روانشناسی

این رفتارهای اشتباه مردان را سرد می‌کند

رفتار شما می تواند بر ادامه رابطه شما با همسرتان تأثیر بگذارد، به خصوص در روزهای ابتدایی رابطه که هیچ احساس یا وابستگی خاصی بین شما وجود ندارد. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان در مورد سوء استفاده از روابط عاطفی صحبت می کنیم.

رفتارهای اشتباه در رابطه عاطفی

بیشتر به رفتار خود توجه کنید. در زیر، درباره رفتارهایی که می‌توانند طرف مقابلتان را در شروع یک رابطه بترسانند، بیشتر بیاموزید.

حس مالکیت

در 3 ماه اول رابطه خود، حداقل سعی می کنید با افراد دیگر ملاقات کنید. بعد از این مدت کم کم با کارهای روزمره او، افرادی که با آنها کار می کند و جزئیات زندگی اش آشنا می شوید. در این مرحله طبیعی است که باید حقوق خود را استیفا کنید، اما باید آن را نیز درک کنید.

عدم اعتماد به نفس از رفتارهای اشتباه در رابطه عاطفی

هرچه بیشتر برای خود ارزش قائل شوید، همسرتان نیز با شما رفتار مشابهی خواهد داشت. از سوی دیگر، اگر نشان دهید که اعتماد به نفس کافی ندارید، مثلاً نیازهای دیگران را بر نیازهای خود ترجیح دهید، او دوباره از شما سوء استفاده می کند و پس از مدتی شما را ترک می کند.

مرتبط  بیش فعالی (ADHD) چیست؟ این بیماری، زندگی شما و کودکتان را عذاب‌آور می‌کند!

نادیده گرفتن تلاش های او

اکثر زنان فکر می کنند که مردان به احساسات خود اهمیت نمی دهند. پس سعی کنید طرف مقابل را کاملا نادیده بگیرید. مردها این را درک نمی کنند.

این نه تنها چیزی را درست نمی کند، بلکه باعث می شود همسرتان اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و شما را وادار به ایستادن کند. نگران نباش او تو را ترک خواهد کرد. برای داشتن یک رابطه عاطفی خوب به مقاله فقط افراد باهوش این ویژگی ها را دارند مراجعه کنید.

اصرار به رابطه بلند مدت از رفتارهای اشتباه در رابطه عاطفی

اگر وارد یک رابطه می شوید و می خواهید طرف مقابلتان برای همیشه در کنار شما باشد، بدانید که این روش اشتباهی است. این رفتار باعث می شود طرف مقابل احساس کند که شما فقط به منافع خود فکر می کنید.

بنابراین در ابتدای رابطه فقط روی لحظه تمرکز کنید و درخواست رابطه طولانی مدت نکنید. در عوض سعی کنید انرژی مثبت را به شریکتان منتقل کنید تا زمان مطابق میل شما بگذرد.

فاش کردن تمام رازها

شما باید مراقب خود را در مقابل دیگران پایین بیاورید تا رابطه را افزایش دهید، اما زیاده روی از آن می تواند مشکلاتی ایجاد کند. فاش کردن همه رازهای خود خوب نیست، زیرا در این صورت شریک زندگی شما احساس می کند که باید تمام حقایق زندگی خود را به شما بگوید، اما شاید برای او خیلی زود باشد که در این صورت دچار استرس می شود.

حسادت از رفتارهای اشتباه در رابطه عاطفی

حسادت زمانی که احساسات در یک رابطه طولانی ایجاد می شود می تواند طبیعی باشد، اما در ابتدای یک رابطه، زمانی که می خواهید یکدیگر را ملاقات کنید و بشناسید، عجیب و دشوار است. آدم های دوری هستند.

مرتبط  چگونه بفهمم همسرم دروغ می‌گوید؟ +ویدیو

وابسته شدن عاطفی

اشکالی ندارد که به طرف مقابل نشان دهید که به آن علاقه دارید، اما زیاده روی نکنید. اگر طرف مقابل احساس کند که احساسات شما به رفتار او بستگی دارد، تحت فشار قرار می گیرد و از قرار گرفتن با شما دست می کشد.

محتوای پیشنهادی: مقالات را بخوانید فقط افراد باهوش این ویژگی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا