روانشناسی

رفتار فردی که چیزی را از شما مخفی می‌کند

به یاد داشته باشید که احساسات غیرمنطقی باعث می شود که زندگی و رابطه خود با شریک زندگی خود را به چالش بکشید. در این مقاله از مجله اینترنتی بنوان رازهای زنانه را فاش می کنیم.

نشانه های پنهان کاری همسر 

اگر به همسرتان شک دارید، به او فرصت دهید تا چیزی را از شما پنهان کند. بنابراین باید به دنبال نشانه های پنهان مردان یا زنان باشید.

‎ همسرتان در مورد اینکه کجاست صحبت نمی‌کند

لازم نیست هر ثانیه با همسرتان تماس بگیرید تا بدانید کجاست. این باعث می شود شریک زندگی شما احساس کند که به او اعتماد ندارید یا او را کنترل می کنید. با این حال، اگر در گفتگوهای روزانه با شریک زندگی شما از پاسخ دادن به سؤالات در مورد اینکه کجا می رود یا کجا می رود، خودداری کرد، این نشانه خوبی نیست.

زود عصبانی و ناراحت شدن از نشانه های پنهان کاری همسر 

آیا حتی زمانی که سعی می کنید به طور منظم ارتباط برقرار کنید، از شریک زندگی خود عصبانی و ناامید می شوید؟ اگر همسرتان مدام از شما انتقاد می کند یا رفتار بدی با شما دارد. این نشانه خوبی نیست. در واقع خشم یکی از مهم ترین ویژگی های روانی مردانی است که بد رفتار می کنند. اما اگر این عصبانیت و نارضایتی ادامه یابد، نشانه بد اخلاقی است. فردی که سعی می کند خود را پنهان کند از خشم و خشونت به عنوان راهی برای تخلیه استفاده می کند یا سعی می کند شما را ساکت کند.

مرتبط  ۱۰ اشتباه خطرناک در آشنایی ازدواج +ویدیو

 جزئیات بیشتری را برای رد گم کردن به اشتراک می‌گذارند

فردی که عمداً مخفیانه عمل می کند سعی می کند با ارائه توضیحات زیادی در مورد موارد مختلف، اعمال خود را پنهان کند. اگر شریک زندگی شما همیشه در مورد چیزهای غیر ضروری کمک می خواهد، باید کمی مشکوک باشد، بله، اگر همیشه همینطور است و توضیح همه چیز بهترین ویژگی اوست، بدون شک. اما اگر اخیراً اینگونه زندگی می کند، پس این تغییر رفتار نشانه خوشبختی نیست برای داشتن یک رابطه خوب، مقاله را انجام دهید و ببینید آیا همسرتان فقط در یک ماه عاشق شما می شود یا نه

بیش از اندازه مراقب تلفن همراه بودن از نشانه های پنهان کاری همسر  

بعضی خانم ها می گویند شوهرم سیم کارتش را مخفی می کند یا رمز موبایل را نمی گوید. اگر شوهر شما همیشه از تلفن همراه خود محافظت می کند یا کسی تلفن همراه او را لمس نمی کند، ممکن است آن را پنهان کنید. اگر به تلفن همراه او نزدیک شوید، از زبان بدنش می توانید بفهمید که آیا نگران نزدیک شدن شما به تلفن همراهش است یا خیر. زبان بدن به وضوح روحیه و عصبانیت یا استرس فرد را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا