دکوراسیون داخلی

سه سوته چربی‌های آشپزخانه را از بین ببرید

گاهی اوقات چربی روی کابینت نادیده گرفته می شود و پس از مدتی زیبایی محیط آشپزخانه را از دست می دهد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان نحوه پاک کردن چربی کابینت را توضیح می دهیم.

روش‌های پاک کردن چربی از روی کابینت

در این مورد مراحل و روش های تمیز کردن روغن کابینت را توضیح می دهیم.

از بین بردن لکه چربی از روی کابینت فلزی

برای از بین بردن چربی کابینت های فلزی می توانید شامپو فرش را در آب حل کنید و از اسفنج برای تمیز کردن کابینت ها استفاده کنید. فقط مواظب باشید از خراش های فلزی روی کابینت استفاده نکنید. در مرحله آخر، سطح را با یک پارچه خشک پاک کنید تا رطوبت باقیمانده گرفته شود.

پاک کردن لکه چربی هود آشپزخانه

هنگام طبخ یا سرخ کردن غذا، چربی زیادی در اطراف گاز پخش می شود و هود دارای خاصیت مکش برای جذب این چربی است. یکی از ساده ترین راه ها برای تمیز کردن هود استفاده از محلول گاز پاک کننده با اسفنج است.

می توانید از چربی زدایی مانند تترا یا پودر لباسشویی استفاده کنید و فیلتر آلومینیومی داخل هود را با آب تمیز کنید. می توانید کمی خیس کنید. اینجاست. همچنین می توانید از یک برس نرم برای تمیز کردن فیلتر فلزی روی هود استفاده کنید. مانند از بین بردن لکه های سیاه از صفحات آهنی، ظروف مسی گالوانیزه و غیره. ماده تمیز کننده استفاده شده و روش استفاده باید با نوع لکه و سطح آلوده مطابقت داشته باشد.

مرتبط  ۷ ایده جذاب چیدمان نشیمن باریک

از بین بردن لکه چربی از روی کابینت ام‌دی‌اف

برای از بین بردن چربی کابینت ام دی اف می توانید از همان شامپو فرش اسفنجی قبلی استفاده کنید، تنها نکته این است که مواد شوینده ویتکس و الکلی در از بین بردن لکه چربی از ام دی اف کاملا بی تاثیر هستند. از کابینت استفاده نکنید. مقاله ما را در مورد حذف انرژی منفی از خانه با این نکات برای زیباتر کردن خانه خود بررسی کنید.

پاک کردن لکه چربی گاز آشپزخانه

لکه گاز چرب آشپزخانه تجمع چربی است. از آنجایی که غذا در گاز سرخ می شود، توجه بیشتری به آن می شود. ابتدا مشعل های فولادی و گازی را در محلول جوش شیرین و سرکه (آمونیاک نیز برای این قسمت مفید است) به مدت حداقل 3-2 ساعت خیس کنید. سپس از یک نوار چسب درشت یا سیم شستشو برای پاک کردن چربی و آثار سوختگی استفاده کنید. می توانید سوراخ های روی شعله گاز را با مسواک تمیز کنید و در نهایت برای از بین بردن لکه های چربی از روی اجاق آشپزخانه، مواد غذایی باقی مانده را ابتدا با دستمال و سپس با محلول جوش شیرین و آب تمیز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا