دکوراسیون داخلی

۹ چیزی که هرگز نباید در اتاق خواب نگه دارید

اتاق خواب محل استراحت جسم و روح است. بنابراین ایجاد فضایی راحت در هنگام دکوراسیون بسیار مهم است. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان به معرفی وسایل ممنوعه هنگام تزیین اتاق خواب می پردازیم.

وسایل ممنوعه در چیدمان اتاق خواب

اگر می خواهید شب راحت بخوابید و صبح سرحال از خواب بیدار شوید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزهایی را که به آن نیاز ندارید در اتاق خواب کنار بگذارید.

وسایلی که گوشه‌های مربعی و تیز دارند

یکی از ویژگی های بارز طراحی اتاق خواب استفاده از اجسام نوک تیز است. برای جذب انرژی مثبت به اتاق خواب این اشیاء را بردارید. بهتر است از تابوت، چرخ و میز گرد در اتاق استفاده کنید. لبه های تیز و مربع آزار دهنده هستند

گل خشک از وسایل ممنوعه در چیدمان اتاق خواب

گل ها و گیاهان خشک شده باید از اتاق خواب اول حذف شوند. بهتر است بدانید این دستگاه ها می توانند گرد و غبار را جذب کرده و انرژی منفی ایجاد کنند.

مرتبط  هرچه سریع‌تر این ۵ وسیله را از آشپزخانه‌تان بیرون بیندازید

رنگ‌های تند و زننده

رنگ در اتاق خواب بسیار مهم است. استفاده از رنگ هایی مانند نارنجی، قرمز، زرد و غیره تزئین اتاق خواب آرامش شما را به هم می زند. بنابراین هنگام تزئین اتاق خواب خود از رنگ های آرامش بخش استفاده کنید.

وسایل قدیمی و بدون استفاده از وسایل ممنوعه در چیدمان اتاق خواب

در چیدمان اتاق خواب بهتر است چیزهای بی استفاده و قدیمی را از اتاق حذف کنید تا اتاقی آرام و سرشار از آرامش و انرژی مثبت ایجاد کنید. توصیه می کنیم به جای نگهداری از وسایل بی مصرف قدیمی از گیاهان آپارتمانی زیبا در اتاق خواب خود استفاده کنید.

تلویزیون

تلویزیون در شب تشعشعات ساطع می کند که برای خواب مضر است. اگر نمی توانید آن را از اتاق خواب خود بیرون بیاورید، لطفاً کوارتز (سنگ چینی) را در نزدیکی خود قرار دهید زیرا این سنگ توانایی جذب چنین امواجی را دارد.

آینه‌ها از وسایل ممنوعه در چیدمان اتاق خواب

یک آینه قدرت را منعکس می کند. بنابراین در شب انرژی بین بدن شما و آینه منتقل می شود. در نتیجه نفوذ او دو چندان شد. بهتر است آینه را به اتاق دیگری منتقل کنید. برای چیدمان عالی با پوست تخم مرغ + فیلم تزیین کنید.

وسایل دکوری که یادآور خاطرات بد هستند

می دانید، دیدن بعضی چیزها و شنیدن آهنگ های خاص می تواند خاطرات تاریک و ناراحت کننده ای را در ذهن ما ایجاد کند. پس این نکته را در نظر داشته باشید و چنین وسایلی را در اتاق خود رها نکنید.

حیوان خانگی در اتاق خواب ممنوع

نگهداری از حیوانات خانگی در اتاق خواب اتاق و تخت شما را ناسالم می کند. علاوه بر این، وجود این حیوانات در اتاق خواب، خواب راحت و آرام را از فرد سلب می کند.

مرتبط  این کار آشپزخانه شما را لوکس می‌کند

وسایل الکترونیکی مثل موبایل و کامپیوتر از وسایل ممنوعه در چیدمان اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت است و نباید وسایل الکترونیکی در اتاق خواب وجود داشته باشد. امواج تلفن همراه برای سلامتی مضر است، علاوه بر این، کار با موبایل یا لپ‌تاپ هنگام خواب در شب نیز باعث آسیب چشم و اختلال در خواب می‌شود.

پیشنهادات آموزشی: با یک بادکنک گلدان تزئینی بسازید + فیلم را بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا