روانشناسی

چگونه از عشق خود مراقبت کنیم؟

عشق قدرتی است که به زندگی انسان معنا می بخشد و وقتی در دنیا معنا پیدا کردید برای آن تلاش می کنید اما چگونه عشق را حفظ می کنید؟ در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان به راه های محافظت از عشق می پردازیم.

روش های مراقبت از عشق

شروع یک رابطه و زندگی همیشه عاشقانه و هیجان انگیز است و دلیلی برای هدر دادن احساسات وجود ندارد. طرفین همدیگر را دوست دارند به همین دلیل زمان می گذرانند و جذب یکدیگر می شوند اما پس از چندین سال زندگی مشترک جذابیت اصلی کاهش می یابد به دلایلی از جمله کمبود وقت و … دست کشیدن از عشق و توجه می طلبد. تلاش و دقت

بیان احساسات

ابراز عشق یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای کمک به دو نفر برای زنده نگه داشتن عشقشان است. نشان دهنده میل و عشق است. همسر و فرزند شما می دانند که چقدر آنها را دوست دارید و دلتنگ آنها هستید، اما با گفتن این کلمات بیشتر همدیگر را دوست خواهید داشت. با شنیدن این جملات کوچک، زندگی آنها به طرز چشمگیری تغییر می کند. عشق خود را فدای خود یا مخاطبان خود نکنید.

شنونده فعال بودن از روش های مراقبت از عشق

اگر احساس می‌کنید که رابطه‌تان مثل قبل نیست، ممکن است بخواهید نگاهی به گذشته خوب خود بیندازید و ببینید قبلاً چه می‌کردید. در روزهای اول آشنایی، شنونده خوبی بودید و مشتاقانه به صحبت های مخاطبان خود گوش می دادید. اگر می خواهید زندگی جدیدی به رابطه خود بدهید، با گوش دادن فعالانه و مراقبت از شریک زندگی خود به او نزدیک شوید. چگونه می توانیم خودمان را دوست داشته باشیم تا در روابطمان بیشتر احساس محبت کنیم؟ وارد شوید

مرتبط  این مردان شما را فقط برای رابطه می‌خواهند

نشاط و شادی و داشتن گذشت

روز خود را پر انرژی شروع کنید و منتظر بهانه ای برای به اشتراک گذاشتن این احساسات در جمع نباشید. زندگی پر از ترس ممکن است به شما فرصتی برای شاد بودن ندهد. پس منتظر فرصتی برای مراقبت از عشق خود نباشید، از خودتان شروع کنید و از احساسات خود و آنچه در مورد ایجاد عشق و زیبایی آن فکر می کنید آگاه باشید. شاد باشید، لبخند بزنید، عشق پخش کنید و مهربان باشید. شریک زندگی خود را برای شام دو نفره دعوت کنید. شما می توانید در تاریخ های مختلف بروید، به پیاده روی یا کمپینگ بروید و کارهای دیگری انجام دهید که شما را خوشحال می کند.

پرهیز از بحث‌های مخرب از روش های مراقبت از عشق

ممکن است در زندگی شما پیش بیاید که با همسرتان دعوا کنید. زندگی بدون درگیری دشوار است. بنابراین، گاهی اوقات بحث کردن در مورد یک موضوع طبیعی است، اما نحوه بحث شما بسیار مهم است. برای رهایی از کینه نباید ساکت باشید، اما فریاد زدن هم راه حلی نیست.

هیچوقت شوهرتان را به خاطر تمام گذشته سرزنش نکنید و او را به خاطر اشتباهات گذشته اش مکررا تنبیه نکنید. هر مشکلی که دارید، در مورد آن بحث نکنید، نه دیگر. دعوا را به دعوا تبدیل نکنید، او را از خانه بیرون نکنید. مشکل بین خود و در زمان مناسب را حل کنید و به ارزش های مشترک زندگی احترام بگذارید و به احساسات یکدیگر شک نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا