معرفی بهترین ها

بهترین نقره فروشی در تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

بسیاری از مردم عاشق زیورآلات نقره و نقره هستند. آقایان نیز به دنبال مراکز مطمئن برای خرید انواع انگشتر نقره هستند. برای خرید کالای مورد نظر خود با قیمت مناسب، انواع انگشتر نقره با کیفیت بالا را مشاهده کنید. برای تهیه این کلید و خرید نقره واقعی، با کیفیت و مقرون به صرفه باید به بهترین مغازه نقره فروشی تهران سر بزنید. بر این اساس می خواهیم تعدادی از بهترین مغازه های نقره فروشی تهران را به شما معرفی کنیم. برای نشان دادن هاب، نقره لازم را بخرید و از آن استفاده کنید.

لیست بهترین نقره فروشی در تهران

1.گالری زیورآلات و انگشتر نقره دستساز کندوج

آدرس: مصطفی خمینی، منطقه بحرین، تهران – نزدیک اداره پست – گالری نقره قندوز

شماره تماس: 02133564564

شماره موبایل: 09211484001 یکی از بهترین مغازه های نقره در تهران، گالری صنایع دستی کندز است. . دارای سابقه عالی در ساخت و عرضه انواع زیورآلات نقره. بیش از دو دهه تجربه دارد. در واقع این گالری فعالیت خود را با هدف تولید انواع زیورآلات نقره خالص مانند انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره و … آغاز کرد. نگین های اصل و مرغوب، سفارش آفلاین، ارائه طرح ها و مدل های متنوع زیورآلات نقره، تولید زیورآلات نقره سریع و با کیفیت، تعمیر و ترمیم زیورآلات نقره و پاسخگویی آنلاین 24 ساعته (واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام) از ویژگی های اصلی آن است. . . این یک مغازه نقره فروشی در تهران است. برای تهیه ظروف نقره و یا هر نوع هدیه ای برای زنان و مردان می توانید به این مرکز مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین تعمیر چمدان در تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

2.فروشگاه نقره جات ماه گل

آدرس: تهران – خیابان 15 خرداد – بازار سرکارخا – پلاک 12 – نقره فروشی مه گل این مغازه نقره فروشی یکی از بهترین مغازه ها به حساب می آید و دارای وسایلی برای بازار طلا و مردم عادی است. بسیاری از مردم به نقره و ظروف نقره علاقه دارند. حلقه. از این فروشگاه هم دیدن کنید. انواع زیورآلات نقره با طرح های مدرن و جزئیات منحصر به فرد در این بهترین فروشگاه نقره تهران موجود است. و این شخصیت منحصر به فرد یکی از دلایل موفقیت و اعتبار کتاب است. بنابراین هنگام بازدید از این مکان شیک، مدرن و مجهز، حتما از انواع نقره های مرغوب دیدن کنید. خرید زیورآلات و انگشترهای نقره مورد علاقه خود را فراموش نکنید.

3.گالری نقره جات سَنسی

آدرس: تهران – میدان ولیعصر (دهم) – محدوده شمال غربی کیش مال – اتاق 48 – گالری سانسی سیلور شماره تماس: 09121405452 – 09369804612 اینستاگرام: sancy.ir br>

گالری نقره ای سنسی یکی از بهترین مغازه های نقره فروشی تهران برای استفاده از نقره اصل و با کیفیت و همچنین ارائه خدمات استثنایی می باشد. در واقع این گالری کار خود را با هدف تولید و عرضه زیورآلات نقره اصیل و باکیفیت آغاز کرد و تاکنون کارنامه خوبی از کار خود به ثبت رسانده است. در گالری سنسی انواع انگشتر و زیورآلات نقره با طرح های منحصر به فرد و خلاقانه از معتبرترین برندهای دنیا را خواهید یافت. گفتنی است قیمت زیورآلات این گالری بسیار مناسب بوده و تمامی خریداران از این محصول راضی هستند. شانس خود را از دست ندهید و به این گالری مشتریان همیشه راضی بپیوندید تا جواهرات نقره مورد نیاز خود را تهیه کنید.

4.گالری نقره جات آذین پلاک

آدرس: تهران – منطقه سینگل – خیام – پ. 11 – واحد 8 – گالری نقره پلاک آذین.

مرتبط  بهترین کلینیک زیبایی در تهران کجاست؟ معرفی پیشرفته ترین کلینیک زیبایی تهران (1403)

برای خرید انواع انگشتر و زیورآلات نقره با طرح جدید و با کیفیت به گالری آذین تختیه بیایید. این فروشگاه بهترین نقره فروشی تهران واقع در محله خیام سینگل با سابقه فعالیت عالی است و هر روز میزبان شما علاقمندان به زیورآلات نقره و نقره است. به همین دلیل مدیریت این گالری فضایی بزرگ و مدرن را برای رفع نیازهای نقره ای دوستان و ارائه خدمات منحصر به فرد و باکیفیت به آنها حفظ کرده است. علاوه بر این، مجموعه ای از زیورآلات نقره و نقره با کیفیت بالا را از برندهای معروف عرضه می کند و به جلب توجه بسیاری از شهروندان تهرانی کمک کرده است. بنابراین می توان گفت که گالری بهترین گزینه برای علاقه مندان به محصولات نقره ای است و مطمئنا نیاز شما را با سلیقه های مختلف برآورده خواهد کرد. برای دیدن انواع کارد و چنگال، مشاوره از فروشنده خرید و سفارش دهید، با شماره بالا تماس بگیرید و یا به صفحه اینستاگرام با آدرس آذین پلک مراجعه کنید.

5.گالری نقره و زیورآلات نقره ای اُشهن

شماره ی ادرس. تهران – خیابان علی اصغر نوری 86 – خیابان سبلان شمالی – گالری نقره اوشان تماس: 09121157117 اینستاگرام: oshhan.gallery فروشگاه طلا و جواهر نقره گالری اقیانوس اوشن یکی از بهترین فروشگاه های نقره در تهران است. این گالری نقره در خیابان سبلان قرار دارد و مدیریت آن مکانی زیبا، جذاب و مدرن را برای تهیه انواع زیورآلات نقره در نظر گرفته است. این گالری عرضه کننده انواع ظروف نقره با طرح های متفاوت و مدرن از برندهای اصیل دنیاست. همچنین حضور اساتید جواهرسازی و تراش زیورآلات در گالری باعث شده تا دوره های زیادی در زمینه ساخت انواع زیورآلات نقره به صورت دروس عمومی و ویژه برای علاقه مندان برگزار شود. با این توضیحات فرصت کنید و یک بار به این گالری پول سر بزنید.

مرتبط  بهترین نمایشگاه ماشین در تهران کجاست؟ معرفی 8 نمایشگاه لوکس (1403)

سؤالات متداول:

1- آیا زیورآلات نقره سیاه می شوند؟

نقره خالص معمولاً با مولکول های هوا واکنش می دهد و با گذشت زمان تغییر رنگ داده و سیاه می شود. ابزار محتشم با طلا در برابر کدر شدن و اکسید شدن محافظت می شود و رنگ آن برای مدت طولانی ثابت می ماند. یکی از مهم ترین و موثرترین روش های تغییر رنگ زیورآلات نقره تماس شیمیایی است. هنگامی که نقره با عطرها، ادکلن ها، مواد شوینده و محصولات بهداشتی تماس پیدا می کند، نقره واکنش نشان می دهد و رنگ به سرعت تیره می شود. یکی دیگر از عوامل مهم در کدر شدن جواهرات نقره، واکنش بدن به عرق اسیدی است. در این صورت ممکن است چندین ماه یا حتی سالها طول بکشد تا محصول سیاه شود. در نهایت اگر رنگ دستکش تیره و غیرقابل استفاده است می توانید با هزینه ای اندک آن ها را آبکاری کنید و به حالت اولیه بازگردانید. 2- آیا می توان ظروف نقره و جواهرات را پس داد؟ آیا از بهترین مغازه نقره فروشی تهران خرید کرده اید؟

در صورت خرید و ارسال کالا، می توانید ظرف 3 روز پس از تحویل کالا را مرجوع کنید. در صورت وجود مشکل یا دلایل دیگر، می توانید محصولات خریداری شده را در فروشگاه نقره مرجوع کنید. پس از تحویل کالا و بررسی توسط کارشناسان فروش نقره، در صورت سالم بودن کالا، کل مبلغ به حساب خریدار واریز می شود.

3- آیا می توان اجناس نقره را رنگ کرد؟ بله بهترین مغازه نقره فروشی تهران را با تمام نقره و نقره می سازند. اما توجه داشته باشید که هزینه ضرب محصولات نقره به صورت روزانه محاسبه می شود (هزینه روزانه) و خریدار باید به طور کامل پرداخت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا