دکوراسیون داخلی

این گیاهان آپارتمانی خانه را پاکسازی می‌کنند

چگونه به اثرات آلودگی هوا پاسخ دهیم؟ راه حل هایی مانند استفاده از گیاهان سرپوشیده می تواند اثرات آلودگی هوا را به حداقل برساند. این مقاله مجله آنلاین بنوان درباره گیاهان داخلی که هوا را تمیز می کنند، بحث می کند.

گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

برای حفظ سلامت خانواده خود در تماس باشید.

پوتوس

مراقبت از این خانواده آسان است و می توان از آن به عنوان کنترل آفات استفاده کرد. سیب زمینی جلوه خاصی به خانه شما می بخشد. این گیاه در آب، ظروف و سبدهای آویزان رشد می کند. این گیاه در برابر سموم زایلن، بنزن، فرمالدئید، تری کلرواتیلن مقاومت بالایی دارد.

نخل ققنوس از گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

نخل های ققنوس درختانی کم ارتفاع از خانواده نخل ها هستند. رشد آنها در سایه و نور غیر مستقیم خورشید امکان پذیر است. ارتفاع این گیاه از 180 تا 300 سانتی متر و ریشه آن به 180 سانتی متر می رسد.

گل چمچه‌ای

یکی دیگر از گیاهان تصفیه کننده هوا، گل زنگوله از خانواده گل است این گیاهان به مراقبت زیادی نیاز ندارند برگ های سبز روشن آنها زیبایی و درخشش را به هر خانه ای حتی در نور کم به ارمغان می آورد هفته ای یکبار به آنها آب بدهید این گیاه را می توانید در بهار تکثیر کنید

مرتبط  خانه ۷۰ متری خود را با این روش‌ها مدرن و جذاب کنید

فیلودندرون از گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

فیلودندرون قلبی شکل یک گیاه سرپوشیده است. نگهداری از این گیاه آسان است و فقط به آب کافی و نور غیر مستقیم نیاز دارد. برای مراقبت بهتر از گیاهان داخل خانه در زمستان، 5 نکته مهم برای نگهداری از گیاهان داخل خانه در زمستان را بخوانید.

سم مضر: فرمالدئید.

گیاه عنکبوتی

این یک انتخاب عالی برای کسانی است که فقط به نگهداری گل و گیاه علاقه دارند. آنها در نور غیر مستقیم رشد می کنند و در همه جا حضور دارند. عنکبوت ها می توانند دمای پایین را تحمل کنند. برگ ها ساقه های بلند و برگچه های کوچک تولید می کنند و به راحتی تکثیر می شوند.

حذف سموم: فرمالدئید و زایلن.

گل داوودی از گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده هوا

گل داوودی یکی دیگر از گیاهانی است که به فضای زندگی شما زیبایی می بخشد و با گل های خود هوا را تصفیه می کند. گل داودی هوای تازه، آفتاب غیر مستقیم و آب گرم را دوست دارد. فراموش نکنید که بین فواصل آبیاری به خشکی خاک توجه کنید

سمومی که آن را از بین می برند: آمونیاک، بنزن، فرمالدئید و زایلن.

فیکوس

این گیاه همیشه سبز روشن است، گیاهی مقاوم که نور فیلتر شده را دوست دارد و در تابستان و زمستان به آبیاری هفتگی نیاز دارد. فیکوس را می توان در داخل خانه در گلدان های کوچک و بزرگ پرورش داد. شما می توانید انجیر را مستقیماً در باغ خود پرورش دهید.

سموم مخرب: زایلن; بنزن فرمالدئید و تری کلرواتیلن.

نکته تحقیق: هرگز در خانه خود پرده نگذارید! لطفا

مرتبط  ایده‌هایی ناب برای دکوراسیون بهاری خانه

را بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا