آشپزی و خانه داری

طرز تهیه کوکو سیب زمینی مارپیچ با ۳ قاشق شیر

در زندگی امروزی با مشکل کمبود وقت مواجه هستیم. یکی از بزرگترین مشکلاتی که زنان به ویژه زنان شاغل با آن مواجه هستند، تهیه غذاهای لذیذ است. زمان تهیه آن کوتاه است سیب زمینی-نارگیل از آن دسته غذاهایی است که در مدت زمان کوتاهی می توان آن را تهیه کرد و طرفداران زیادی دارد. امروز در این مقاله از بنوان طرز تهیه کوکتل سیب زمینی را به روشی متفاوت به شما آموزش می دهیم تا سفره خود را خاص و زیبا کنید.

مواد لازم کوکو سیب زمینی برای ۴ نفر

  • 2 عدد سیب زمینی متوسط ​​
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • 2 قاشق غذاخوری نشاسته سیب زمینی یا ذرت
  • با نمک و فلفل کافی مزه دار کنید
  • پارمزان 2 قاشق چایخوری
  • 3 قاشق غذاخوری شیر

مرحله اول تهیه کوکو سیب زمینی ترد

برای تهیه مارپیچ سیب زمینی کاکائویی مانند سایر روش های تولید کاکائو به پوره سیب زمینی نیاز داریم. ابتدا باید سیب زمینی ها را بشویید و با کمی آب روی آتش بگذارید. بعد از پخت، اجازه دهید سرد شود، پوست آن را جدا کرده و از چرخ گوشت یا غذاساز استفاده کنید تا مخلوط و دوغاب خوبی به دست آورید.

مرحله دوم تهیه کوکو سیب زمینی مارپیچ

پس از له شدن سیب زمینی ها، تخم مرغ، پنیر و شیر را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در این مرحله می توانید آرد سیب زمینی یا آرد ذرت را اضافه کنید تا سیب زمینی ها شیرین تر شوند.

مرتبط  تهیه بستنی در منزل بدون ثعلب

مرحله سوم

مواد موجود در این مرحله از سیب زمینی های پخته شده را در لانه قرار دهید و اگر به لانه نمی رسید کیسه فریزر را در لیوان قرار دهید و مواد را داخل آن بریزید. سپس انتهای کیسه را ببندید و سوراخی در آن ایجاد کنید.

مرحله پایانی تهیه کوکو سیب زمینی

در آخر یک تابه تفلون را گرم کنید و داخل آن روغن بریزید. در این مرحله باید به دو نکته توجه کنید:

  1. برای پخت و پز از تابه تفلون استفاده کنید.
  2. روغن را خوب داغ کنید و پودر کاکائو را داخل آن بریزید.

پس از رعایت نکات بالا، اکنون می توانید محتویات گودال را به صورت مارپیچ داخل تابه بریزید، آن را قهوه ای کنید، سپس آن را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد. حالا نارگیل سیب زمینی آماده است، روی آن را با کمی جعفری تزیین کرده و نوش جان کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا