دکوراسیون داخلی

این گیاهان اکسیژن تازه به ریه‌های شما می‌رسانند

داشتن دستگاه های تصفیه هوا در خانه یکی از بهترین راه ها برای مبارزه با آلودگی هوای اطراف است. همه ما می دانیم که هوای آلوده بر سلامت و روان ما تأثیر می گذارد. در این مقاله بنوان آنلاین، روشی ساده برای مبارزه با آلودگی هوا ارائه می دهیم.

چرا وجود گیاهان تصفیه کننده هوا در خانه ضروری است؟

تنفس در شهرهای بزرگ به دلیل منابع مختلف آلودگی هوا بسیار دشوار است، به خصوص در قرن بیست و یکم که هر روز بر میزان آلودگی افزوده می شود. امروزه همه می دانند که دی اکسید کربن تنها گازی نیست که جو را آلوده می کند. متان تولید شده توسط کارخانه های صنعتی، سوخت این کارخانه ها، سوخت مورد استفاده در خودروها، موتورسیکلت ها و سایر اشکال حمل و نقل نیز در افزایش آلودگی نقش دارند. آلودگی هوا.

عادت به تنفس این آلاینده های هوا یکی از معایب زندگی در شهرهای بزرگ است. در این میان سبک زندگی امروزی اجازه نمی دهد مردم از هوای آلوده فرار کنند و هوای تازه تنفس کنند. پس جواب چه خواهد بود؟ یک راه آسان برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع داخلی است.

گیاهان مناسب سم‌زدا و تمیز کننده هوا

پاپیتال

معمولاً خشخاش زیبا را با برگ های زیبایش به عنوان یک گیاه عشق می شناسید. این گیاه اغلب بر روی درختان و دیوارها می روید. با این حال، گلدان ها می توانند این گیاه زیبا را در داخل خانه جای دهند. بنزن و فرمالدئید سمومی هستند که این گیاه را از بین می برند.

مرتبط  هرگز این وسیله را در اتاق خواب قرار ندهید!

پتوس از گیاهان تصفیه کننده هوا

در بین گیاهان سم زدا، یکی از مهمترین گیاهان گیاه آهو است. گیاه پوتوس به «پتوس» یا «پیچک شیطان» معروف است. مراقبت از این گیاه آپارتمانی بسیار ساده است و به تنهایی با آلودگی هوا و سموم خانگی مبارزه می کند. سمومی که این گیاه از بین می برد زایلن، بنزن، فرمالدئید و تری کلرواتیلن است.

فیلودندرون

فیلودندرون با نام انگلیسی (Philodendron) و برگ های دانه ای شکل زیبای آن یکی از بهترین گیاهان سرپوشیده است. فرمالدئید ماده ای سمی است که توسط این گیاه تولید می شود

آگلونما

آگلائونما، همچنین به عنوان “همیشه سبز چینی” شناخته می شود، انواع مختلفی دارد و مراقبت از آن آسان است. آنها با هر محیطی سازگار می شوند اما در خاکی با زهکشی خوب و زهکشی خوب با دمای متوسط ​​بهترین رشد را دارند. پاور آگلونم باید دو بار در سال با خاک و کود مناسب اعمال شود. سمومی که از بین می برد فرمالدئید و زایلن هستند.

فیکوس از گیاهان تصفیه کننده هوا

درختی بسیار مقاوم و همیشه سبز بومی هند. این گیاه نور فیلتر شده روشن را دوست دارد و در تابستان هر هفته و در زمستان هر دو هفته یکبار آبیاری می شود. امکان پرورش این گیاه در گلدان های کوچک بسیار زیاد است. (Ficus elastic) یا \”Rubber plant\” نام انگلیسی و علمی گیاه است. از جمله مواد سمی تخریب کننده این گیاه می توان به زایلن، بنزن، فرمالدئید و تری کلرواتیلن اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا