دکوراسیون داخلی

با این شش مدل پرده، اتاق پذیراییتان را متحول کنید

خاستگاه خانه های ایرانی این است که در هر قسمتی از خانه که نور به آن نفوذ کند از پنجره و پرده استفاده می شود. یک پرده با گل جلوه خاصی به خانه شما می دهد. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به شما کمک می کند تا بهترین طرح پرده را برای منزل خود انتخاب کنید.

انواع پرده گلدار

اکثر مردم فکر می کنند استفاده از پرده های گلدار در دکوراسیون خانه های مدرن این روزها کمتر جذاب و شیک است. این یک سوء تفاهم است. پرده های گل جلوه و زیبایی خاصی به خانه شما می دهند.

شکل و ظاهر پرده های گل کاملاً به جنس و نوع پارچه بستگی دارد. تنوع رنگ و طرح این پارچه ها به قدری زیاد است که متناسب با هر مبلمان منزل است. با این حال، به خاطر داشته باشید که همه انواع طرح ها برای هر اتاق در خانه مناسب نیستند. به عنوان مثال، پرده های آشپزخانه برای استفاده در اتاق نشیمن مناسب نیستند. برای اتاقی با نور کمتر، بهتر است از پرده هایی با گل های کوچک نیز استفاده کنید. در زیر چند مدل پارچه گلدار را به شما تقدیم می کنیم:

پرده سرمه‌ای گلدار

اگر می خواهید یک اتاق نشیمن مدرن و رسمی داشته باشید، بهترین انتخاب پرده های آبی تیره با گل های درشت و طلایی است. طراحی این پرده جلوه بی نظیری به اتاق نشیمن می دهد.

مرتبط  خانه‌ای لوکس و گران تنها با این چند وسیله

پرده با گل‌های درشت و رنگ ملایم

رنگ ملایم پرده گل خانه شما را انعطاف پذیر و سبز می کند. این مدل پرده خنکی را به خانه شما می بخشد و رنگ خانه شما را بیشتر می کند.

پرده چاپی گلدار رنگی

پرده های چاپ شده با گل های درشت و رنگارنگ زیبایی و طراوت را به خانه شما می آورند. نشاط را با پرده احساس کنید.

پرده گلدار سنتی

مثل همیشه نقوش سنتی و ماندارین نشان از اصالت و زیبایی هنر ایرانی دارد. اگر خانه واقعی می خواهید، این سبک پرده را نادیده نگیرید.

پرده پایین گلدار

یک پرده کلاسیک با طرح گل های رنگارنگ در لبه پایینی متریال حس شادی و طراوت را به شما القا می کند.

پرده زمینه سفید

یک پرده گلدار با زمینه سفید و گلهای کوچک یا بزرگ بهاری با هر دکوراسیونی مناسب هر خانه ای است و به راحتی با سایر لوازم منزل ترکیب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا