دکوراسیون داخلی

سبز با چه رنگ‌هایی بهتر ست می‌شود؟

استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون منزل حس منحصر به فرد و جذابی به خانه می دهد. سبز یکی از آن رنگ هایی است که آرامش را به لحظات شما می آورد. با مجله اینترنتی بنوان همراه باشید تا کاربرد صحیح و اصولی این رنگ در دکوراسیون منزل را بیاموزیم.

رنگ سبز در دکوراسیون

سبز اغلب به عنوان یک رنگ سرد طبقه بندی می شود، این رنگ فوق العاده غیر معمول با طیف گسترده و متنوع است. ما به شما خواهیم گفت چه رنگ های دیگری برای دکوراسیون سبز مناسب تر است.

سبز زمردی همراه نارنجی پررنگ

اگر جسورانه به دنبال هیجان و طراحی دکوراسیون رایگان هستید، ترکیب سبز زمردی و نارنجی روشن را دست کم نگیرید. نارنجی گرم و پرشور است، در حالی که سبز زمردی خنک و با طراوت است. آنها با هم فضای متعادلی را ایجاد می کنند که خانه شما را گرم و دلپذیر می کند.

ترکیب رنگ سبز و صورتی

وقتی نام “صورتی” به میان می آید، بسیاری از مردم به مهد کودک فکر می کنند. با این حال ترکیب این رنگ ها می تواند محیطی بسیار عجیب و غیرمنتظره را ایجاد کند. رنگ های سبز روشن و صورتی کم رنگ در دکوراسیون امروزی استفاده می شود.

سبز و سیاه

یکی از بهترین ترکیب رنگ هایی که می تواند خانه شما را زیبا و منحصر به فرد کند، ترکیب رنگ سبز و مشکی است. جذابیت این رنگ ها به قدری شادی آور و جسورانه است که چشم بیننده را فریب می دهد. برای جذابیت بیشتر فضا می توانید کمی سفید یا زرد به ترکیب این رنگ ها اضافه کنید تا خانه ای مجلل و قابل مقایسه با ثروتمندترین اقشار جامعه داشته باشید.

مرتبط  مراقب اشتباهات رایج در دکوراسیون داخلی باشید

سبز یشمی همراه خردلی

ترکیب سبز و خردلی مدتی است که در دکوراسیون طرفداران زیادی پیدا کرده و افراد زیادی دوست دارند از این ترکیب خاص استفاده کنند. این آویزها در کنار هم برای جواهرات قدیمی بسیار مفید هستند. با این درب جاودانه می توانید حس دکوراسیون قدیمی را در خانه خود زنده کنید. برای جذابیت بیشتر فضا، مبل های قدیمی و کلاسیک را اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا