معرفی بهترین ها

بهترین دکتر روانشناس کرج کیست؟ آدرس + شماره تماس

لیست بهترین  دکتر روانشناس در  کرج

1.دکتر مریم عباسی؛ متخصص روانشناسی و مشاوره

آدرس: کرج – تقاطع تلگانی – نرسیده به چهارراه شهدا – ساختمان پزشکان – طبقه 5 – کلینیک نیک افشار شماره تماس: 09101789770 اینستاگرام: maryam.abbasi. دکتر مریم عباسی روانشناس – مرکز روانپزشکی. تقریبا 15 سال بهترین تجربه. این تیم متشکل از تیمی از روانشناسان و روانپزشکان است که پذیرای مراجعان بوده و تمامی اصول و روش های تشخیص و درمان مشکلات رفتاری کودکان را آموزش می دهند. انجام اقدامات لازم برای درمان مشکلات روزمره در معاینه، معاینه و تشخیص. از آنجایی که فرزندان حاصل زندگی والدین و آینده سازان کشور هستند، مرکز مشاوره روانشناسی دکتر مرام عباسی تمام تلاش، تخصص و تجربه خود را برای ارائه بهترین خدمات به کار می گیرد. همچنین می توانید به مرکز معتبر روانشناسی کرج که سابقه طولانی در برخورد با مشکلات رفتاری و رفتاری کودکان و نوجوانان دارد مراجعه کنید و از خدمات منحصر به فرد و تخصصی آنها نهایت استفاده را ببرید.

خدمات:

  • مشاوره عمومی و خصوصی روانشناسی و روانشناسی بالینی
  • مشاوره خانواده، روانشناسی کودک و نوجوان
  • استعدادیابی برای کودکان و نوجوانان
  • مشاوره و آموزش

قبل از معرفی یکی دیگر از روانشناسان خوب بدهکار، از شما دعوت می کنیم نگاهی به مقاله روانشناسان خوب در تهران بیندازید.

2.دکتر آزیتا معدنی؛ روانشناس و مشاور

آدرس: کرج – آزادگان – میلاد دین – طبقه 11 – بند 6 – مرکز حال خوب

مرتبط  بهترین آتلیه عکاسی تهران در سال 1403 کجاست؟ آدرس +شماره تماس

شماره تماس: 02632570442

اینستاگرام: آزیتا مدنی

دکتر. آزیتا ماندری یکی از روانپزشکان کجرج است. وی یکی از روانشناسان و مشاوران برجسته کرج است و ضمن عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا، مشاوره و حمایت های روانشناختی ارزشمندی را به مراجعان ارائه کرده است. یک دکتر آجیتا مانداری نزد بهترین اساتید روانشناسی در تهران و کرج مهارت و تخصص کسب کرد. و این مکان به ما اجازه داده است که شاهد افزایش تعداد افرادی باشیم که از دفاتر آنها بازدید می کنند. این فرصت را از دست ندهید و به جمع بیماران دکتر دکتر بپیوندید. دفتر آزیتا ماندری برای حل مشکلات رفتاری و عاطفی و بهبود روابط آنها.

خدمات:

  • روانشناسی عمومی و اختصاصی

    با توجه به وضعیت روحی و روانی مراجع

  • مشاوره آموزشی روانشناسی کودک و نوجوان و تعیین توانایی های کودکان
  • روانکاوی، افسردگی درمانی، درمان اجباری و اضطراب درمانی
  • مشاوره خانواده، تشخیص مشکلات زوجین، مشاوره قبل از ازدواج و زوج درمانی

3.دکتر عسل خادم؛ روانشناس بالینی و مشاوره خانواده

آدرس: کرج – سیر عظیمیه – ing ngarep lawang بیمارستان امام علی (ع) – بیمارستان دکتر مغز و اعصاب. پاک نژادی – مطب دکتر. عسل خادم
شماره تماس: 02632559558

اینستاگرام: Dr. عسل خدام

دفتر روانپزشکی و روانپزشکی دکتر عسل خادم یکی از بهترین مراکز روانشناسی و مشاوره در کرج می باشد. این مرکز توسط روانشناس مشهور دکتر دکتر تاسیس و افتتاح شد. کرج با گروه روانشناسان و روانپزشکان معروف کشور. آنها به دلیل درک کامل و مدیریت مشکلات عصبی و روانی، از بهترین خدمات و روش ها برای درمان و بهبود وضعیت روحی و جسمی کودکان، جوانان و سایر گروه های سنی استفاده می کنند. بهترین روانشناسان کراچی با بیش از 15 سال تجربه و کار خوب توانسته اند نظر بسیاری از ساکنان کراچی را جلب کنند. زیرا تمامی پرسنل این ساختمان روانپزشکی در زمینه کاری خود متخصص بوده و در نتیجه بهترین خدمات را به نیاز مراجعین ارائه می دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید برای دریافت خدمات تخصصی و با کیفیت در زمینه روانپزشکی و روان درمانی به این مرکز روانپزشکی کرج مراجعه نمایید.

مرتبط  با تجربه ترین و حرفه ای ترین وکیل در تهران کجاست؟ + راه های ارتباطی

خدمات:

  • خدمات مشاوره حرفه ای عبارتند از: مشاوره کودک، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره روابط، مشاوره خانواده، مشاوره استرس، مشاوره افسردگی، مشاوره استرس و مشاوره عزت نفس.
  • درمان تخصصی بیماری های روانی شامل: درمان اضطراب، درمان اختلال دوقطبی، درمان اضطراب اجتماعی، درمان اختلال خواب کودکان، درمان ضد اضطراب، درمان افسردگی و درمان اضطراب کودکان.
  • موارد ویژه برای کودکان و نوجوانان عبارتند از: اضطراب و افسردگی در کودکان، دست زدن به نوزاد داغ، مراحل رشد زبان کودک، و عزت نفس روانی.

4.مرکز روانشناسی، روانپزشکی و روان درمانی دکتر ابوالفضل ناظریان

آدرس: کرج – مصباح – روبروی بانک ملی – مجتمع پزشکی و مدیریت کمال – بلوک B – طبقه سوم – اتاق 41 – مطب روانشناسی و مشاوره دکتر ابوالفضل نظریان

شماره تماس: 09382145567

اینستاگرام : abolfazl.nazarian6
مهارت و دقت در روانشناسی و روشهای روانشناسی. در واقع این گروه از روانشناسان و مشاوران کار خود را با شناسایی، تشخیص و درمان انواع اختلالات روانی، روانی و روانپزشکی و رفع رفتارهای نابهنجار آنها آغاز کردند و در زندگی حرفه ای خود کارنامه چشمگیری را رقم زدند. تا حالا . دکتر مرکز روانپزشکی و روان درمانی ابوفلازال در نیجریه از بهترین روش های دنیا برای تشخیص و درمان انواع بیماری ها استفاده می کند. بنابراین در مدت زمان بسیار کوتاهی شاهد بهبود روحیه و نگرش بیمار و بهبود سریع رفتار و گفتار وی خواهید بود. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و رزرو نوبت به صفحه اینستاگرام وی به آدرس abolfazal.nazarian6 مراجعه کنید.

خدمات:

  • روانپزشکی
  • مصاحبه، تشخیص و آسیب شناسی بالینی
  • مغز و اعصاب
  • تغذیه
  • روانشناسی (کودکان، نوجوانان، نوجوانان و بزرگسالان)
  • پوست و مو
  • خلاقیت
مرتبط  آشنایی با بهترین و تخصصی ترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

سؤالات متداول:

1- بهترین روانشناسان کرج چه ویژگی هایی دارند؟

آشنایی با روش ها و روش های نوین روانشناسی برای یافتن و رفع انواع مشکلات، دانش حرفه ای مهم و کامل در زمینه روانشناسی مهارت های کودکان، جوانان. ، جوانان پیگیری روند بهبود مشکلات روحی، عاطفی و روانی توسط افراد و بزرگسالان یکی از مهمترین ویژگی های بهترین روانشناسان کرج است 2- مشکلات روانی و رفتاری بیمار در جلسات متعدد مورد بررسی قرار می گیرد. انواع اختلالات روانی و رفتاری و شدت آنها بسته به تعداد درمان ها و فاصله بین جلسات متفاوت است. بنابراین نمی توان زمان ثابت و دقیقی را برای رفع مشکلات رفتاری تعیین کرد. در این صورت با روانشناس مسئول صحبت کنید که پس از بررسی وضعیت بیمار مدت زمان مطالعه و درمان روانشناختی را مشخص می کند و به شما توصیه می کند 3- بیشترین مشکلات رفتاری در افراد مسن. و وقتی بزرگ می شوند چه می شوند؟

یکی از شایع ترین مشکلات روانی در نوجوانی و جوانی، ناخن جویدن، عصبانیت، اضطراب، استرس، عدم اعتماد به نفس و کمرویی است.

>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا