روانشناسی

خنده راز درونتان را افشا می‌کند

مطالعات علمی ثابت کرده اند که خنده به ما کمک می کند حقایق جالبی درباره خود و دیگران کشف کنیم. این را دانشمندانی که مدت هاست در مورد خنده مطالعه کرده اند ثابت شده است. در این مقاله بنوان حقایق جالبی در مورد کمدی ارائه می کنیم.

حقایقی جالب در مورد خندیدن

تحقیقات نشان داده است که خنده یک فرد بیش از شادی را نشان می دهد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانیم با نگاهی دقیق تر به خنده مردم، افراد را بهتر بشناسیم.

لبخند دوستی

این لبخند یکی از معروف ترین لبخندهایی است که در نقاشی مونالیزا لئوناردو داوینچی دیده می شود. لبخند دوستانه عمدتاً زمانی استفاده می شود که افراد می خواهند با یکدیگر صحبت کنند.

لبخند احساسی

این لبخند به راحتی قابل درک است. در لبخند احساسی عضلات چشم کاملا شل می شوند و حس مثبت فرد کاملا به ما منتقل می شود. در این تصویر ماهیچه های قسمت بالایی قرار گرفته اند اما در قسمت پایین صورت به جز ماهیچه های مرتبط با چشم هیچ ماهیچه ای وجود ندارد. این نوع تصاویر چین و چروک هایی را ایجاد می کنند که به راحتی روی صورت افراد قابل مشاهده است.

لبخند تحقیرآمیز از حقایقی جالب در مورد خندیدن

این نوع لبخند ارزش مثبتی ندارد. این لبخند نشان دهنده خشم نسبت به دیگران است. در این نوع لبخند، فرد خندان گوشه های لب خود را به سمت بالا می برد و نگاهی تحقیرآمیز به فرد می دهد. مقاله ما را در مورد اینکه چگونه می توانید با نکات ساده برای ایجاد یک رابطه عاطفی خوب، قلب شوهرتان را آرام کنید، بررسی کنید.

مرتبط  قبل از ازدواج حتما این کار را انجام دهید

لبخند شرم‌آور

این لبخند لب ها را نرم و متقارن می کند. این لبخند اغلب نوعی دفاع از خود و تلاشی برای پنهان کردن شکست است. غم و اندوه عمیق را می توان در چشمان یک فرد خندان دید. درست مانند زمانی که با معشوق خود فیلمی را تماشا می کنید که از آن متنفر هستید، این لبخند نشان می دهد که کسی چیزی را دوست دارد اما واقعاً آن را دوست ندارد.

لبخند نرم

این لبخند سعی در کنترل یک لبخند بزرگ شادی دارد. در این لبخند گونه ها بالا رفته و گوشه لب ها پایین می آیند. لبخند ضمنی زمانی اتفاق می‌افتد که باید مودب باشیم و حتی زمانی که چیزی خیلی خنده‌دار به نظر می‌رسد لبخند نزنیم.

لبخند ناگهانی

وقتی خبر بدی به شما می گویند، اغلب یک خنده ناگهانی به گوش می رسد. با یک مثال می توانید آن را بهتر درک کنید. فرض کنید وارد یک رستوران می شوید و همه میزها رزرو شده و در حال استفاده هستند. منظورمان آن لبخند خودجوش است. لب پایینی شما کمی بالا می آید و سرتان را کج می کنید.

لبخند ساختگی از حقایقی جالب در مورد خندیدن

لبخندهای اجباری یا ساختگی به راحتی دیده می شوند. ماهیچه های چشم در خنده معمولی نقش دارند، اما در لبخند مصنوعی، ماهیچه های چشم و چین و چروک را نمی بینیم.

لبخند از روی ترس

لبخند زدن به دلیل ترس زمانی اتفاق می افتد که شما نگران چیزی هستید، اما در عین حال لبخند بر لب دارید. ابروی این لبخند تعجب می کند. در این نوع لبخند دندان ها به وضوح دیده می شوند و چشم ها بالا می روند.

مرتبط  مجرد بمانیم یا ازدواج کنیم؟

مطلب پیشنهادی: چگونه مهارت شجاعت را تقویت کنیم؟ ویدیو را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا