دانستنی

لغو حکم اعدام خرس ماده قاتل

یکی از مهمترین اتفاقات روزهای اخیر مرگ یک خرس ماده است که در تعقیب ورزشکار ایتالیایی بود. آندره آ پاپی، 26 ساله، هنگام دویدن در یک حفاظتگاه طبیعی در منطقه Trentino-Alto Adige در شمال ایتالیا به خرس JJ4 حمله کرد و آن را کشت. این حمله منجر به صدور حکم دادگاه ایتالیایی مبنی بر اعدام خرس قاتل شد. بنوان را به صورت آنلاین دنبال کنید.

حکم اعدام خرس قاتلی به نام گایا

این تصمیم که توسط دادگاه ترنتینو امضا شد، در پاسخ به شکایات ارائه شده توسط چندین آژانس حفاظت از حیات وحش بود. این مقامات از دادگاه خواستند خرس 17 ساله ای به نام JJ4 معروف به خرس گایا را که به دلیل حمله به آندره آ پاپی توسط موسسه ملی حیات وحش ایتالیا محافظت شده بود مجازات کند.

پس از این اعتراض، گایا خرس محکوم شد. تا مرگ. بیانیه این دادگاه واکنش های بسیاری را برانگیخت.

از جمله بیانیه ای که در وب سایت Anti-Vivisezione (Anti-Medical Animal Experimentation) منتشر شد که از دادگاه خواسته بود از خرس گایا محافظت کند زیرا حکم اجرا عملی شبیه به انتقام جویی خرس اکشن که عملاً برای بقای همه موجودات زنده در روند همزیستی مسالمت آمیز و آگاهانه خرس گایا تلاش می کند، اخیراً متولد شده است و این نظم تهدیدی برای فرزندان آنها نیز محسوب می شود.<

کشف قاتل

هنگامی که جسد آندره آ پاپی در 6 آوریل در ملاء عام پیدا شد، یک روز پس از آن که خانواده اش از ناپدید شدن او خبر دادند، تحقیقات درباره چگونگی کشته شدن او آغاز شد. در نتیجه تحقیقات، مشخص و منتشر شد که حمله و قتل آندره با مخلوط کردن DNA با سم و آب خرس گایا یا JJ4 صورت گرفته است.

مرتبط  روش‌های پاک کردن لکه شکلات از روی لباس و فرش

به دنبال این رویداد، مائوریتزیو فوگاتی و فرماندار ترنتو دستور کشتن خرس گایا را صادر کرد و در 12 آوریل طرفداران محیط زیست طوماری را علیه کشتن خرس گایا امضا کردند.

خرس گایا را بشناسید

نام JJ4 یا Guy Bear در 15 سال گذشته در چندین گزارش ظاهر شده است، از جمله حمله خرس در سال 2014 به جمع کننده قارچ و حمله پدر و پسری در نیویورک. بهترین پیاده روی 2020

گایادر بیر در سال 2020 به دلیل حمله به پدر و پسر به اعدام محکوم شد. با این حال، دادگاه حکم اعدام خرس را لغو کرد و به جای آن یک دستگاه ردیاب GPS را به خرس متصل کرد و آن را به پایگاه داده ای که در یک وب سایت محلی منتشر شده بود گزارش کرد، اما دستگاه چند روز قبل از حمله پاپی از بدن خرس جدا شد. . .

نتیجه

این بار، پس از حمله هولناک پاپی، صندوق جهانی حیات وحش، که قبلاً خواستار نجات JJ4 شده بود، به CNN گفت که موافق هستند خرس باید سرنگون شود. دفتر فوگاتی همچنین گفت که چهار خرس از جمله JJ4 در حال حاضر تحت دستور دادگاه قرار دارند تا پاکسازی شوند. حیوانات وحشی که در چارچوب قوانین بشری هستند، حکم اعدام گای بیر لغو شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا