دکوراسیون داخلی

با هر آنچه در خانه دارید، گلدان دکوری بسازید

با استفاده از انواع مواد و ابزار دور ریختنی برای ساخت گلدان دیواری دست ساز می توانید با ساخت وسایل زیبا و کاربردی خلاقیت و خلاقیت خود را بروز دهید. با دلتا بمانید.

ساخت گلدان دیواری دست ساز

گلدان های دیواری برای فضاهای داخلی و خارجی مانند باغ می توانند دست ساز باشند و در هزینه ها صرفه جویی کنند.

گلدان دیواری دست ساز با شیشه مربا

در فرم دوم، یک گروه باریک از گوشه های مربعی مورد نیاز است که در اطراف آن قرار می گیرد. لباس ها به فاصله 2 تا 3 سانتی متر به تخته چسبانده شده و در نهایت تخته به دیوار آویزان می شود. سه ردیف پانل را می توان روی یک دیوار ثابت کرد و هر پانل می تواند شیشه های زیادی را مانند شیشه مربا در خود جای دهد. داخل این گلدان ها می توانید ساقه گلدان را در آب یا شاخه گل قرار دهید.

ساخت گلدان دیواری دست ساز با استفاده از بطری نوشابه

برای ساخت این جیب باید سر و جلوی بطری را جدا کنید تا بطری جدا شود. پس از آن ظرفی برای خاک و کاشت دارید و از پشت بطری نیز برای پوشاندن دیوار استفاده می شود. این بطری که اکنون تبدیل به گلدان دیواری شده است را می توان با میخ به دیوار وصل کرد.

مرتبط  با گوش پاک‌کن آویز دیواری زیبا بسازید +ویدیو

ساخت گلدان دیواری دست ساز با استفاده از تایر خودرو

یک ایده جذاب برای ساخت گلدان روی دیوار، استفاده از لاستیک ماشین است. لاستیک های مستعمل و آسیب دیده را می توان ارزان خریداری کرد، با آب صابون شسته و پس از تمیز کردن کامل رنگ کرد. البته رنگ لاستیک ها بسیار زیباست و هم بدون رنگ و هم تیره قابل استفاده است. لاستیک را روی دیوار بگذارید تا گلدان دیواری درست شود (لاستیک را می توان با میخ به دیوار وصل کرد یا با نخ به دیوار آویزان کرد. سپس می توانید بخشی از لاستیک را رها کنید و خاک اضافه کنید و گل بکارید.) یا قرار دهید و داخل گلدان های کوچک بدهید

ساخت گلدان دیواری دست ساز با استفاده از ظرف مواد شوینده

مواد شوینده را می توان در ظروف پلاستیکی بزرگ مانند مواد شوینده لباسشویی و ظروف روغن موتور مانند قوطی های دیواری استفاده کرد. برای ساخت ظروف دیواری در منزل، پس از شستن این ظروف، آنها را به صورت مورب برش دهید و با میخ یا پیچ به دیوار بچسبانید. با استفاده از اسپری رنگ می توان گلدان هایی با اندازه ها و اشکال مختلف رنگ آمیزی کرد، دیوار را مرتب کرد و گیاهان کوچکی را در آنها کاشت.

ساخت گلدان دیواری دست ساز با استفاده از لوله

برای ساخت گلدان های دیواری می توان از لوله های پلیکا با قطر بزرگ استفاده کرد. دو راه برای انجام این کار وجود دارد. در روش اول طول مورد نظر را از لوله بزرگتر برش دهید. سپس لوله بلند را با اره برقی ببرید و از وسط نصف کنید. بنابراین دارای دو نیم سیلندر است. بالا و پایین را با کیسه محکم، مقوا یا مواد دیگر بپوشانید و با میخ یا پیچ به دیوار ببندید. در خاک بریزید و گل های مورد علاقه خود را بکارید. روش دیگر، از لوله های راه راه یا راه راه استفاده کنید. آن را رنگ کنید، کنار دیوار قرار دهید و آن را با خاک پر کنید. سپس بکارید و از زیبایی لذت ببرید.

مرتبط  این پرده شیک را در خانه بدوزید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا