبل با بالش های رنگارنگ نه تنها رنگ و عطر بهار را به این فضا می بخشد، بلکه مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از فضای بهاری را آماده می کند. علاوه بر این، می توانید کف بالکن را با یک فرش یا فرش سبز بپوشانید و اتاق را با گل های بهاری تزئین کنید.

گلخانه‌ای زیبا

گلخانه‌ای کوچک در بالکن

اگر گل و گلدان دوست دارید و آپارتمانتان بالکن دارد، می توانید آن را با گل های بهاری و سبزه پر کنید و از خانه سبز زیبای خود لذت ببرید. برای این کار می توانید از کابینت یا قفسه شیشه ای استفاده کنید. این گل زیبای داخلی را در ایوان خود قرار دهید و آن را به دلخواه تزئین کنید.

آویزهای گل

گلدان آویز روی بالکن

اگر بالکن شما کوچک است و فضای کافی برای قرار دادن گلدان وجود ندارد، بهترین راه برای تزیین آن استفاده از گل ها و گلدان های آویزان است. با استفاده از این چوب لباسی های رنگارنگ و زیبا که در دو رنگ طبیعی و مصنوعی موجود است، می توانید بالکن خود را زیبا کنید و در عین حال حس بهاری به آن ببخشید.

کلام آخر

می توانید با استفاده از ایده های بالا و البته ذوق هنری خود فضای بهاری فوق العاده ای را برای خانه خود ایجاد کنید. همچنین اگر تجربه ای در این زمینه دارید خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

مرتبط  سقف اتاق خواب خود را مدرن و زیبا کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا