دکوراسیون داخلی

این وسیله ارزان در دکور خانه را دست کم نگیرید

در خانه‌های جمع و جور امروزی که فضای نشیمن 80، 60، گاهی حتی 40 فوتی در اختیار ما قرار می‌دهند، میزهای ناهارخوری اغلب دو تا چهار نفر را در خود جای می‌دهند و داشتن یک اتاق ناهارخوری گزینه‌ای لوکس به نظر می‌رسد. راه حل چیست؟ در این مقاله مجله اینترنتی بنوان مبل فضای باز برای دکوراسیون منزل را ارائه می دهیم.

صندلی اپن در دکور منزل

آیا هر بار که تلویزیون تماشا می کنیم باید غذا در پای خود داشته باشیم یا راه های دیگری برای جلوگیری از خوردن و بازی در محل کار وجود دارد؟

میز غذاخوری دارید؟ از صندلی اپن ارزان استفاده کنید

به جای صندلی های پهن و صندلی های بلند روی میز ناهارخوری، صندلی های خالی را پر کنید. صندلی‌های اپن کوچک‌تر از صندلی‌های غذاخوری هستند، فضای کمتری را اشغال می‌کنند و راحت‌تر هستند. اگر می خواهید برای میز ناهارخوری خود صندلی اپن تهیه کنید، باید اندازه میز و ارتفاع کف و سطح مقطع هر صندلی را در نظر بگیرید.

چرا می‌شود بدون میز غذاخوری هم زندگی کرد

اگر پذیرایی کوچکی دارید و مجبورید برای چیدن میز مقداری از وسایل خود را بگذارید یا آن را طوری قرار دهید که فضا خیلی شلوغ و بسته به نظر برسد، بهتر است اصلا از میز استفاده نکنید. قرار دادن یک یا دو صندلی پشت پیشخوان آشپزخانه می تواند نیاز شما را به میز ناهار خوری برطرف کند. همچنین مدل های مختلفی از کابینت غذاخوری در بازار وجود دارد که به جای میز به عنوان قفسه عمل می کنند و می توانند به عنوان میز با صندلی اپن عمل کنند. خلاق باشید و هر گوشه از خانه را به عنوان یک فضای فعال ببینید. برای زیباتر کردن خانه، میز قدیمی و ویدیوها + مقالاتی در مورد بازسازی خانه را ببینید.

مرتبط  کدام جنس روتختی برای سرویس خواب شما بهتر است؟

صندلی اپن در دکور منزل چه کاربردهایی دارد؟

در خانه، صندلی اپن را می توان با صندلی های غذاخوری بزرگ جایگزین کرد، جزیره آشپزخانه را احاطه کرد و به یک میز ناهار خوری و ناهار خوری تبدیل شد. از صندلی اپن می توان به عنوان پایه گل در اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه و باغ استفاده کرد. صندلی راحتی یکی از مهم ترین مبلمان در خانه های مدرن است که طول عمر بیشتری نسبت به استفاده اولیه دارد.

در آشپزخانه از صندلی اپن ارزان استفاده کنید

اگر فضای کافی در خانه برای قرار دادن صندلی در فضای باز وجود ندارد، حتی اگر آشپزخانه شما باز نیست، می توانید از آنها در آشپزخانه استفاده کنید. اگر فضای کافی برای یک میز کوچک در وسط اتاق غذاخوری وجود داشته باشد، سه یا چهار صندلی در فضای باز می توانند خانواده را دور هم جمع کنند. یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بهینه از فضای آشپزخانه تبدیل جزیره به میز است.

کانتر را به میز غذاخوری تبدیل کنید

خانواده های زیادی را دیده اید که در آشپزخانه غذا می خورند و روی صندلی می نشینند. این چیدمان یک راه حل ساده و سریع برای ایجاد یک منطقه ناهار خوری است. پیشخوان آشپزخانه می تواند میز ناهارخوری، میز کار و میز تزئینی شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا