دکوراسیون داخلی

۷ دیزاین جذاب برای دکور دیوار تلویزیون

تزیین فضای اطراف میز تلویزیون، به خصوص زمانی که تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید، مکان مناسبی برای جمع آوری و نگهداری وسایل تزئینی مورد علاقه شما است. این مقاله را از خبرنامه آنلاین بنوان دنبال کنید.

یک گالری دیواری درست کنید

برای تزیین فضای نزدیک پایه تلویزیون می توانید از فضای اطراف به عنوان تابلو استفاده کنید و عکس های زیادی را متناسب با فضا و روحیه خود روی دیوار بچسبانید. می توانید یک قفسه ساده روی دیوار یا بالای پایه تلویزیون نصب کنید و روی آن را با وسایل تزئینی بپوشانید.

لوازم دکوری دیواری

اگر می خواهید فضای دیوار پشت تلویزیون خود را به یک گالری تبدیل کنید، نیازی به استفاده از قاب عکس یا پنل های قاب دار ندارید. یک ایده جالب نصب لوازم تزئینی مانند چراغ های دیواری تزئینی، قفسه های دیواری کوچک یا هنرهای دیواری است.

سبک روستیک را امتحان کنید

یک میز چوبی روستایی قدیمی را به عنوان پایه تلویزیون بچینید، روی آن گلدان های طبیعی گل قرار دهید و روی دیوار چوب قرار دهید تا فضایی در پشت تلویزیون ایجاد شود. تلویزیون را روی تیرهای چوبی قرار دهید تا دکوراسیونی روستایی به خانه ببخشید. اتاق نشیمن شما به این چیزها نیاز دارد تا خانه شما احساس خوبی داشته باشد! مسیر

سبد ایده خوبی است

یکی دیگر از ایده های دکور روستیک استفاده از سبدهای چوبی است. این سبدهای چوبی را به دیوار آویزان کنید. میز تلویزیون را با سبد تزئین کنید. می توانید گل ها را در یک سبد قرار دهید. چراغ تزیینی با شمع نیز یک ایده عالی و جذاب برای میز تلویزیون است.

مرتبط  ایده‌هایی جذاب و لطیف برای دکور اتاق نوزاد

یک ایده خوب برای خانه‌های کوچک

برای مثال یک قفسه ساده بالای میز تلویزیون نصب کنید و از آن به عنوان کتابخانه استفاده کنید. میزی با کشوهای زیر تلویزیون انتخاب کنید و لوازم جانبی بیشتری را در کشوها قرار دهید. فضایی بدون کشو در زیر پایه تلویزیون برای لوازم جانبی اضافی مانند کیف و بالش بگذارید.

همه چیز را داخل دیوار مخفی کنید

آیا می خواهید همه چیز را پنهان کنید و در عین حال خانه خود را مدرن و منحصر به فرد کنید؟ یک توالت چوبی با در روی دیوار نصب کنید، تلویزیون را در آن قرار دهید، آن را روی دیوار نصب کنید و درب توالت را ببندید تا همه چیز در دیوار پنهان شود.

یک کمد دکوری در فضای اطراف تلویزیون بسازید

می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و کل فضای دیوار اطراف را با یک کابینت تمام قد با یک یا چند کشو با یا بدون در در پایین و چند قفسه در طرفین و بالا تزئین کنید. ابزار و کتاب های اضافی را در کابینت های پایین قرار دهید و قفسه ها را با وسایل تزئینی تزئین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا