معرفی بهترین ها

بهترین مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ در غرب تهران کجاست؟[آدرس +خدمات]

لیست بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در غرب تهران

1.مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ آرتک

آدرس: تهران – امیرآباد – خیابان کارگر شمالی – خیابان چهارم – ص 32 – فصل دوم – مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک شماره تماس: 02188331946 موبایل: 09120863390 روز کاری و ساعات کاری: همه روزه 09:30 – 19:30

مرکز تعمیرات لپ تاپ آرتک یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری در غرب تهران می باشد. این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در غرب تهران بهترین کارشناسان سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را با بیش از یک دهه تجربه گرد هم می آورد. برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان با بهره گیری از نقاط قوت، تجربه و دانش خود. این شرکت تعمیر لپ تاپ در غرب تهران با هدف ارائه خدمات تخصصی، مدرن و با کیفیت فعالیت خود را آغاز کرد. و امروز هم موفق است. بنابراین عیب یابی و تعمیر لپ تاپ با تمامی برندها و رضایت حداکثری مشتریان گواهی بر دانش و کیفیت نیروی انسانی موجود در این مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران می باشد. مرکز در تهران شما اهل تهران هستید. غرب تهران. این کارگاه تخصصی را در اولویت قرار دهید.

خدمات: این مرکز امروزه یکی از بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ است و خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • تعویض سنسور و ال سی دی لپ تاپ، تعویض پورت های مختلف، تعمیر بایوس لپ تاپ و تعویض باتری لپ تاپ
  • تعویض تاچ پد لپ تاپ، تعمیر ولتاژ لپ تاپ، تعمیر فن و شارژر لپ تاپ، تعمیر دی وی دی رایتر و تعمیر و تعویض تراشه وای فای
  • تعمیر و تعویض رادیاتور لپ تاپ، تعمیر و تعویض لولا لپ تاپ، تعمیر و تعویض کابل تخت لپ تاپ، تعویض تراشه و آی سی
  • تعویض دیسک لپ تاپ تعمیر لپ تاپ تعمیر رم و قاب لپ تاپ تعمیر و تعویض لپ تاپ تعمیر و تعویض لپ تاپ
  • تعمیر تراشه های گرافیکی لپ تاپ، تعمیر مجدد بالانس، تعویض سی پی یو لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ برای مادربردهای جدید، عیب یابی سخت افزار
  • ارائه خدمات تخصصی نرم افزار شامل: نصب ویندوز و سیستم عامل، تعمیر کند و کند لپ تاپ، نصب درایور، مقداردهی اولیه سیستم، به روز رسانی نرم افزار و…
مرتبط  بهترین دکتر روانشناس کرج کیست؟ آدرس + شماره تماس

2.تعمیرگاه تخصصی لپ تاپ مکعب آبی هوشمند

آدرس: تهران – شمس آباد – خیابان قادری – سیدلی – مکعب آبی هوشمند
شماره تماس: 02122509806
ایمیل: ummwesi.mrm@gmail.com

اسمارت بلو کیوب غرب به لطف کادری آگاه و مجرب، تجهیزات مدرن و محصولات با کیفیت یکی از بهترین مراکز تعمیر لپ تاپ در تهران می باشد. این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در تهران با بیش از 15 سال سابقه و تجربه غنی پاسخگوی تمامی نیازها و سوالات کاربران می باشد. ارائه خدمات عالی در بازرسی و تعمیر انواع لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت. در واقع ارائه خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه برای جلب رضایت مشتریان یکی از اولویت های اصلی تعمیرات لپ تاپ غرب تهران بوده و تاکنون موفق بوده است. به مشتریان همیشه راضی مرکز تعمیرات لپ تاپ تهران بپیوندید تا از بهترین خدمات سخت افزاری و نرم افزاری بهره مند شوید.

قبل از معرفی یکی دیگر از بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ غرب تهران، از شما دعوت می کنیم از مرکز تعمیرات موبایل ما در تهران دیدن فرمایید.

خدمات:

  • خدمات تخصصی لپ تاپ: نصب ویندوز و نرم افزار در محل، تعمیر لپ تاپ در محل، توسعه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر، فروش قطعات و لوازم جانبی.
  • نصب ویندوز و تعمیر کامپیوتر در محل، بهینه سازی و ارتقاء کامپیوتر، عیب یابی کامپیوتر، پشتیبانی 24 ساعته و فروش کامپیوتر و لوازم جانبی
  • خدمات تخصصی شبکه ما عبارتند از: راه اندازی شبکه، خدمات شبکه فعال، پشتیبانی شبکه غیرفعال و عیب یابی شبکه، بهینه سازی تنظیمات مودم و سوئیچ، ارتباطات شبکه و تجهیزات شبکه فروش.

3.مرکز تعمیر لپ تاپ سرویس رایانه

آدرس: تهران – ملایری پور – سهروردی جنوبی – پلاک 98 – خدمات کامپیوتری: شماره تلفن: 02122315862 – 02177583231 – 02188457701 شماره تلفن: 0933111119 <ایمیل:>

خدمات کامپیوتری با بیش از ده سال سابقه در تمامی زمینه های عیب یابی و تعمیر لپ تاپ و نرم افزار به عنوان یکی از متخصصین تعمیر لپ تاپ در غرب تهران شناخته می شود. این مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دارای تکنسین های آموزش دیده ای است که با جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری انواع لپ تاپ آشنا هستند. به همین دلیل تعمیرات و تنظیمات انواع لپ تاپ و کامپیوتر در زمان کوتاه و با کیفیت بالا انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و ارسال درخواست تعمیر لپ تاپ با شماره تلفن های بالا تماس حاصل فرمایید.

مرتبط  بهترین و با سابقه ترین آژانس مسافرتی در تهران کجاست؟ شماره تماس

خدمات:

  • تعمیر انواع کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت
  • نصب ویندوز، درایورها و برنامه های ضروری
  • طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی شبکه
  • خرید و فروش قطعات سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر
  • نصب و راه اندازی سیستم های نظارت تصویری و سیستم ضد سرقت
  • ما کارشناسانی را برای تشخیص و رفع مشکلات سیستم در سایت اعزام خواهیم کرد
  • تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ

    در محل انجام می شود

  • نصب نرم افزار برای مک و ویندوز

4.تعمیرگاه تخصصی لپ تاپ مگابایت سیستم

آدرس: تهران – چیتگر – شهر گلستان – میدان موجی – خیابان علامه قزوینی – 1. میلاد – برج کنتراس – طبقه 12 – منطقه 1

شماره تماس: 02146121561

شماره همراه: 091203059 09904484952

اینستاگرام: megabyte.system

ایمیل: megabyte.system1@gmail.com

مگابایت سیستمز یک فروشگاه یکپارچه برای افرادی است که به دنبال تعمیر انواع لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت، کنسول بازی و دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال هستند. این مرکز تعمیرات لپ تاپ در غرب تهران دارای تیمی حرفه ای و مجرب و با تجربه در زمینه کارهای روزمره می باشد. اقدامات لازم را برای رفع مشکلات مختلف لپ تاپ از طریق تست و عیب یابی جامع انجام دهید. لازم به ذکر است که برای ساخت کامپیوترهای آورده شده توسط این مرکز از قطعات اصلی استفاده می شود. پس می توانید با خیالی آسوده از توان، تجربه و تخصص این تعمیرگاه لپ تاپ در تهران استفاده کنید. برای دیدن کارکرد و کیفیت کار مگابایت سیستم به صفحه اینستاگرام سر بزنید و به megabyte.system مراجعه کنید.

خدمات مرکز:

  • تعمیر سخت افزار و نرم افزار ایسوس، اچ پی، لنوو، دل و…
  • تعمیر انواع کنسول های بازی و لوازم جانبی آن
  • تعمیر کامپیوتر و سخت افزارهای مرتبط
  • تعمیرات موبایل، تبلت و تجهیزات صوتی و تصویری
  • تعمیرات انواع دوربین، گوشی و ویدئو پروژکتور
  • تعمیر ماشین های اداری از جمله پرینتر، اسکنر و دستگاه کپی
مرتبط  مدرن ترین و مجهزترین کلینیک زیبایی شرق تهران کجاست؟ + خدمات

5.مرکز تعمیرات لپ تاپ بنوان فیکس

آدرس: تهران – ستارخان – الستوم برق – جنب خیابان صحرایی (روبروی آتش نشانی) – ساختمان جناوه – طبقه سوم – واحد 1 – بنوان فیکس

شماره تماس: 02144271402 – 02144271401

شماره موبایل: 09120290557

اینستاگرام: deltafix

ایمیل: info@deltafix.ir

روزهای و ساعات کاری: همه روزه ساعت 7:00 صبح . ~ 24:00:00

بنوان فیکس یکی از مراکز مستقل تعمیر لپ تاپ در غرب تهران می باشد. در این مجتمع ویژه لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر، کنسول بازی، موبایل و ماشین های اداری از ساعت 09:00 الی 20:00 به صورت همزمان تعمیر می شود. این مرکز تعمیرات با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت نیروی انسانی خود توانسته است خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. تاکنون شاهد افزایش تعداد مشتریان بوده ایم و از عملکرد این لپ تاپ ساز در تهران بسیار راضی هستیم.

خدمات مرکز:

  • ما همچنین انواع لپ تاپ، موبایل، تبلت و … را می سازیم
  • تعمیر و نگهداری و تجهیزات ویژه و ابزار نرم افزار
  • تعمیر کنسول های بازی Xbox One، Xbox 360، PlayStation 3، 4 و 5 و PSP
  • تعمیر ساعت های هوشمند و تجهیزات صوتی و تصویری
  • تعمیر و نگهداری تجهیزات اداری ثابت و بی سیم

سؤالات متداول:

1- آیا صفحه لپ تاپ قابل تعمیر است؟

بله، در صورتی که آسیب دیدگی صفحه نمایش درب لپ تاپ را نشکند، صفحه LCD یا LED قابل تعمیر و تعویض می باشد. البته برخی از مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ در غرب تهران نیز جایگزین پورت لپ تاپ می شوند. 2- تخلیه سریع باتری چه علائمی دارد؟ این مشکل به مرور زمان و به دلیل خرابی باتری رخ می دهد. تنها راه حل این مشکل تعویض باتری و تعویض آن با باتری اصلی و باکیفیت است. 3- هزینه نصب ویندوز روی لپ تاپ در تهران چقدر است؟ با توجه به نوع ویندوز، میزان نرم افزار اضافی، نصب آنتی ویروس، ویروس یابی و …. هزینه های نصب ویندوز و سرویس های مربوطه متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با بهترین تعمیرگاه لپ تاپ در غرب تهران تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا