روانشناسی

مردها از یک رابطه عاطفی چه می‌خواهند؟

بسیاری از افراد به دنبال ارتباط عاطفی و زندگی مشترک هستند. بنابراین باید بدانیم که کار به شناختن یکدیگر و ایجاد روابط ختم نمی شود. برای حفظ رابطه عاطفی، هر دو طرف باید به نیازهای یکدیگر توجه کنند. در این مقاله مجله اینترنتی بنوان، تمایل مردان به ارتباط عاطفی را نشان خواهیم داد.

خواسته های مردان از رابطه عاطفی

برای موفقیت در زندگی مشترک باید سخت تلاش کنید. همانطور که مردان تلاش می کنند زنی را که دوست دارند بشناسند، زنان نیز باید خواسته های مرد زندگی خود را بشناسند.

امنیت

امنیت روابط یک مسئله مهم برای مردان است. زنان اغلب شکایت می کنند که مردها نمی خواهند تصمیم بگیرند و با هم زندگی کنند. اما باید بدانید که وقتی مردان این کار را انجام می دهند، برای مدت طولانی به آن پایبند می مانند. برای یک مرد، امنیت تنها به این نیست که مطمئن شود زن او را ترک نخواهد کرد، بلکه این است که بتوانید امیدها و رویاهای خود را با او در میان بگذارید. برای یک مرد، امنیت به معنای توانایی ایجاد یک آینده مشترک با مرد مورد نظر است.

فاصله از خواسته های مردان از رابطه عاطفی

ممکن است یک زن بخواهد تمام وقت زندگی خود را با یک مرد بگذراند، اما مردان گاهی اوقات می خواهند از خود فاصله بگیرند. گاهی نیاز دارند تنها باشند. بسیاری از مردان فضایی را در خانه برای مطالعه، تعمیر تجهیزات یا ورزش آزاد می‌کنند و زمانی را به تنهایی در آنجا سپری می‌کنند. این بدان معنا نیست که آنها به عزیزان خود علاقه ای ندارند، اما حقیقت این است که آنها نیاز به تنها بودن دارند. بگذارید آزاد باشد، بدون شما با دوستانش معاشرت کند و به تنهایی فوتبال تماشا کند. رابطه شما را تقویت می کند. و هنگامی که او به حماقت شما پی برد، شما را خواهد دید.

مرتبط  ترفندهایی برای ارتباط با دیگران که قطعا نمی‌دانید +ویدیو

نزدیکی عاطفی

این یک عقیده رایج است که مردان جنس قوی تر هستند! اوست که از دیگری محافظت می کند و تکیه گاه زن است; پس نباید ضعف نشان دهد. نشان دادن احساسات یکی از نقاط ضعف است. بنابراین، فرد اغلب در شرایط سختی قرار می گیرد که او را از ابراز احساسات باز می دارد. اما باید بدانید همانطور که زنان برای احساس راحتی در حین رابطه جنسی به زمان نیاز دارند، مردان نیز برای بیان احساسات خود به زمان نیاز دارند. اگر بتوانید مردی را وادار کنید که احساساتش را به شما بیان کند، پس عاشق شریک زندگی خود هستید. وقتی مرد زندگی شما به حضور شما نیاز دارد، او را تشویق کنید تا در مورد احساساتش صحبت کند و به او گوش دهد. سخت نیست. چگونه با مشکل شوهر معتاد برخورد کنیم تا رابطه عاطفی بهتری داشته باشیم؟ از

دیدن کنید

رابطه جنسی

روابط سالم و رابطه جنسی خوب برای یک رابطه موفق ضروری است. هم مرد و هم زن برای بلوغ رابطه به رابطه جنسی نیاز دارند، اما این مورد در مردان بیشتر مورد نیاز است. این بدان معنا نیست که فقط مردان به رابطه جنسی اهمیت می دهند. به طور خلاصه، مردان به رابطه جنسی نیاز دارند تا مطمئن شوند برای زنان جذاب هستند! می توانید این را به عنوان ضمانت در نظر بگیرید. همیشه لازم نیست که یک مکالمه گرم داشته باشید. گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید یک بوسه، یک بوسه ساده یا یک بوسه آرام در صبح قبل از خداحافظی است.

مرتبط  رنگ سیاه نشانه چیست؟ قدرت یا افسردگی

احترام از خواسته های مردان در رابطه عاطفی

مردان به بالاترین سطح می رسند تا احترامی را که فکر می کنند سزاوارشان هستند به دست آورند. جلب احترام از سوی کسانی که برای آنها مهم هستند، از جمله شریک زندگی و دیگر عاشقان، برای مردان بسیار مهم است. مردها دوست دارند برای کار و تصمیمات شریک زندگیشان مورد احترام قرار گیرند. اگر به آنها احترام نگذارید، کم کم احساس ناامنی در آنها ریشه می گیرد.

پذیرش و قدردانی

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که مردان بیشتر از زنان افتخار می کنند. زنان نیاز به شناسایی و تمجید دائمی دارند، در حالی که مردان نیاز به تمجید و شناسایی گاه به گاه دارند. آنها باید بدانند که شریک زندگی آنها حرفه، امیدها و رویاهای آنها و هر چیز دیگری را که به آنها مربوط می شود تأیید می کند. بنابراین خانم‌ها، اگر ویژگی‌هایی وجود دارد که دوست دارید به همسرتان بگویید. نگران نباشید، او زیاد مغرور نخواهد شد، احساس خوبی خواهد داشت و با شما خوب رفتار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا