دکوراسیون داخلی

خانه ۷۰ متری خود را با این روش‌ها مدرن و جذاب کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که ایجاد دکوراسیون جدید برای یک خانه 70 متری کار دشواری است. اما راه حل های ساده و ایده های خلاقانه زیادی برای این کار وجود دارد. مجله اینترنتی بنوان شما را در این فرآیند راهنمایی می کند.

دکوراسیون مدرن خانه هفتاد متری

ممکن است تجهیز خانه های مجردی برای شما یک چالش باشد. اما طراحان داخلی همیشه راه حل مناسبی برای این کار ارائه می دهند.

دکوراسیون مدرن خانه 70 متری به شما این امکان را می دهد که با استفاده از تکنیک ها و عناصر طراحی مدرن، فضاهایی زیبا، شیک و راحت ایجاد کنید. در اینجا ایده ها و عناصر تزئینی رایج در خانه های 70 متری آورده شده است.

استفاده از رنگ های نیمه تیره: رنگ های نیمه تیره مانند خاکستری، مدادی و خاکستری اغلب در دکوراسیون مدرن استفاده می شوند. آبی روشن، این رنگ ها به فضا ظاهری مدرن و شیک می بخشند و کنتراست و تعادل را در دکور ایجاد می کنند.

استفاده از جلوه های شیشه و فلز: در طراحی های مدرن از جلوه های شیشه و فلز برای مبلمان، آینه ها و به طور کلی عناصر تزئینی اشیا استفاده می شود. این جلوه ها به فضا طراحی صنعتی مدرن می بخشد و بازتاب نور را بهبود می بخشد. معمولا از سطوح یکنواخت، خطوط عمودی و افقی و الگوهای هندسی ساده استفاده می شود که به فضا حس خلوص و سادگی می بخشد.

استفاده از فضا: استفاده از فضا در فضای 70 متری بسیار مهم است. فضا را باز کنید و از پنجره‌های بزرگ و درهای شیشه‌ای استفاده کنید تا فضا را به خوبی با دکوراسیون خانه دهه‌های 1970 و 1970 پیوند دهید. همچنین برای فضاهای باز مناسب است که با مبلمان و وزن های سبک می توان آن ها را به شکل های ساده و قابل حمل تبدیل کرد.

مرتبط  ارزان‌ترین کابینت برای دکور آشپزخانه منزل

تقسیم کننده کلاس: استفاده از شیشه در این برنامه سفر رایج است. . این قطعات باعث صرفه جویی در فضا می شوند و اتاق را جادارتر نشان می دهند.

اگر می خواهید فضا را روشن تر کنید، ترکیب رنگ های خنثی و تیرهای چوبی محبوب و زیبا است. پانل های چوبی را می توان در هر جایی از خانه استفاده کرد. بهترین مکان برای استفاده از پانل های چوبی در دکوراسیون مدرن 77 دیوار پشت تلویزیون است که حس صمیمیت را در اتاق ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: ۶ ایده خلاقانه برای تزیین حمام های کوچک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا