مد و زیبایی

با این ترفندها آشپزخانه خود را دوبرابر کنید

چه یک سرآشپز حرفه ای باشید یا فقط دیروز بخواهید آشپزی کنید، به روز رسانی فضای آشپزخانه شما قطعا مفید خواهد بود. پس بهتر است دستتان را در آشپزخانه ببرید. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

به تماشای آن ادامه دهید تا ببینید چگونه می توانید فضای آشپزخانه خود را باز کنید و مکانی عالی برای نگهداری ظروف آشپزخانه ایجاد کنید.

قفسه‌های ریلی

استفاده از قفسه های عمودی یک راه عالی برای نگهداری وسایل روی پیشخوان است. قفسه ریلی را مانند عکس تنظیم کنید و نمک و فلفلدان یا هر وسیله اساسی دیگری را که هر روز استفاده می کنید روی آن آویزان کنید. برای زیباتر شدن خانه به مقاله 9 چیزی که خانه شما را کثیف می کند مراجعه کنید.

کشوهای گوشه‌ای از نکات بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

معمولاً از فضای گوشه آشپزخانه استفاده نمی شود، اما اگر نحوه استفاده از آن را بلد باشید، می توانید از آن به عنوان مکانی برای نگهداری وسایل آشپزخانه استفاده کنید، پس کشوهای کناری آشپزخانه را فراموش نکنید.

قفسه‌های روباز نگهداری از وسایل آشپزخانه

یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد فضای اضافی در آشپزخانه، ایجاد فضای عمودی است. اگر فضای دیواری آزاد دارید، ساختن چند قفسه باز ضرری ندارد. اگر ظروف غذاخوری فانتزی یا ظروف نگهداری فانتزی دارید، قفسه های عمودی علاوه بر نگهداری وسایل شما، می توانند به عنوان یک دکوراسیون شیک برای دیوار نیز استفاده شوند.

مرتبط  ارزان و طبیعی خوشگل شوید

کشوی سینک یک طرفه از نکات بزرگ تر کردن فضای آشپزخانه

برای اینکه فضای آشپزخانه خود را به حداکثر برسانید، باید از هر سینک آشپزخانه استفاده کنید. اگر برای یافتن مکانی برای نگهداری مواد شوینده و اسفنج مشکل دارید، یک کشوی سینک ممکن است برای شما مناسب باشد. این مقاله را بخوانید و خانه خود را با یک جعبه دکوری زیبا تزئین کنید.

تخته‌های گیره‌دار

برای نگهداری دیوار عمودی، یک صفحه دیواری برای آویز کردن گلدان، تابه، تخته برش و کاردک در نظر بگیرید. تخته سه لا تطبیق پذیر است و به راحتی سازماندهی می شود و تا زمانی که کابینت های کافی برای نگهداری وسایل دارید، می توانید از آن استفاده کنید.

جای چاقوی مغناطیسی

راحت، شیک و کاملا مدرن است. علاوه بر این، این قفسه ها مغناطیسی هستند و راهی آسان برای خلاص شدن از شر قفسه های چوبی قدیمی هستند. علاوه بر این، با استفاده از آن، تیغه همیشه در دسترس شماست.

هنگام استفاده از محلول های ذخیره سازی، همیشه سعی کنید از یک راه حل کاربردی بدون تمرکز بر زیبایی آشپزخانه استفاده کنید، البته با شما. مهم است که از چیزهایی که هر روز استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، برخی از غذاها یا غذاهای سرخ شده ممکن است یک یا دو بار در سال استفاده شوند. بنابراین، می توانید چیزهایی را در کابینت نگه دارید که به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند.

این مقاله را بخوانید: با هر چیزی که در خانه است تزئین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا