دانستنی

درباره کوچکترین دوربین جهان چه می‌دانید؟

کوچکترین دوربین دنیا روی انگشت کوچک قرار می گیرد. این دوربین با توجه به طراحی بسیار کوچک و جمع و جور خود می تواند در دست فرد قرار گیرد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

دوربینی کوچک‌تر از دانه نمک

دوربین دارای صفحه نمایش کوچکی است که به کاربر اجازه می دهد تنظیمات را انجام دهد و تصاویر گرفته شده را مشاهده کند. این دوربین در درجه اول برای . برای مخفی کاری و جاسوسی استفاده می شود. این دوربین های کوچک به گونه ای طراحی شده اند که قابل حمل باشند و اغلب در دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند، پوشیدنی ها و سیستم های نظارتی تعبیه شده اند.

انواع مختلف کوچکترین دوربین جهان

با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های مختلف یکدیگر را برای ایجاد کوچکترین دوربین جهان به چالش می کشند. به همین دلیل است که این دوربین های مختلف وجود دارند.

دوربین آلفا اس موکا

نمونه‌ای از یک دوربین کوچک Mokacam Alpha S است. این دوربین با ابعاد فقط 45 x 45 x 25 میلی‌متر، یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های اکشن 4K موجود است.

علی‌رغم اندازه کوچک آن، ویژگی‌های چشمگیری دارد. . مانند تثبیت کننده تصویر، ضبط حرکت آهسته و اتصال Wi-Fi. این کوچکترین دوربین جهان در نوع خود است که به راحتی می توان آن را روی سطوح مختلف قرار داد یا در جیب خود حمل کرد و برای ثبت لحظات سفر بسیار مناسب است.

مرتبط  از ورزش برای افزایش عملکرد مغزتان کمک بگیرید

دوربین اسپلیت۴

یکی دیگر از موارد قابل توجه RunCam Split 4 است. این دوربین به طور خاص برای هواپیماهای بدون سرنشین FPV (نمای اول شخص) طراحی شده است و ابعاد آن تقریباً 19 در 19 میلی متر است. کوچکترین دوربین جهان در نوع خود، با وزن تنها چند گرم، فیلمبرداری با کیفیت بالا و پخش زنده را ارائه می دهد.

اندازه جمع و جور این دوربین به علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین اجازه می دهد بدون به خطر انداختن ظرافت و عملکرد پهپاد، فیلم های دقیقی را ثبت کنند.

دوربین جاسوییچی

نمونه دیگری از کوچکترین دوربین جهان، دوربین کلیدی است، دوربینی با اندازه کوچک که به راحتی می توان آن را روی حلقه کلید قرار داد. این دوربین با وجود اندازه کوچکش، هم عکس ها و هم فیلم ها را با وضوح شگفت انگیز می گیرد و بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال یک دوربین قابل حمل هستند.

دوربین مدادی

یکی دیگر از دوربین‌های کوچک عالی، قلم جاسوسی است که شبیه یک خودکار معمولی به نظر می‌رسد اما دوربین مخفی دارد. این دوربین بدون شک می تواند عکس ها و فیلم های باکیفیت بگیرد. این دستگاه مخفی مورد علاقه محققان، روزنامه نگاران و افرادی است که به قابلیت های ضبط مخفی نیاز دارند.

این نمونه ها نشان دهنده یک پیشرفت بزرگ در زمینه فناوری دوربین است. با پیشرفت فناوری، احتمالاً دوربین‌های کوچک‌تری با قابلیت‌های پیشرفته‌تر وجود خواهند داشت که عکاسی و فیلم‌برداری را متحول خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا