دکوراسیون داخلی

این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!

دکوراسیون های مختلف خانه مد روز هستند، بعد از مدتی از مد می افتد و بعد از چند سال دوباره به مد می آید. در این مقاله دلتا، ما وسایل دکور خانه قدیمی و قدیمی را ارائه می دهیم.

آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

تصمیم گیری در مورد اینکه کدام الگوها و رنگ ها سال ها در خانه شما ماندگار خواهند بود، آسان نیست.

قفسه‌های قدیمی و بدون در آشپزخانه با باکس‌ها جایگزین می‌شوند

در حالی که قفسه بندی باز (بدون در) یافتن آنچه را که در آشپزخانه نیاز دارید آسان تر می کند، این راه حل سنتی ذخیره سازی معایبی دارد. قفسه ها، بشقاب ها، لیوان ها و چیزهای دیگر روی قفسه ها با لایه ای از خاک و چربی پوشانده شده بودند. امروزه به دلیل قرنطینه، زمان بیشتری را در خانه و آشپزخانه می گذرانیم، در نتیجه نیاز به قفسه و جعبه افزایش می یابد. اگر ظاهر قفسه های باز را دوست دارید اما از مسواک زدن و مرتب کردن مداوم متنفرید، کابینت های شیشه ای خنک یا رنگ های روشن را انتخاب کنید.

مبلمان بژ از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

دکوراسیون داخلی ساده با رنگ های خنثی سالهاست که محبوبیت داشته است، اما مبلمان بژ به سرعت خسته کننده می شوند. در حال حاضر مبلمان بژ چنان طرفدار دارد که مردم از آن خسته شده اند و به دنبال رنگ های خاص تری هستند.

مرتبط  ۹ چیزی که هرگز نباید در اتاق خواب نگه دارید

کاشی مترو دیگر کمتر استفاده می‌شود

نام این کاشی مترو است زیرا اولین سری آن در متروی شهر نیویورک استفاده شد. این کاشی ها در آشپزخانه ها و حمام ها بسیار محبوب هستند، اما امروزه باید شانه های چند رنگ و کاشی های هشت ضلعی را ارائه دهند و ظاهری مدرن به هر خانه ای ببخشند.

تابلوهایی به طرح گیاهان از آیتم های قدیمی و دمده در دکور منزل

در سال های اخیر، طرح های گیاهی جسورانه به خصوص با برگ خرما بسیار محبوب شده است. با این حال، به دلیل رواج این پانل ها، محبوبیت آنها کاهش یافته است و مردم به پانل های نقاشی شده یا پانل های چاپی ترجیح می دهند.

روکش‌های طرح‌دار مبل، جنجالی در سال ۲۰۲۱

این کاورها در دهه 70 و 80 بسیار محبوب بودند. امروزه نیز روکش مبلمان به نفع طرح هایی مانند گل های رنگارنگ و طرح های هواپیما از دنیای پارچه های ساده خداحافظی کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا