معرفی بهترین ها

بهترین و با سابقه ترین مرکز آموزش هنگ درام در تهران کجاست؟ آدرس + شماره تماس

لیست بهترین و با سابقه ترین مرکز آموزش هنگ درام در تهران

1.آموزشگاه موسیقی شهر آوا

آدرس: تهران – بزرگراه جلال آل احمد – شهررا – خیابان آرش مهر – شهررا بوستون گاتکو آقادی – پ. : ShahraoMusic

آموزشگاه هنرهای سمعی و بصری آوای شهر یکی از بهترین مراکز آموزش تئاتر در تهران است. این آموزشگاه موسیقی با قدمتی نزدیک به بیست سال دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و مذاهب اسلامی می باشد. دوستداران موسیقی هر روز از شما استقبال می کنند. ارائه خدمات عالی به دانشجویانی که به دنبال سازهای کوبه ای و سایر سبک های موسیقی هستند. با کمک اساتید حرفه ای و مجرب و اساتید موسیقی. پاسخگویی 24 ساعته به مشاوره عمومی و تخصصی موسیقی. نظارت مستمر بر یادگیری و آموزش هنرجویان انواع سبک ها و نت های موسیقی. یکی از جاذبه های اصلی این مدرسه طبل زدن در تهران است. با عضویت در گروه موسیقی این آموزشگاه برای یادگیری سبک و نت آهنگ های مورد علاقه خود می توانید از این سرویس ضروری و منحصر به فرد نهایت استفاده را ببرید.

خدمات:

  • ویولن، سنتاورا، تنبو، پیانو، تار و سه تار، گیتار، کمانچه، گیتار و غیره
  • آموزش آلات موسیقی از جمله: تنبک، تنبور، کاخن، داربوکا، موسیقی تجسمی و طبل لایه ای.
  • سازهای بادی مانند آکاردئون، سازدهنی، فلوت، نی، ساکسیفون، کلارینت و ملودیکا را آموزش می دهیم.
  • مبانی آموزش کیبورد، صدا و موسیقی پیشرفته
  • آموزش موسیقی به کودکان

2.آموزشگاه موسیقی چکاد

آدرس: تهران – بلوار مرزداران – ابتدای بلوار شهید بهرام آریافر – نبش خیابان خلیج فارس. – نه 10 – ساختمان ناگین خلیج فارس – واحد 7 – آموزشگاه موسیقی چکاد

شماره تماس: 02144246229 – 05264142

اینستاگرام chakadmusic_school

ایمیل: info@chakadmusic. com<

آموزشگاه موسیقی چکاد یکی از بهترین مراکز آموزش طبل در تهران است. این گروه هنری با هدف گسترش فرهنگ موسیقایی و آموزش انواع سبک های موسیقی بر اساس استانداردهای جهانی فعالیت خود را آغاز کرده و آلبوم بسیار خوبی در این زمینه به ثبت رسانده است. تمامی آموزش ها در این مرکز به صورت علمی و پیشرفته در اختیار هنرجویان قرار می گیرد و همین ویژگی منحصر به فرد باعث ارتقای کیفیت آموزش در بسیاری از سبک ها و سازهای زهی، برنجی و کوبه ای به ویژه گروه درام شده است. اگر شما هم می خواهید زیر نظر بهترین اساتید موسیقی تهران به صورت حرفه ای درام نوازی را یاد بگیرید باید به آموزشگاه موسیقی چکاد بیایید. برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت نام در دوره های مختلف موسیقی به سایت chakadmusic.com مراجعه کنید.

مرتبط  بهترین روانکاو در تهران کیست؟ آدرس +خدمات

خدمات:

  • آموزش آلات موسیقی ایرانی: آموزش تار، آموزش تار، آموزش سنتور، آموزش فلوت، آموزش ویولن، تنبور، آموزش تنبکوس، آموزش عود، آموزش طبل و لاو
  • آموزش سازهای غربی: آموزش ویولن، آموزش پیانو، آموزش گیتار، آموزش درام، آموزش فلوت، آموزش فلوت، آموزش ساکسیفون، آموزش سل، آموزش کنترباس، آموزش کلارینت و آموزش درام
  • آموزش صدا و آواز و آموزش موسیقی برای کودکان ارف
  • آموزش گوگرد و تئوری موسیقی
  • آموزش گروه و ارکستر
  • آموزش موسیقی

3.آموزشگاه موسیقی سلمان کردار

آدرس: تهران – خیابان شرقی صدر غرب (طبقه همکف) – بعد از کاوه – خروجی منظریه – نبش خیابان رحمانی – پلاک 133 – رینگ 108 – طبقه دوم – دانشکده موسیقی سلمان تردار

شماره تماس : 02126610790 br >موبایل شماره : 09933601077

اینستاگرام: salmankerdar

سلمان کردار خواننده، ترانه سرا و مدرس موسیقی راک اهل تهران است. او آموزشگاه موسیقی خود را با نام مدرسه سلمان تردار تأسیس کرد تا آموزش حرفه ای موسیقی را طبق روش های آموزشی روز دنیا ارائه دهد. با ارائه محیطی بزرگ، مدرن و مجهز، همه روزه پذیرای هنرجویان با حمایت اساتید مجرب و حرفه ای موسیقی هستیم. ما بهترین آموزش موسیقی را با توجه به نیاز شما ارائه می دهیم. به همین ترتیب، اگر همچنان به دنبال بهترین مرکز آموزش درام کور در تهران هستید، به آموزشگاه سلمان کاردر بیایید و زیر نظر این آموزشگاه ویژه و تیم آن به صورت حرفه ای درام را بیاموزید. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهادات و سوالات در مورد هزینه و کیفیت دوره به صفحه اینستاگرام آموزشگاه موسیقی به نشانی salmankerdar.com مراجعه کنید.

خدمات:

  • آغاز فرهنگ پیشرفته ایرانی و ریتم غربی
  • آموزش تخصصی و عمیق سازهای زهی و بادی ایرانی و غربی
  • آموزش آواز، آواز و آواز گروهی (ارکسترال)
  • آموزش موسیقی با استفاده از روش ها و ابزارهای مختلف با برنامه های مدرن
  • آموزش موسیقی به کودکان زیر نظر اساتید حرفه ای و متخصص

4.آموزشگاه موسیقی استاد عرفان نادریان

آدرس: تهران – سود جنت آباد – نزدیک کاشان – آموزشگاه موسیقی عرفان نادران

شماره تماس: 02144069126 – 02144068638 – 02144053778 – 02144086551 19.

استاد عرفان نادریان یکی از استادان و آهنگسازان مشهور تهران است. او با بیش از دو دهه کار درخشان و اجراهای برجسته، مدرسه ای خصوصی برای ارائه آموزش های لازم برای مطالعه سبک های مختلف موسیقی ایرانی و غربی تأسیس کرد. با گردآوری یک تیم آموزشی حرفه ای و مجرب، بهترین خدمات آموزشی را در تهران برای دانش آموزان در هر سنی ارائه می دهد. محیط آموزشی بزرگ و زیبا، استفاده از نرم افزارهای مدرن و باکیفیت موسیقی، استفاده از مربیان و اساتید حرفه ای، نظارت مستمر بر روند یادگیری هنرجویان، 2-2 پاسخ به سوالات و درخواست های کاربران و ذخیره. برگزاری دوره های آموزشی برای سبک ها و آلات موسیقی از تخصص های این مرکز آموزشی در هنگ تئاتر تهران در طول سال می باشد. پس درنگ نکنید و به هنرجویانی بپیوندید که همیشه در این آموزشگاه موسیقی در تهران خوشحال هستند.

مرتبط  بهترین کلینیک تخصصی کاشت ابرو در غرب تهران کجاست؟

خدمات:

  • آموزش پیانو، گیتار کلاسیک، گیتار الکتریک و گیتار آکوستیک
  • آموزش ویولن، طبل، کیبورد، تار و سه
  • آموزش موسیقی برای سنتور، تانبک، کالیمبا، ارکستر و کودکان
  • تعالیم انبیا، دافا، کاهان و…
  • آموزش آواز مستقل، آواز کلاسیک و سنتی
  • آموزش تئوری موسیقی، اصول تولید، برنامه نویسی و آمادگی برای آزمون علی موزیک.

5.آموزشگاه موسیقی آریا هنر

علامت: تهرانو – صادق – بلوار آیت کاشانی – بلوار اباذر. – خیابان آنگولو د شالی – P. 9 – Aria Honar Muzikschuleko

تماس با ما: 02144022384 – 02144022385

اینستاگرام: ariahonar_music
ایمیل: info@ariahonar.com

آموزشگاه موسیقی آریا هنر با حدود 5 سال فعالیت و مدیریت علی ترکی پور یکی دیگر از بهترین مراکز آموزشی درام کورپ در تهران می باشد. وی کارشناس آهنگسازی و از شاگردان حسین خواجه امیری و دکتر. مجید اخشابی. علی ترکی پور موسس این آموزشگاه موسیقی فضایی مجزا برای یک استودیوی ضبط حرفه ای در نظر گرفت تا ضمن فراهم آوردن محیطی مدرن و کارآمد برای تجهیزات آموزشی، خدمات آموزش حرفه ای موسیقی را ارائه دهد. به همین دلیل هنرجویان پس از اتمام آموزش می توانند با مراجعه به این فضا و ضبط آثار خود از کیفیت یادگیری هنگدرام و سایر سبک های موسیقی مطلع شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این رشته و شرکت در کلاس های موسیقی زیر نظر استاد علی ترکی پور و تیم تخصصی ایشان به وب سایت ariahonar.com مراجعه کنید.

خدمات:

  • آموزش سازهای سنتی: آموزش پیانو، آموزش گیتار، آموزش ویولن، درس طبل و آموزش چنگ (موسیقی کودکان)
  • آموزش انواع موسیقی ایرانی: یادگیری سه آکورد، یادگیری ویولن، یادگیری سنتور، یادگیری تنبک.
  • استودیوی ضبط حرفه ای؛ استعدادیابی رایگان؛ مزایای ویژه برای دارندگان کارت پیام
مرتبط  معرفی بهترین سالن زیبایی در پاسداران تهران + شماره تماس (آپدیت 1403)

6.آموزشگاه موسیقی الهام

وحیوا: تهران – بزرگراه رسالت – آیت شمالی – شمال شرقی میدان لاش – نما 765 – آموزشگاه موسیقی الخم

نومر وای: 02177198452 – 02177893732

نومر وای: 090222848
:alhmusic

آموزشگاه موسیقی الهام با حدود 18 سال سابقه یکی از بهترین مراکز آموزش طبل هنگ در تهران می باشد. این آموزشگاه تخصصی هنرهای سمعی و بصری زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد و توانسته است نوازندگان زیادی را در رشته های مختلف آهنگسازی، نوازندگی، خوانندگی و … تربیت کند و در واقع هدف از این بهترین مدرسه طبل سپاه تهران برای ارائه خدمات اختصاصی و لذت بردن از آهنگ های دانش آموزان در گروه های سنی مختلف می باشد. به همین دلیل آموزش موسیقی در این آموزشگاه محدودیتی ندارد و تمامی خدمات با توجه به نیاز و گروه های سنی هنرجویان و مطابق با استانداردهای جهانی موسیقی برای علاقه مندان به سبک های مختلف موسیقی ارائه می شود. اگر به طبل و سایر آلات موسیقی علاقه دارید می توانید به آموزشگاه الهام واقع در شرق تهران بیایید و زیر نظر بهترین اساتید موسیقی به یک نوازنده حرفه ای تبدیل شوید.

خدمات:

  • آموزش موسیقی کودکان Orff
  • آموزش انواع سازهای بین المللی به ویژه سازهای زهی غربی، کوبه ای و بادی
  • آموزش موسیقی کلاسیک ایرانی.
  • یاد بگیرید موسیقی بنویسید، موسیقی بنویسید، موسیقی بنویسید و موسیقی بنویسید

سؤالات متداول:

1- درامز چه مقدار زمان در روز برای یادگیری سبک درام مناسب است؟

به گفته بسیاری از نوازندگان و اساتید معروف موسیقی در تهران، بهتر است به هنرجویان 30 دقیقه تا یک دقیقه زمان بدهید. یک ساعت در روز برای یادگیری نحوه صحیح نواختن درامز وقت بگذارید. زمانی را به مطالعه نمایش بدن اختصاص دهید. 2- هزینه دوره Advanced Drum Corps چقدر است؟ معمولاً 10-12 سال طول می کشد تا یک درام کورپ پیشرفته را یاد بگیرید و به طور حرفه ای نوازندگی کنید. البته این مدت بسته به مهارت فرد، سبک یادگیری و تعداد کلاس های هفتگی و ماهانه می تواند کم و بیش باشد.

3- بهترین مرکز آموزش نمایش در شرق تهران کدام است؟ > آموزشگاه موسیقی الهام با تیم آموزشی حرفه ای با تجهیزات و نرم افزارهای پیشرفته ارائه دهنده دوره های حرفه ای موسیقی ایرانی، سنتی و غربی به ویژه شرکت درام به عنوان بهترین مرکز آموزش گروه درام شرق تهران می باشد.

بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا