دانستنی

تایید وجود آدم فضایی بر روی زمین!

در حالی که اخیرا این بیگانه جنجال های زیادی در سراسر جهان به پا کرده است، این موجود بیگانه در کنگره آمریکا توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همه چیز از رویارویی یک ورزشکار آمریکایی و دو خلبان در این کنفرانس آغاز شد. برای اطلاعات بیشتر به دلتاماگ مراجعه کنید.

آیا آدم فضایی وجود دارد؟

مشکلی که اخیراً توجه بسیاری از مردم را به خود معطوف کرده است وجود یا نبودن بیگانگان است که بهتر است در جلسات کنگره آمریکا شرکت کنید. فردی که در بالا ذکر شد پیش از این کنگره چندین بار در رسانه های مختلف از وجود موجودات فضایی یا فرازمینی صحبت کرده است. این بار اما در یک جلسه رسمی موضوع را مطرح کردند و موضوع را جنجالی کردند.

کنگره آمریکا درباره وجود یوفوها

در این کنگره، افسر اطلاعاتی دیوید گراش به ایالات متحده گفت که می تواند اجساد بیگانگان یا مواد بیولوژیکی این موجودات را که توسط بشقاب پرنده ها روی زمین فرود آمده اند، پیدا کند. با توجه به کثرت اطلاعیه ها در این جلسه، اطلاعات زیادی به مردم منتقل نشد. سایت های خبری معتبر در آمریکا در این باره نوشته اند، این شواهد نشان می دهد که آمریکا اطلاعاتی در مورد حضور یا عدم حضور بیگانگان داشته و آن را از دنیا پنهان کرده است. البته این فقط یک حدس است و هیچ مدرکی برای تایید آن وجود ندارد.

مرتبط  مزایای موی فر طبق نظریه تکاملی

مدارک موجود از وجود آدم فضایی ها بر روی زمین

با توجه به آنچه گفته شد، پیش از این و در رسانه ها ادعاهایی در این مورد مطرح شده بود، اما این بار در کنگره آمریکا هیچ مدرکی ارائه نشد و یا اگر مدرکی وجود داشت، گزارش نشد. با این حال، این کنگره نتوانست به همه ثابت کند که بشقاب پرنده ها وجود دارند و همه چیز در هاله ای از ابهام باقی ماند.

اما در طول جلسه، او اظهار داشت. بر اساس این ادعا، ایالات متحده دهه ها را صرف جمع آوری اطلاعات و رمزگشایی موجودات فرازمینی کرده است. از طرفی می دانید که افراد زیادی را می شناسید که از افشاگری های موجود در مورد وجود بیگانگان و بشقاب پرنده ها آزرده خاطر شده اند. همه این موارد بیانیه است و هیچ مدرکی برای اثبات آن ارائه نشده است.

حقیقت یا دروغ وجود فرازمینی ها بر روی زمین

گرش قبلا گفته بود که یک سفینه فضایی بزرگ به ایالات متحده خواهد داد. از این رو مجبور شد در یک جلسه علنی سوگند یاد کند و حقیقت را بگوید و از صحبت در این باره خودداری کرد و گفت به دلایل امنیتی نمی تواند آن را افشا کند.

شاهدان دیگر برای وجود آدم فضایی روی زمین

علاوه بر گراش، برخورد غیرمعمول هواپیما با این شیء توسط دیوید فریر، یک نیروی دریایی سابق SEAL مشاهده شد. این ادعا در این جلسه رد شد. او در این مورد چند سال پیش تصاویری را ارائه کرد که جنجال جدیدی به پا کرد.

مرتبط  ۱۰ سیاره به جای ماه و مشاهده آن ها از روی زمین!

رایان گریوز شاهد دیگری است که در جلسات مختلف دیگر از حضور موجودات فرازمینی روی زمین خبر داده است. رایان گریوز یک خلبان صریح است که ادعا می کند در طول سال ها کار خود در سواحل اقیانوس اطلس با اجسام فرازمینی زیادی روبرو شده است که به عقیده او نشان دهنده حضور بیگانگان در زمین است. اما سوال اینجاست که اگر موجودات فضایی وجود دارند چرا به زمین نیامده اند؟ و سوال دیگری که ممکن است برای بسیاری از مردم جالب باشد این است که چرا موجودات فضایی به زمین می آیند؟ اگر دوست دارید مقاله ای در مورد بشقاب پرنده ها و پدیده های مشابه برای شما بفرستم حتما برای من کامنت بگذارید. سایر سوالات خارجی خود را با ما در میان بگذارید و من به آنها پاسخ خواهم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا