معرفی بهترین ها

بهترین و با تجربه ترین متخصص هایفوتراپی در سعادت آباد کیست؟ + شماره تماس و خدمات

لیست بهترین متخصص هایفوتراپی در سعادت آباد

1.کلینیک زیبایی دکتر محمدرضا ترحمی؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

مسیر: تهران – سعادت آباد – جاده بخشایش کنگاه – بیمارستان عرفان عقدی – ساختمان افتخار – بند 601 – مطب. محمدرضا ترحمیکو

شماره تماس: 02126761574

موبایل: 01210108 > ایمیل: info@drtarahomi.ir اینستاگرام: dr.tarahomi

دکتر. محمدرضا ترحمی یکی از معروف ترین جراحان پلاستیک و زیبایی در تهران است. با راه اندازی مرکز مراقبت های زیبایی و فیزیوتراپی حرفه ای در سعادت آباد بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به جویندگان زیبایی ارائه می دهند. در واقع وجود کادر پزشکی حرفه ای و کادر حرفه ای در مطب وی باعث افزایش کیفیت خدمات و سرعت عمل های زیبایی شده است. لازم به ذکر است مطب دکتر محمدرضا ترحمی یکی از پیشرفته ترین و شناخته شده ترین مراکز باروری در تهران می باشد. به این ترتیب بازدید از بهترین مرکز هایفو در تهران و بهره مندی از خدمات خوب و مقرون به صرفه در این مرکز زیبایی را در اولویت قرار دهید تا پوستی جدید، پوستی جدید و جوان به دست آورید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه خدمات فیوتراپی، استعلام قیمت و تعیین وقت قبلی، با شماره های بالا تماس بگیرید و یا به وب سایت دکتر دکتر مراجعه کنید. محمدرضا ترحمی.

خدمات کلینیک:

  • جراحی زیبایی بینی (بینی طبیعی، بینی بافت دار، بینی فانتزی، بینی طبیعی، بینی عروسکی و …)
  • جراحی پلک (بلفاروپلاستی)، جراحی بینی، جراحی زیبایی شکم
  • پروتز گونه، لیپوماتیک (برش و نازک کردن) و جراحی بینی
  • مزوتراپی، هیفاتراپی، پروتز سینه با جدیدترین متدهای روز دنیا.
  • رینوپلاستیا، رینوپلاستیا، لیفت صورت

2.کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو و لیزر آریانا

آدرس: تهران – سعادت آباد – میدان کاج – ابتدای سارو غربی – مرکز پزشکی سینا – طبقه 4 – بلوک 27 – کلینیک زیبایی آریانا : 4535

واتساپ: 09129453515

اینستاگرام: laser_clinic_ary

ایمیل: info@aryanalaser.com

مرکز لیزر و زیبایی آریانا یک مرکز زیبایی است. کلینیک هیپوتراپی واقع در سعادت آباد. این مجموعه محصولات مراقبت از پوست و مو و لوازم آرایشی لیزری با بیش از 15 سال سابقه و سابقه فعالیت ما در سطح وسیعی و با وجود در دسترس بودن تجهیزات ویژه و بهترین تکنولوژی در روزهای اخیر بهترین خدمات را در زمینه زیبایی ارائه می دهد. . محققان بر این باورند که سطح و سرعت شگفت انگیز ارائه شده در این بیمارستان زیبای سعادت آباد تصادفی نیست، بلکه حاصل کار متخصصان و افراد با تجربه است. پس اگر به دنبال زیبایی، زیبایی و اهمیت هستید فرصت را از دست ندهید و به جمع بیماران راضی این بیمارستان زیبا در سعادت آباد بپیوندید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره، هزینه خدمات و تعیین وقت قبلی با شماره های بالا تماس بگیرید.

خدمات بالینی: این مرکز در حال حاضر یکی از بهترین مراکز آب درمانی تهران است و خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • تزریقات زیبایی عبارتند از: تزریق ژل، تزریق چربی، تزریق بوتاکس، تزریق سایه، تزریق مزوژل، پروفیلو و جالپرو.
  • لیزر موهای زائد صورت و بدن، پاکسازی صورت و پوست، رفع چین و چروک و جوانسازی پوست.
  • هیپوتروپی، مزوتروپی، خودارضایی، میکرودرم ابریژن و لیک لیفت
  • کاشت مو و ابرو، رژیم غذایی و کاهش وزن، کربوکسی تراپی و پی آر پی مو
مرتبط  بهترین نقره فروشی در تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

3.کلینیک پوست، مو و زیبایی پارادایس

آدرس: تهران – سعادت آباد – فرهنگ چوک – بلوار 24 متری – نبش خیابان چهارم شرقی – پ. 29 – طبقه سوم – واحد 302 – کلینیک زیبایی پارادایس 09125042633

اینستاگرام: paradise_beau

کلینیک زیبایی پارادایس یکی از بهترین کلینیک های تخصصی هیپوتراپی در سعادت آبادی به دلیل داشتن دانش، تخصص و تجربه گسترده در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو می باشد. این مجموعه انحصاری از محصولات آرایشی و بهداشتی با بهره گیری از تخصص و دانش جراحان پلاستیک و پزشکان، بهترین خدمات را به جویندگان زیبایی ارائه می دهد. علاوه بر این، از تجهیزات پیشرفته برای انطباق با فناوری های جدید و تکنیک های جدید آرایشی استفاده می کند و می تواند رکوردهای چشمگیری را به ثبت برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پکیج های پوست، مو و زیبایی کلینیک و کار با کیفیت به paradise_beauty_clinic در اینستاگرام مراجعه کنید.

خدمات کلینیک:

  • رینوپلاستی شامل : جراحی بینی ، جراحی بینی و جراحی زیبایی بینی می باشد
  • طب سوزنی و جراحی پلاستیک صورت و گردن
  • از بین بردن چربی در لب ها؛ جراحی پلک بالا و پایین؛ ساکشن لب، لیفت ابرو، لیفت صورت و گردن و لیفت مرکزی لب
  • هیپوتراپی، مزوتراپی، کربوکسی تراپی، پاکسازی و مرطوب کننده پوست و اپیلاسیون با لیزر
  • جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه های تکسل، پلکسر، فرکشنال آر اف، میکرونیدلینگ و میکرودرم.
  • ژل، روغن، بوتاکس و پرکننده
  • رژیم غذایی، کاهش وزن و ورزش

قبل از معرفی یکی دیگر از مراکز زیبای هیپوتراپی در سعادت آباد، شما را به بازدید از بهترین کلینیک زیبایی تهران دعوت می کنیم.

4.کلینیک تخصصی پوست، مو، زیبایی و لیزر شی لیزر

آدرس: تهران – سعادت آباد – سارو شارکی – پلاک 43 – بند 7 – کلینیک زیبایی لیزر شی شماره تماس: 02126654500 اینستاگرام: Paradise.skincenter کار کلینیک خورشید و تایم:

  • از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:00 تا 20:00
  • پنجشنبه و جمعه از ساعت 09:00 الی 16:00

لیزر شی یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز زیبایی و هیپنوتیزم در سعادت آباد تهران می باشد. بهترین کلینیک زیبایی سادات آباد با سابقه درخشان نزدیک به 20 سال و تیم پزشکی حرفه ای و مجرب میزبان آرایشگاه های تهرانی است. ما از محصولات باکیفیت برندهای معتبر جهانی و تجهیزات پیشرفته با آخرین تکنولوژی استفاده می کنیم تا بهترین خدمات زیبایی پوست و مو را به مشتریان خود ارائه دهیم. از جمله ویژگی های بهترین کلینیک های آرایشی در سادات آباد می توان به فضاهای بزرگ، مدرن و مجهز، تجهیزات پیشرفته با تکنولوژی روز، محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا و تیم پزشکی حرفه ای و مجرب اشاره کرد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا به جمع کاربران این کلینیک زیبایی حرفه ای بپیوندید.

خدمات بالینی: این مرکز در حال حاضر یکی از بهترین مراکز درمان صورت در تهران است و خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • لیزر موهای زائد، جوانسازی پوست و تزریق ژل لب
  • مزوتراپی، هیپوتراپی، کربوکسی تراپی، پاکسازی صورت و پوست
  • پرکننده گونه، پرکننده زیر چشم، پرکننده لبخند و صورت پف کرده
  • کانتورینگ صورت و فک، فرم دهی بینی، سفت کردن نخ، بوتاکس و لیزر فرکشنال
  • میکرونیدلینگ، رفع کک و مک، زگیل، گوشت اضافی، لک و خال با لیزر
  • از بین بردن جای جوش و جای زخم، درمان میگرن با بوتاکس و درمان تعریق زیر بغل، دست و پا
مرتبط  معرفی بهترین سالن زیبایی در نیاوران تهران + آدرس و شماره تماس (1403)

5.کلینیک مراقبت های زیبایی و لیزر هورسام

آدرس: تهران – سادات آباد – بلوار فرحزادی – خیابان حافظی – روبروی اریس ایران – پ. 5 – بلوار 5 – کلینیک زیبایی هورسوم شماره تماس : 02122085822 – 02122075436 – 0271222

کلینیک لیزر و زیبایی هورشام یکی از بهترین کلینیک های پوست و مو در سادات آباد تهران متشکل از پزشکان و دستیاران مجرب می باشد. لذا با استفاده از تجهیزات مدرن و تجهیزات خوب می توانند انواع خدمات زیبایی پوست و مو، جراحی، لیزر و … به ویژه هایفوتراپی در سعدآباد را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه دهند. یکی از ویژگی های خاص این کلینیک پوست و مو برای متخصصین زیبایی، جادار، زیبا، راحت و دلنشین بودن آن است. در کنار کیفیت خدمات زیبایی و خدمات لیزر مشتریان زیادی از عملکرد این کلینیک زیبایی راضی هستند. و شاهد افزایش بیماران با خدمات لیزر پوست، مو و زیبایی بوده ایم. فرصت همکاری با این مشتری انحصاری و مورد اعتماد بیمارستان در سادات آباد سادات آباد را از دست ندهید

خدمات کلینیک:

  • تزریق ژل، چربی، بوتاکس و فیلر (کنتور چشم، لب و گونه).
  • لیزر موهای زائد، لیزر درمانی و زیبایی، و لیزر لایه برداری پوست
  • کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل با مدرن ترین روش های روز دنیا
  • هیپوتراپی، مزوتراپی، نخ کردن، بلفاروپلاستی، جراحی زیبایی و ترمیمی و غیره.

قبل از اینکه به یکی دیگر از مراکز هایفو در سعادت آباد بروید، از شما دعوت می کنیم تا از مقاله مرکز زیبایی زیبای سعادت آباد دیدن فرمایید.

6.کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی ایران نوین

آدرس: تهران – سعادت آباد – بزرگراه یادگار امام جنوبی – نرسیده به خیابان فرحزاد – خیابان ایثارگران شمالی – البرز – پ. 5 – کلینیک زیبایی ایرانیان نوین

شماره تماس: 02122221000

شماره همراه: 09362954410

کلینیک زیبایی نوین ایران یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز زیبایی و هیپوتراپی در سعادت آباد می باشد. این مجموعه ویژه با سالها تجربه و سابقه ای عالی از بهترین تکنولوژی و تجهیزات برای ارائه خدمات زیبایی پوست و مو به بیماران استفاده می کند. به این ترتیب او با ارائه خدمات حرفه ای و رعایت استانداردهای بین المللی زیبایی توانست نظر بسیاری از دوستداران زیبایی در غرب تهران به ویژه سعادت آباد را به خود جلب کند. وی به این ترتیب موفق شد در دو دهه این فعالیت بیشترین تعداد کاشت مو را در سعادت آباد به ثبت برساند. پس اگر می خواهید هیپوتراپی را به بهترین شکل و مطابق با استانداردهای جهانی انجام دهید به کلینیک تخصصی زیبایی ایران نوین مراجعه کنید و از خدمات تخصصی با کیفیت بالای آنها نهایت استفاده را ببرید.

خدمات کلینیک:

  • خدمات تخصصی کاشت مو شامل: ترمیم مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، کاشت مو به روش SUT، کاشت مو FIT، کاشت مو FUT، کاشت مو FUE و BHT می باشد.
  • درمان ریزش مو، تقویت مو، پی آر پی مو، جوانسازی پوست
  • ایپوتراپی، مزوتراپی، مزوندلینگ، میکروآکوپانکچر و کربوکسی تراپی
  • تزریق ژل، تزریق روغن، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، تزریق پروفیلو و زالپرو.
  • لیزر موهای زائد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و اپراتورهای مجرب (لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و …).
  • پاکسازی صورت و پوست، رفع چین و چروک، جراحی زیبایی و پروتزهای بدن.
  • کانتورینگ بدن، جراحی زیبایی و لیفت صورت، لیپوساکشن، لیپوساکشن و کرایولیپولیز

7.کلینیک مراقبت های زیبایی پوست و مو رادین

آدرس: تهران – سعادت آباد – بالاتر از میدان شهرداری – نبش خیابان داود حسینی – پ. 1 – کلینیک زیبایی رادین شماره تماس: 02122750751 شماره تلفن: 09120482820 واتس اپ: 09120482820 اینستاگرام: Clininclingrad imail@radin

مرتبط  بهترین دندانپزشک در کرج کجاست؟ آدرس +شماره تماس

کلینیک زیبایی رادین یکی از سالن های زیبایی مدرن و کلاسیک در سادات آباد می باشد. مرکز فتوتراپی سعادت آباد با بیست سال سابقه و بیش از 12000 عمل کاشت مو به عنوان یکی از بهترین سالن های مراقبت از پوست و مو در غرب تهران شناخته می شود. به این ترتیب هر روز افراد زیبای زیادی به این کلینیک مراجعه می کنند و از این خدمات ویژه برای حفظ سلامت پوست و موهای خود بهره می برند. مرکز نظافتی بزرگ، مدرن و سیستماتیک، استفاده از تجهیزات مدرن و کاشت مو با روش های مدرن و مطابق با استانداردهای اروپایی و آمریکایی از جمله ویژگی هایی است که این مرکز درمانی اسب سواری را در سعادت آباد ساخته است. پس فرصت خود را از دست ندهید و همین حالا به تیم زیبایی این کلینیک بپیوندید.

خدمات کلینیک:

  • تغییر در مو، ابرو، ریش و سبیل و آسیب به استحکام مو (ریزش مو).
  • لیزر موهای زائد، پاکسازی صورت و بدن، مزوتراپی و هایفوتراپی
  • میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، کربوکسی تراپی، جراحی زیبایی و ترمیمی و بلفاروپلاستی
  • کانتورینگ چشم، ابرو و گردن، چانه و استخوان ابرو، تزریق زیبایی و…

8.کلینیک تخصصی زیبایی مه نگاه

آدرس: تهران – سادات آباد – بلوار سارو غرب – خیابان گنات باغیش – منطقه 17 غربی – ساختمان پزشکان عرفان – کلینیک زیبایی مهنه – بخش 108

شماره تماس: 02126618204
شماره موبایل: 0 > 0 > 0 کلینیک ماه نگاه واتس اپ: 09011921212

با توجه به اینکه شما هم مانند سایر افراد جامعه به زیبایی صورت و موهای خود اهمیت می دهید، منطقی است که به دنبال بهترین کلینیک زیبایی و هیپوتراپی در سادات آباد باشید. معرفی کلینیک زیبایی مناگا یکی از بهترین مراکز هیپوتراپی در تهران. این مجموعه زیبایی منحصربفرد با پرسنل متخصصین، متخصصان و تکنسین های پزشکی مجرب و مسئولیت پذیر، همه روزه پذیرای شما بوده و خدمات عالی مراقبت از پوست و مو به ویژه آب درمانی با استفاده از تجهیزات مدرن را ارائه می دهد. پس مراجعه به کلینیک مانگا مرکز هیپوتراپی تهران را در اولویت قرار دهید. زیبایی را به روشی جدید و منحصر به فرد با محصولات مورد تایید FDA تجربه کنید.

خدمات کلینیک:

  • لیزر موهای زائد، هایفوتراپی صورت (لیفت صورت و بازسازی پوست) و هایفوتراپی بازو و شکم با استفاده از تجهیزات پیشرفته.
  • تزریق ژل، چربی و بوتاکس، کانتورینگ (مدلینگ حجمی و صورت).
  • کانتورینگ بدن (لیپوماتیک) و کوچک کردن سینه، لیفت و جراحی ایمپلنت.
  • ماموپلاستی، زیبایی شکم، جراحی بینی
  • پاکسازی صورت و مزوتراپی پوست، مو، صورت و بدن

سؤالات متداول:

1- هایفوتراپی برای کدام نوع پوست مناسب است؟

به طور کلی هیپوتراپی برای انواع پوست مناسب است و در بهبود وضعیت و زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد. بنابراین می توانید با خیال راحت از هیپوتراپی برای زیبایی پوست خود استفاده کنید. 2- هدف از هیپوتراپی چیست؟ هایفوتراپی برای لایه برداری و شل کردن پوست انجام می شود. بنابراین کاندیدهای اصلی این روش زیباسازی پوست افراد میانسال، مسن و افراد دارای مشکلات پوستی هستند. 3 – اعداد هیپوتراپی بر چه اساسی است؟ بر اساس اندازه پوست و میزان ریزش آن محاسبه می شود. ، نوع دستگاه هایفو، روش درمان هایفو و تجربه متخصص زیبایی. به طور طبیعی با بی حس شدن و حساس شدن پوست، تعداد جلسات هیپوتراپی افزایش می یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا