دکوراسیون داخلی

بودن این وسیله در هر خانه‌ای ضروری است!

اگر به دنبال مبلمانی هستید که بهترین فضای ذخیره سازی را در خانه خود داشته باشد، سبک های متنوعی را در این قسمت خواهید یافت که شبیه به هم هستند اما با نام های مختلفی به فروش می رسند. این مواد می توانند نورپردازی، بوفه، کنسول یا ازاره باشند. در این مطلب بوفه کوتاه دلتا برای طراحی منزل را قرار داده ایم.

بوفه کوتاه در دکور منزل

ابتدا در مورد ضلع کوتاه و ویژگی های آن صحبت می کنیم، سپس در مورد تفاوت های دیگر انواع تخته و قطعاتی که به طور گسترده در نجاری استفاده می شود صحبت می کنیم.

ویژگی‌های بوفه کوتاه در دکور منزل

این بوفه‌ها به دلیل ویژگی‌هایی که دارند در طراحی بوفه، سبک جدیدی محسوب می‌شوند و این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار شده‌اند. از آنجا که بوفه‌های کوتاه فضای زیادی اشغال نمی‌کنند، به آپارتمان‌های کوچک نیز راه پیدا کرد‌ه‌اند و در هر فضایی می‌توان جای مناسبی برایشان در نظر گرفت. البته مناسب‌ترین جا برای قرار دادن بوفه کوتاه، فضای اتاق پذیرایی و ناهارخوری است. چرا که می‌توان از فضای ذخیره آن به خوبی استفاده کرد و ظرف‌های سرو غذا، کیک و چای عصرانه، رومیزی‌های رسمی و سرویس چای‌خوری را در آن قرار داد.

  • سطح این تخته همچنین مکان مناسبی برای قرار دادن عناصر تزئینی مورد علاقه شما مانند شمع، گلدان، قاب عکس و غیره است. حتی اگر تعداد مهمانان زیاد باشد، می توانید وسایل پذیرایی را در آن قرار دهید.
  • آپارتمان های مدرن فضای محدودی دارند، بنابراین برای ایجاد یک گوشه چشمگیر و جذاب باید هوشمندانه عمل کنید. برای مثال، می توانید با آویزان کردن یک تابلوی نقاشی هنری زیبا بر روی یک بوفه کوچک یا نصب یک آینه مناسب، این اتاق را به زیبایی تزئین کنید.
  • قسمت جلوی بوفه کوتاه از نظر ظاهری بسیار مهم است. امروزه از رنگ های بسیار روشن و شیشه کاری برای دکوراسیون استفاده می شود. هنر دکوپاژ روی بوفه نیز زیبا به نظر می رسد، اگرچه انتخاب به سلیقه هر فرد و سبک منزل شما بستگی دارد.
مرتبط  ۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

محل قرارگیری بوفه کوتاه در دکور منزل

بهتر است یک تخته کوتاه در گوشه دیوار قرار دهید و ببینید. در قسمت پذیرایی مبلمان باید ساده و بقیه در گوشه یا پشت مبلمان باشد. طراحی داخلی بوفه نیز بی اهمیت نیست، زیرا در بسیاری از مدل ها برخی از قسمت های درب بوفه شیشه ای است و از بیرون قابل مشاهده است.

مصالح بوفه کوتاه

پانل های جانبی کوتاه معمولا از چوب ام دی اف ساخته می شوند. البته برای تهیه بوفه از چوبی مانند راش نیز می توان استفاده کرد که قیمت نهایی آن بیشتر خواهد بود. پانل های جانبی در اثر گرما، نور و رطوبت ترک خورده، تغییر رنگ داده و براق می شوند. از پارچه نرم برای گردگیری و پولیش استفاده نکنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا