معرفی بهترین ها

بهترین اتاق خشم در ایران کجاست؟ آدرس +خدمات

لیست بهترین اتاق  های خشم در ایران

احساس خشم یکی از غرایز طبیعی هر انسانی است و در مواجهه با عوامل ناخوشایند و تهدیدهای بیرونی به وجود می آید. البته شدت و میزان خشم از فردی به فرد دیگر متفاوت است و هر فردی با توجه به موقعیتی که دارد از روش خود برای کاهش و کنترل خشم و عصبانیت استفاده می کند. از آنجایی که خشم و عصبانیت شامل ترشح مقادیر زیادی آدرنالین است، روشی مناسب برای ابراز خشم و عصبانیت برای کنترل آن ضروری است. با توجه به اینکه افراد در هنگام عصبانیت در گروه های مختلف قرار می گیرند، مدیریت خشم بسیار مهم است. یکی از رایج ترین و موثرترین راه ها برای مدیریت خشم، اضطراب و استرس، بازدید از اتاق خشم است. اتاق خشم مکانی عالی برای مدیریت و رهاسازی خشم است. به همین دلیل ما بهترین اتاق خشم در ایران را ارائه می دهیم.

1.اتاق خشم باغ جوان اصفهان

هیمیلیسفنگ: اصفهان – خیابان مشتاق دوم – سه راه بعد از جای شیر – باغ جوان (بعد از پل شهرستان) – اتاق افتتاحیه باغ جوان

Tengiliðir: 09900038929

Instagram:angerroomirn

>

اتاق خشم باغ جوان اصفهان یکی از بهترین اتاق های خشم در ایران است. این مرکز اضطراری در عرض 15 دقیقه مکان مناسبی را با انواع تجهیزات و اقلام شکسته در اختیار مهمانان قرار می دهد. خانه باز باغ جوان یکی از بهترین خانه های باز ایران محسوب می شود و به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری اصفهان شناخته می شود. با ورود به این اتاق خشم، احساس قدرت می کنید و با افزایش خشم خود ترس و وحشت را از دست خواهید داد. پس فرصت ورود به این اتاق را از دست ندهید و تجربه ای متفاوت داشته باشید و خشم، ناامیدی و عصبانیت خود را پشت سر بگذارید.

مرتبط  بهترین جراح پلاستیک تهران کیست؟ [آدرس +خدمات]

2.اتاق کنترل خشم مشهد

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – اتاق خشم مشهد

اینستاگرام. rageroommashhad

Rage Room اتاق خشم مشهد بهترین اتاق خشم در ایران است. این اتاق خشم در پایتخت مذهبی ایران واقع شده است و بهترین خدمات مدیریت خشم را از نظر فضا و تجهیزات عالی به مشتریان ارائه می دهد. تجهیزات و آسیب های مختلف، صف ها و برخوردهای جالب، رهایی کامل از خشم و عصبانیت، برخورد مناسب با شرکت کنندگان در اتاق خشم و قیمت مناسب برای هر برخورد منحصر به فرد این اتاق خشم است. برای اطلاعات بیشتر، برنامه ریزی و حضور در اتاق خشم مشهد به صفحه اینستاگرام آنها در rageroommashhad مراجعه کنید.

سؤالات متداول:

1- در اتاق خشم چه اتفاقی می افتد؟

هدف اصلی اتاق خشم ارائه راه حلی غیرعادی برای مقابله با خشم و تنش است. این محیط به افراد اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی احساسات منفی خود را بروز دهند و با تخلیه آن احساسات ذهن را آرام کنند. با کار در فضای ذهن، افراد می توانند با خیال راحت احساسات منفی خود را بدون آسیب رساندن به خود یا دیگران، تجربه کرده و رها کنند. اتاق خشم به عنوان یک روش برای سرگرمی و برای اهداف درمانی استفاده می شود. برخی از افراد ممکن است در زندگی روزمره خود با تنش و فشار زیادی مواجه شوند که می تواند منجر به عصبانیت و اضطراب شود. این افراد با ورود به فضای ذهنی می توانند این تنش ها را به صورت فیزیکی از بین ببرند و حس آرامش و رهایی را تجربه کنند. 2- بهترین فضای ذهنی ایران کدام است؟ بسته به محتوای ارائه شده و کیفیت خدمات امکان پذیر است. اتاق خشم باغ جوان اصفهان و اتاق مشهد (روم ریج مشهد) را به عنوان بهترین اتاق خشم ایران معرفی می کنیم.

مرتبط  بهترین دامپزشکی های تهران کجاست؟ [آدرس +شماره تماس]

به طور کلی هزینه هر جلسه اتاق خشم در ایران بسته به نوع اتاق خشم متفاوت است. فضا، تنوع تجهیزات و اشیاء شکستنی و مدت زمان هر جلسه. البته با افزایش تعداد سوژه ها و موضوعات و زمان هر جلسه، هزینه های فضای تفکر نیز افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا