روانشناسی

این مردان شما را فقط برای رابطه می‌خواهند

برخی از روابط گاه به گاه، به خصوص روابط جدید که در آن دو نفر تازه با یکدیگر آشنا می شوند، خواه ناخواه این ویژگی ها را دارند. در این مقاله مجله اینترنتی دلتا به ویژگی های مردان عاشق روابط عاشقانه می پردازیم.

نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

زنی که با جنس مخالف رابطه دارد، خواه یک رابطه جدید باشد یا یک رابطه طولانی مدت. باید به علائم زیر توجه کنید:

لمس کردن زیاد بدنتان در هر موقعیتی

اگر مردی همیشه به دنبال فرصتی برای لمس شما است و این رفتار را حتی در مکان های نامناسب نشان می دهد، پس این رفتار را باید به عنوان یک نشانه تلقی کرد. وقتی می گویید “نمی توانم از شما دور باشم” زیبا خواهد بود. اما خیلی وقت ها این عبارت می تواند ترفند خوبی برای بازی با احساسات باشد. به یاد داشته باشید که مردانی که شما را جدی می گیرند، نیازهای عاطفی خود را در رابطه اول قرار می دهند. ازدواج با مرد جوان برای داشتن رابطه عاطفی خوب چه مشکلاتی دارد؟ جلسه

ادغام تمام مکالمات با موضوعات جنسی از نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

اگر بیشتر صحبت‌ها با شما در مورد رابطه جنسی است، می‌توانید اطمینان داشته باشید که او فقط به شما فکر می‌کند هر چند وقت یک‌بار با او گفتگوی غیرجنسی داشته باشید. نه ذهن شما

مرتبط  چگونه با حرف زدن دیگران را جذب کنیم؟ +ویدیو

بی‌علاقگی نسبت به زندگی شخصیتان

اگر در سختی ها و مشکلات زندگی به همدردی و حمایت کسی نیاز دارید، اما او به این نگرانی ها توجه نمی کند و حوصله شما سر می رود، ممکن است در انتخاب خود اشتباه کرده باشید. مردی که واقعاً به شما علاقه مند است می خواهد در مورد زندگی شخصی شما بیشتر بداند تا بتواند شما را بهتر بشناسد.

عدم ملاقات با دوستانش

اگر پسری نمی‌خواهد شما دوستانش را ملاقات کنید، احتمالاً به این دلیل است که نمی‌دانند شما با نامزد یا دوست دخترتان هستید. این می تواند یکی از نشانه های اخلاص و اعتماد به شما باشد، زیرا بسیاری از پسرها نمی خواهند شما را در جمع دوستان خود ببینند تا اطلاعاتی در مورد شما فاش نشود. در مورد آن صحبت کنید و از او بخواهید که شما را به دوستان و خانواده اش معرفی کند. با وجود دلایلی که می تواند شما را دور نگه دارد، می توانید بمانید.

عدم تلاش برای حفظ رابطه

روابط دارای فراز و نشیب است و هر دو نفر باید برای حفظ آنها سخت تلاش کنند. شما نباید تنها کسی باشید که هر کاری برای حفظ رابطه انجام می دهد. همسر شما نیز باید تلاش کند و به حل مشکلات رابطه شما رسیدگی کند. اگر همکاری و تلاش خوبی از او نمی بینید و باید خودتان رابطه خود را مدیریت کنید، می توانید فکر کنید که او نمی خواهد.

در این صورت می توانید با او صحبت کنید. و از او بخواهید که به جنبه های دیگر رابطه توجه کند. باید بدانید که رابطه شما نباید فقط بر اساس رابطه جنسی باشد و تلاش مشترک شما در حل مشکلات و بهبود رابطه بسیار مهم است.

مرتبط  زنان با وقار چه ویژگی‌هایی دارند؟

غیرتی شدن بی‌منطق و اغراق‌آمیز از نشانه های مردان هوس باز در رابطه عاطفی

مردی که به شریک زندگی خود و آرامش او اهمیت می دهد به دلایل مختلفی از جمله شرکت در مراسم خانوادگی همسرش را رد می کند. واضح است که چنین فردی به شریک زندگی خود اعتماد ندارد و ریشه در شبهات خیالی دارد. تنها زمانی که با شریک زندگی خود در ارتباط باشد احساس راحتی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا