دانستنی

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

امروزه کسب درآمد از پلتفرم های آنلاین بسیار رایج شده است. یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد آنلاین، کسب درآمد از یوتیوب است. چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟ برای اطلاعات بیشتر در این زمینه در مجله اینترنتی دلتا مشترک شوید.

نحوه کسب درآمد از یوتیوب

اگر علاقه مند هستید و می دانید چگونه در این زمینه تولید محتوا کنید، بهتر است بیشتر به فکر کسب درآمد در یوتیوب باشید. یوتیوب یک ابزار جهانی و رایگان به همه داده است که جریان آزاد اطلاعات را تسهیل می کند. یوتیوب به شما امکان می دهد رسانه خود را ایجاد کنید. علاوه بر اینکه دانش و مهارت خود را به دنبال کنندگان خود نشان می دهید، درآمد نیز کسب می کنید.

فعال سازی کسب درآمد از یوتیوب

برای کسب درآمد در یوتیوب دو روش مستقیم و غیر مستقیم وجود دارد. به عبارت ساده، اگر محتوای محبوبی ایجاد کنید، بازدیدهای زیادی از محتوای خود خواهید داشت و برای هر بازدید از ویدیو درآمد کسب خواهید کرد. شما می توانید به طور غیر مستقیم از طریق تبلیغات YouTube درآمد کسب کنید.

شروع کار در یوتیوب

برای شروع کار در YouTube، یک حساب Google AdSense ایجاد کنید. به دلیل تحریم ها نمی توانید از داخل کشور حساب کاربری ایجاد کنید. برای خرید اکانت گوگل ادسنس می توانید از دوستان و آشنایان خود در کشورهای دیگر کمک بخواهید. یا از سایت های ایرانی مرتبط کمک بگیرید که با پرداخت هزینه برای شما اکانت بسازند. محتوای مورد نظر خود را ارسال کنید و توجه کنید. شما در رقابت سختی با رقبایی خواهید بود که می دانند کدام محتوا بیشترین بازدید را دارد. بنابراین، باید کمی خلاقیت خود را به خرج دهید و برای کسب درآمد از YouTube تلاش زیادی کنید.

مرتبط  ۹ کاربرد جالب یخ که نمی‌دانستید

چهار عامل مهم در بالا رفتن درآمد شما از یوتیوب

  1. نظرات در مورد محتوای شما
  2. روی تبلیغات ویدیویی خود کلیک کنید
  3. کیفیت محتوای شما و جذابیت و تاثیر آن
  4. طول ویدیوی ضبط شده

میزان درآمد از یوتیوب

با کسب درآمد در یوتیوب می توانید درآمد متفاوتی کسب کنید. اما میانگین درآمد YouTube شما 1 تا 3 دلار در هر 1000 بازدید است.

YouTube به تعداد مشترکین شما اهمیتی نمی دهد، بلکه به تعداد بازدیدهای ویدیوی شما اهمیت نمی دهد. افزایش. هرچه فالوورهای بیشتری داشته باشید، احتمال دیده شدن محتوای شما بیشتر می شود. مشاهده محتوای شما در YouTube مهمترین عامل در کسب درآمد با YouTube است.

به یاد داشته باشید، برای کسب درآمد در یوتیوب در 12 ماه اول، باید 1000 دنبال کننده و 4000 دقیقه محتوای تولید شده توسط بینندگان داشته باشید. پس از آن، می توانید صورت درآمد خود را باز کنید.

نحوه تسویه حساب یوتیوب

همانطور که در بالا ذکر شد، برای ایجاد یک حساب کاربری یوتیوب، ابتدا باید یک حساب Google Adsense خریداری کنید. چه حساب خود را از شرکت‌های ایرانی قابل اعتماد خریداری کرده باشید و چه با کمک دوستان خارجی، YouTube از یک حساب بانکی معتبر مرتبط با مالک واقعی حساب برای پرداخت هزینه حساب استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا