دکوراسیون داخلی

جدیدترین دکور پشت تلویزیون

در روش های مدرن دکوراسیون منزل هیچ چیز جدیدی در مورد رنگ های ساده و یکدست در تمام دیوارهای خانه وجود ندارد. به طور کلی رنگ ها و طرح های مختلفی برای مناطق مختلف در نظر گرفته می شود. در این مطلب شما را با جدیدترین دکوراسیون پشت تلویزیون آشنا می کنیم و ایده هایی برای زیباتر شدن این قسمت از خانه به شما می دهیم.

طرح‌های پیشنهادی برای انواع دکور تلویزیون روی دیوار

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید انواع دکور دیوار تلویزیون را پیدا کنید که می توانید برای خانه خود انتخاب کنید. در اینجا چند تزیین زیبا وجود دارد:

دکوراسیون پشت تلویزیون با استفاده از شلف دیوار

یکی از زیباترین تزیینات پشت تلویزیون استفاده از قفسه های دیواری است. این قفسه ها معمولاً وسایل مختلفی را در خود جای می دهند تا بازدیدکنندگان بتوانند چشم خود را به آنها بسپارند. البته بهتر است در این دکوراسیون عجله نکنید و چند تابلو و یک یا چند گلدان بگذارید.

مرتبط  این گلدان‌ها خانه را شیک و مدرن می‌کنند

جدیدترین دکور پشت تلویزیون با استفاده از شومینه

در برخی از طرح ها، شومینه مستقیماً زیر تلویزیون قرار می گیرد. اگرچه این دکوراسیون را در کمتر خانه ای خواهید دید، اما برای خانه هایی که دیوارهای زیادی ندارند، بهترین گزینه قرار دادن شومینه و تلویزیون است.

دکور تلویزیون دیواری جدید با سایز بزرگ

گاهی اوقات تماشای فیلم ها و سریال ها در صفحه بزرگ تلویزیون جذاب تر است. اگر تلویزیون بزرگی در خانه دارید، بهتر است تصمیم نگیرید آن را پشت دیوار بچینید. در این صورت دکوراسیون پشت تلویزیون باید ساده باشد و بتوان آن را با حداقل تزیینات تزئین کرد.

دکور میز تلویزیون دیواری با مبلمان

یکی دیگر از دکورهای ساده و مدرن تلویزیون در بین مدل های ارائه شده، دیوار ساده پشت تلویزیون و مبلمان رنگارنگ جلوی آن است. با وجود قرار دادن ساده تلویزیون روی دیوار، استفاده از مبلمان می تواند به خانه شما هوای تازه بدهد.

دکور میز تلویزیون دیواری با سنگ

استفاده از سنگ و تم آنتیک نیز می تواند راه خوبی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون باشد. اما این پروژه بیشتر برای خانه هایی است که مساحت زیادی دارند و فقط قسمت کوچکی از دیوار باید با این قطعات پوشانده شود. خانه با استفاده از سنگ کوچکتر به نظر می رسد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون دیواری با کاغذ دیوار

یکی از ساده ترین راه ها برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، طراحی کاغذ دیواری های مختلف است. این روش هزینه زیادی برای شما ندارد و با وجود طرح های متنوع موجود در بازار می توانید بهترین ترکیب را برای منزل خود انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که این دیوار باید با طراحی دیوارهای جانبی متفاوت باشد.

مرتبط  با این ترفندها اتاق خواب همیشه مرتب است +ویدیو

جدیدترین دکور تلویزیون با گچ

این سبک بر اساس ایده های طراحی کلاسیک و نئوکلاسیک است. شما می توانید با استفاده از جدیدترین دکور تلویزیون گچی برای تلویزیون خود قاب بسازید. استفاده از کاغذ دیواری رنگ خنثی در وسط قاب آن را زیباتر می کند.

جدیدترین دکور تلویزیون با چوب

اگر می خواهید فضایی گرم در خانه خود ایجاد کنید و چیزهای طبیعی را دوست دارید، می توانید از چوب برای تزئین پشت دیوار تلویزیون استفاده کنید. اگر دیوار اتاق شما جایی برای قرار دادن تلویزیون ندارد، می توانید آن را با پنل چوبی مخصوص بسازید.

جدیدترین دکور تلویزیون دیواری با استفاده از گیاهان

یکی از مدل های جالب و متفاوت تزیین دیوار تلویزیون ال ای دی استفاده از گل و گیاه می باشد. می توانید چند گلدان را جلوی دیوار پشت تلویزیون قرار دهید. دیوارها را نیز با گل تزئین کنید. اگر این روش دکوراسیون را انتخاب می کنید، بهتر است رنگ دیوار تیره باشد.

جدیدترین دکور پشت تلویزیون با کناف

استفاده از کناف پشت شکل تلویزیون ال ای دی یک ایده دکوراسیون زیبا است. بسته به سبک دکور بقیه قسمت های منزلتان می توانید از الگوهای منحنی، کمانی، ساده، هندسی، قوسی و متفاوت استفاده کنید. می توانید یک قفسه از دیوار پشت تلویزیون بسازید.

دکور تلویزیون ساده و شیک با استفاده از قاب عکس

اگر زیاد تلویزیون تماشا نمی کنید و آن را صرفاً برای تکمیل مبلمان خود خریداری کرده اید، بهتر است مدل های کوچکتر را انتخاب کنید. در عوض، تعدادی پنل در اطراف تلویزیون اضافه کنید تا زیبایی آن را افزایش دهید. این مدل دکور برای علاقه مندان به تزیینات هنری گزینه مناسبی است.

مرتبط  این کار آشپزخانه شما را لوکس می‌کند

انتخاب رنگ تیره‌تر برای دیوار تلویزیون

روش دیگر برای تزیین دیوار پشت تلویزیون، استفاده از رنگ تیره تر از بقیه قسمت های دیوار است. استفاده از دیوارکوب های طرح دار در این قسمت از دیوار می تواند کمی متفاوت از بقیه قسمت های خانه به نظر برسد.

چند نکته مهم برای جدیدترین دکور پشت تلویزیون

  • قبل از تزیین دیوار برای تلویزیون، باید محل مناسبی برای قرار دادن آن پیدا کنید. بهترین مکان دیواری است که در آن صفحه تلویزیون دارای نورهای منحرف کننده و نور خورشید نباشد. در غیر این صورت، کیفیت تصویر کاهش می یابد.
  • اگر می خواهید از طرحی متفاوت بر روی دیوار پشت تلویزیون خود استفاده کنید، استفاده از سطح بازتابنده را فراموش کنید.
  • سعی کنید طرح دکوراسیون پشت تلویزیون را طوری انتخاب کنید که علاوه بر انرژی بالایی که به شما می دهد با سایر عناصر دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد.

صحبت های پایانی…

در این مطلب چند نمونه از تزیینات دیوار تلویزیون آورده ایم و برای هر کدام توضیحاتی داده ایم. و از نظر اجرا باید به دقت بررسی شود. شما بخشی از دکوراسیون منزل خود هستید. اما شاید دانستن این اطلاعات بتواند ایده های جدیدی را در ذهن شما ایجاد کند. اگر از روش های دیگری برای تزئین پایه تلویزیون خود استفاده می کنید، لطفاً با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا