دکوراسیون داخلی

با این ترفندها انرژی منفی را از خانه خود پاک کنید

بارها دیده‌ایم که وقتی وارد برخی خانه‌ها می‌شویم حالمان بهتر شده و در برخی خانه‌ها حالمان بدتر است. این مشکل مربوط به انرژی است که از خانه ها به ما می رسد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان، نکاتی را برای کمک به پاکسازی خانه از انرژی منفی ارائه می دهیم.

طبیعت را میهمان خانه‌ خود کنید

آوردن طبیعت به محیط خانه می تواند شما را از زندگی ماشین ها و فناوری هایی که برای روح انسان ناشناخته هستند دور کند و روح ما را لطیف کند، زیرا روح انسان ارتباط طولانی مدت با طبیعت دارد.

می توانید استفاده کنید. گل ها. همچنین به عنوان گیاهان سرپوشیده برای معرفی به طبیعت عمل می کند. به عنوان مثال، می توانید یک تخت چوبی درست کنید و گیاهانی مانند بامبو و یک گلدان زیبا قرار دهید. اگر گل هایی که انتخاب می کنید معطر هستند، رایحه مطبوع این گل ها می تواند انرژی مثبتی دوچندان به شما بدهد.

باز کردن پنجره‌ها و خوشامدگویی به نور خورشید و هوای تازه از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که درها و پنجره های خود را باز کنید تا نور خورشید به خانه شما وارد شود و هوای تازه از بیرون جایگزین هوای بد و گردش در داخل خانه شود.

مرتبط  ۴ نکته مهم در انتخاب میز تلویزیون مناسب برای خانه

استفاده از لوازمی از جنس چوب

سعی کنید تخت، کمد، مبلمان، کمد، میز تلویزیون و کنسول چوبی را انتخاب کنید، زیرا اشیاء چوبی باعث می شوند احساس نزدیکی به طبیعت کنیم و بر خلاف اجسام فلزی که ظاهری مشترک و بیگانه دارند، حس آرامش و ارتعاشات مثبت را به ما القا می کنند. . آنها با ارسال بیشتر تماس می گیرند

تزیین منزل با اشیای طبیعی از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

یکی از نکات پاکسازی خانه از انرژی های منفی، تزئین خانه با مواد طبیعی است که به جذب انرژی مثبت به خانه کمک می کند. به عنوان مثال می توانید از کاشی های کف در قسمت های خاصی از خانه استفاده کنید یا از سنگ در معماری اتاق های مختلف خانه استفاده کنید. حتی می توانید سنگ ها، صدف ها و مرجان های زیبایی را که از ساحل جمع آوری کرده اید تهیه کنید و از آنها برای تزئین استفاده کنید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد چیدمان خانه های زیبا، مقاله این گیاهان را در یک لیوان آب می رویند.

ورودی خانه نامرتب و نظافت نشده، مانع ورود انرژی مثبت می‌شود

به یاد داشته باشید که درب ورودی جایی است که انرژی مثبت وارد خانه می شود. اگر منطقه تمیز و مرتب نباشد، انرژی مثبت به آنجا سرازیر نمی شود، بنابراین جلوی در را پاک کنید و تمیز کنید و گیاهان تازه را در دو طرف قرار دهید.

عصاره‌های گیاهی از نکات پاکسازی منزل از انرژی منفی

یک راه خوب برای پاکسازی خانه از انرژی های منفی استفاده از داروهای طبیعی است. رایحه قوی این گیاه انرژی منفی را پراکنده می کند، به طور طبیعی هوای خانه را بو می کند و انرژی مثبت را به خانه و زندگی دعوت می کند. خواص ضد باکتریایی و ضد ویروسی محیط داخلی را سالم می کند. حتما از انواع عصاره های گیاهی مانند لیمو، پرتقال، اسطوخودوس، مریم گلی، نعناع و گل رز استفاده کنید.

مرتبط  با کاشت سبزی خوردن در گلدان، همیشه در خانه سبزی تازه داشته باشید

تغییر چیدمان منزل

اشیا و تجهیزات باید انرژی منفی باقی بمانند. بنابراین هر از چند گاهی باید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید. برای از بین بردن انرژی منفی فقط تغییر چیدمان مبلمان کافی است. مبلمان را حداقل یک بار در ماه بچرخانید. البته تغییر چیدمان وسایل منزل باعث می شود اتاق جادارتر به نظر برسد و احساس راحتی بیشتری داشته باشید. آنچه را که دوست ندارید تغییر دهید و از اعضای خانواده و دوستان کمک بگیرید. وسایل شکسته و آسیب دیده را در خانه نگه ندارید و دور بیندازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا