دکوراسیون داخلی

گیاهان آپارتمانی که ماهی یکبار آب نیاز دارند

مراقبت از گیاهان آپارتمانی می تواند زمان بر باشد و برای همه افراد مناسب نیست، بنابراین افراد زیادی هستند که گیاهان آپارتمانی کم نگهداری را دوست دارند. در این مقاله به معرفی گیاهان آپارتمانی مقاوم به دلتا در دکوراسیون منزل می پردازیم.

گیاهان آپارتمانی مقاوم در دکور منزل

گیاهان آپارتمانی مقاوم از جمله عناصر تزئینی و طبیعی مهمی هستند که ما ایرانی ها دوست داریم برای همیشه در خانه داشته باشیم.

رشته مروارید

نام دیگر این درخت به دلیل شکل ظاهری آن دانه تسبیحی است. دایره های سبز کوچک شبیه نخودهایی هستند که در ردیف های کوچک رشد می کنند. این گیاه از خانواده شیرین آفریقای جنوبی است، بنابراین به خشکی مقاوم است و به آبیاری کمی نیاز دارد. برای بهترین نتیجه، این گیاه را در یک سبد آویزان در آفتاب کامل قرار دهید.

گیاهان هوازی

گیاه بادی یعنی اصلا نیازی به خاک ندارد. شما واقعا آب نمی دهید. شما فقط یک بار در هفته پاهای خود را می شویید به همین دلیل طراحان داخلی این گیاه را دوست دارند و از آن در طراحی های خود استفاده می کنند.

بامبو خوش شانس

این گیاه خانگی است و می توان از آن در داخل خانه استفاده کرد. پرورش بامبو خوش شانس شامل پر کردن کف گلدان با شن و سپس اضافه کردن همان مقدار آب است.

مرتبط  این کار آشپزخانه شما را لوکس می‌کند

نخل دم اسبی

این گیاه را در گلدان نسبتا بزرگی قرار دهید تا از شلوغی و خشکی خاک جلوگیری شود. اگر به نظر می رسد که خیلی سریع رشد می کند، آن را به یک گلدان بزرگتر منتقل کنید. در زمستان به آب کمتری نیاز است. بنابراین بهتر است خاک را آبیاری نکنید که منجر به پوسیدگی ساقه می شود. گیاهان نیز باید نور خورشید را دریافت کنند.

کاکتوس زبرا از گیاهان آپارتمانی مقاوم در دکور منزل

برخی از باغبانان این گیاه را کاکتوس زبرا می نامند، در حالی که برخی دیگر از نام گیاه شناسی استفاده می کنند و آن را هوروشت می نامند. این گیاه مسطح یکی از بهترین گیاهان سرپوشیده است که برای بهترین نتیجه باید ماهی یک بار آبیاری شود.

گیاه دم میمونی یا خردم

این گیاه به خشکی مقاوم است و از خانواده گیاهان آبدار است و به آب زیادی نیاز ندارد. بنابراین، آن را زیاد آبیاری نکنید و در جای آفتابی نگهداری کنید.

گیاه عنکبوتی از گیاهان آپارتمانی مقاوم در دکور منزل

این گیاه آپارتمانی برای کسانی که آبیاری را فراموش می کنند عالی است، زیرا ریشه های آن مواد مغذی حیاتی را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

گیاه لاستیکی

یکی از بزرگترین مشکلات مردم با این گیاه آبیاری بیش از حد است. این گیاه یکی از ساده ترین گیاهان برای کاشت در داخل خانه است و می توان آن را هدیه خوبی دانست، چرا که بسیاری آن را سال ها نگهداری می کنند و در این مدت چندین متر رشد می کنند. برخی از گونه های این گیاه دارای شاخه های قرمز یا نارنجی هستند

مرتبط  کاشی‌‌های سرویس بهداشتی را برق بیندازید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا