دکوراسیون داخلی

این نشانه‌ها می‌گوید گیاهان شما تشنه هستند

بدون شک وجود گل و گیاه در آپارتمان حال ما را بهتر می کند و به تمیزی هوای خانه کمک می کند، اما تا زمانی که به بهبود گیاهان و زیبایی کمک کند، ما نیز مسئول هستیم. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به علائم کم آبی در گیاهان آپارتمانی می پردازیم.

نشانه های تشنه بودن گیاه آپارتمانی

به همین دلیل توصیه می شود برای جلوگیری از خشکی گیاهان به موقع آبیاری شود، از طرفی بهتر است علائم خشکی گیاه و کیفیت آب را بشناسید. به دلیل کمبود آب و رطوبت، گیاهان آسیب می بینند.

میزان آبیاری گیاهان

زمانی که خاک چند سانتی متر خشک شد، گیاه باید آبیاری شود. گیاهان را باید طوری آبیاری کرد که خاک مرطوب باشد و کمی آب در ته گلدان جمع شود، یعنی آب به ریشه گیاه رسیده باشد. در واقع برای محافظت از ریشه های گیاه در برابر پوسیدگی، حتما آب را در ته گلدان بریزید. به طور کلی خاک گیاه در تابستان به سرعت خشک می شود و در دوره های کوتاه نیاز به آبیاری دارد، زیرا در این فصل دمای هوا زیاد است و آب گیاه به سرعت تبخیر و خشک می شود، اما در زمستان خنکی کمی وجود دارد. . فاصله آبیاری ممکن است به دلیل کاهش دما افزایش یابد. برای زیبا کردن خانه خود، فصل 9 را در مورد چیزهایی که نباید در اتاق خواب نگه دارید بخوانید.

مرتبط  ۷ دیزاین جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

علائمی که نشان می‌دهد گیاهتان تشنه است

در هر صورت اگر آب به موقع به گیاه نرسد بعد از مدتی علائم خشکی را خواهید دید. این علائم شامل رشد خشک و ضعیف، فرسایش خاک، زرد شدن و پژمرده شدن برگ های گیاه، رشد کند برگ ها و ساقه ها، ریزش گل ها و شاخساره ها، زرد شدن نوک برگ ها، پیچ خوردگی برگ ها می باشد. برگها. صفحه. برگ ها و دیگران br>یکی دیگر از نشانه های خشکی و خشکی جایی است که ریشه گیاه در بالای زمین قابل مشاهده است. برگ های زرد یکی از علائم گیاهان مستعد خشکسالی است. وقتی برگ های گیاه به این مرحله می رسند، به مرور زمان خشک می شوند و می ریزند

درمان گیاه تشنه

بهتر است گیاه را زود آبیاری کنید و به محض مشاهده چنین علامتی برگ های زرد آن را جدا کنید. به همین دلیل گیاه معمولاً پس از چند روز به حالت اولیه خود باز می گردد. شما همچنین می توانید گیاه را حمام کنید، این روش باعث مرطوب شدن برگ ها و خاک می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا