روانشناسی

این مردان هرگز با شما ازدواج نمی‌کنند

در این مقاله بنوان آنلاین، نشانه‌های مردانی را که نمی‌خواهند با شما ازدواج کنند، شناسایی می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که کدام مردان هرگز از شما درخواست ازدواج نمی‌کنند و هنوز با آنها تمام نشده است.

نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد

اگر در اسرع وقت متوجه شدید که آیا مرد قصد ازدواج دارد یا خیر، می توانید تصمیم منطقی تری در مورد ادامه رابطه بگیرید. مردی که نمی خواهد با شما ازدواج کند، در یک رابطه عاطفی یک یا چند مورد از علائم زیر را خواهد داشت.

دودل بودن نسبت به انتخاب شما از نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد

ازدواج چیزی نیست که مردان از آن اجتناب کنند. اکثر مردان پس از چند ماه متوجه می شوند که دوست دختر خود را دارند، دختری که قرار است تا آخر عمر با او باشند. حتی اگر معشوق شما واقعاً به ازدواج با شما فکر نمی کند، اگر بپرسید، احساسات او به او کمک می کند که به سرعت به سؤال شما پاسخ دهد: “الان مطمئن نیستم، کمی است.” وقتی فکرش را می کند بهانه می آورد و فرار می کند. این شک نشانه عدم تمایل شما به ازدواج است.

مرتبط  قاتل خاموش رابطه عاشقانه را بشناسید

قول ازدواج می‌دهد، اما زمانی برای آن مشخص نمی‌کند

بسیاری از دختران در این تله می افتند و هر زمان که دوست پسر از تعیین تاریخ عروسی خودداری می کند رنج می برند. پسری که قصد ازدواج ندارد اما می‌خواهد به سوء استفاده از این دوستی ادامه دهد، در نهایت از اجتناب از ازدواج خسته می‌شود. این مرد قلابی از دختری که بدون تعیین تاریخی منتظر ازدواج بود خواست تا درخواست ازدواج کند.

برای حل مشکلات و اختلاف نظرها هیچ تلاشی نمی‌کند

وقتی پسر تمایلی به ازدواج ندارد، اما دختر امیدوار به ازدواج است، این اختلاف نظر در نهایت خود را نشان می دهد و باعث مشاجره و دعوا می شود. تنها دو راه برای حل این تعارض وجود دارد. مردی که از ازدواج اجتناب می کند، در نهایت تسلیم خواسته های همسرش می شود یا رابطه به پایان می رسد.

اصرار به داشتن رابطه جنسی قبل از نشانه های پسری که قصد ازدواج ندارد

اگر مردی واقعاً بخواهد با شما ازدواج کند، هرگز تقاضای رابطه جنسی نمی کند. به خصوص اگر مخالف آن هستید و می خواهید برای داشتن رابطه جنسی منتظر ازدواج رسمی باشید. اصرار او بر رابطه جنسی قبل از ازدواج چندان خوب نیست. زیرا مرد متاهل به شما و نظر شما احترام می گذارد و شما را مجبور به انجام کارهایی نمی کند که با آن موافق نیستید یا شما را آزار می دهد. برای ایجاد یک رابطه خوب مقاله «هرگز همسرتان را مادر نکنید» را بخوانید.

صحبت درمورد آینده رابطه او را پریشان می‌کند

وقتی درباره آینده صحبت می کنید، احتمالاً دوستتان منظور شما را می فهمد. اگر هر بار که موضوع آینده و ازدواج پیش می آید، پرخاشگر و عصبانی می شود، این عکس العمل را به عنوان یک هشدار تلقی کنید. اضطراب در مورد ازدواج نشان دهنده حل تعارضات داخلی است. اگر دوست پسرتان می داند که نمی خواهد با شما رابطه طولانی مدت داشته باشد، اما در عین حال، چون نمی خواهد شما را ترک کند، به رابطه با شما ادامه می دهد، او را عصبانی کنید. اگر در مورد آینده سوالی دارید.

مرتبط  وجود این افراد در زندگی شما خطرناک است

موضوع صحبت را از ازدواج عوض می‌کند

مردی که به ازدواج با دختری فکر نمی کند اما می خواهد او را در یک رابطه عاشقانه داشته باشد از صحبت در مورد ازدواج پرهیز می کند و دختر می ترسد در مورد ازدواج صحبت کند زیرا می ترسد به آن فکر کند. شاید بهتر باشد موضوعی را مطرح نکنید که می دانید باعث تنش و دعوا می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا