دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی هرگز زرد نمی‌شوند

قوی ترین گیاهان داخلی سبز و طراوت را به خانه شما می بخشند. همچنین در تصفیه هوا بسیار مفید است. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان گیاهانی را به شما پیشنهاد می کنیم که حس خوبی نسبت به فضای سبز به شما می دهند.

فنستراریا

این گیاه از گروه گیاهان آبدار با برگ های آبدار و پرآب است. در لاتین به این گیاه انگشت بچه می گویند، زیرا برگ های آن شبیه انگشتان کودکان است. ظاهر جالب و غیرعادی این گل ها نظر همه را به خود جلب می کند. فنستریا به نور خورشید نیاز ندارد و خاک باید مرطوب باشد.

ساق عروس یا اکوریا

گیاه پای عروس یا آکواریوم یکی از محبوب ترین و فراوان ترین گیاهان با برگ های آبدار و شاداب است. به دلیل اندازه کوچک و نگهداری کم آنها را در دفاتر یا میزهای بسیاری از افراد پیدا خواهید کرد. اما اگر به پاهای عروس یا تانک ماهی آب زیادی بدهید میمیرد قبل از آبیاری مطمئن شوید که خاک کاملا خشک شده است.

سنگ‌رخ یا لیتوپس

علت نامگذاری این درخت (سنگرخ) به این دلیل است که شبیه صخره ها و سنگ های کوچک است. این گیاهان مانند ساکولنت هایی با برگ های گوشتی می توانند دمای بالا و آب کم را تحمل کنند. لاجورد ظاهر بسیار زیبایی دارد و هر کسی را که به خانه شما مراجعه کند تحت تاثیر قرار می دهد.

مرتبط  با لباس‌های قدیمی کوسن زیبا بدوزید +ویدیو

شبدر ترشک یا اگزالیس

این نوع گیاه اگزالیس که شباهت زیادی به شبدر ایرلندی دارد به نور حساس است و به عنوان گیاه نور دوست شناخته می شود. برگها و گلهای آن تحت تأثیر نور باز و بسته می شوند.

گیاه خال‌دار

گیاه خالدار یکی از آن گیاهان رنگارنگ آپارتمانی است که به هر محیطی رنگ و طراوت می بخشد. رنگ صورتی این گیاهان بسیار زیبا و پرطرفدار است. نور غیرمستقیم برای گیاه تحت نظارت مناسب است، اما اگر برگها هنوز رنگی نشده اند توصیه می شود در طول روز کمی در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرند. البته این اتفاق نباید برای مدت طولانی بیفتد، زیرا کاغذها می سوزند.

گیاه برگ‌ چرمی

یکی از گیاهان زینتی چند ساله گیاه سدوم است. برگ های درشت و براق این گیاه نیز تاثیر بسزایی بر محیط زیست دارد. این گیاه تا 3 متر رشد می کند برای اینکه ارتفاع گیاه برگ چرمی خیلی بزرگ نشود بهتر است به طور مرتب برگ ها و شاخه ها را قطع کنید. شاخه های جدید از شاخه های بریده شده رشد خواهند کرد.

گیاه رشته تسبیحی

گیاه نخ مروارید شکل منحصر به فرد و زیبایی دارد. برگ های این گیاه شبیه دانه ها یا دانه های تسبیح است و به خانه شما زیبایی می بخشد. این گیاه نیز از خانواده ساکولنت ها است و به همین دلیل به آب کم و نور زیاد نیاز دارد. نکته خواندنی: مقاله تبدیل آشپزخانه تجاری را تنها با استفاده از این روش بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا