روانشناسی

اعتماد به نفس بالا شما را لاغر می‌کند

چه رابطه ای بین سبک و اعتماد به نفس وجود دارد؟ ظاهر فیزیکی و اعتماد به نفس اغلب با هم مرتبط هستند. این مقاله را از مجله اینترنتی دلتا دنبال کنید.

رابطه لاغری و اعتماد به نفس

دلایل زیادی برای کاهش وزن و افزایش اعتماد به نفس وجود دارد. چه هدف شما بهبود سلامتی باشد و چه پوشیدن لباس هایی که دوست دارید، همه این دلایل می توانند تاثیر زیادی بر زندگی شما داشته باشند.

یک دلیل مهم برای کاهش وزن، بهبود سلامت کلی شما است. دارند. یک آپارتمان . کاهش وزن خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن مانند بیماری قلبی، دیابت و فشار خون بالا را کاهش می دهد. این بهبود در سلامتی انرژی و قدرت بدنی را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد فعالانه در زندگی شرکت کنید.

ظاهر بهتر

علاوه بر این، کاهش وزن می تواند اعتماد به نفس و خلق و خوی مثبت را بهبود بخشد. با بهبود ظاهر خود احساس خوبی نسبت به اندام و ظاهر خود دارید که به شما اعتماد بیشتری در روابط اجتماعی و عاطفی می دهد. همچنین از دیدن پیشرفت کاهش وزن خود خوشحال خواهید شد که به شما انگیزه می دهد تا سخت تر کار کنید و روی اهداف خود تمرکز کنید.

داشتن احساس بهتر

اگر به روشی سالم وزن کم می کنید، به این معنی است که خوب غذا می خورید و به طور منظم ورزش می کنید. هر دو به شما کمک می کنند احساس بهتری داشته باشید. شما راحت‌تر به خواب می‌روید، انرژی بیشتری دارید و با ورزش منظم، بدن شما به طور طبیعی مقدار مواد شیمیایی مانند اندورفین و انتقال‌دهنده‌های عصبی سروتونین و نوراپی نفرین را افزایش می‌دهد که هر دو هدف ضد افسردگی هستند.

مرتبط  مردان عاشق این خصوصیات زنان هستند +ویدیو

محقق کردن اهداف

هر کسی که تصمیم به کاهش وزن دارد می داند که چالش برانگیز است و غلبه بر آن آسان نیست. اما وقتی به اهداف کاهش وزن خود برسید، اعتماد به نفس پیدا می کنید و این باعث می شود احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. برای دستیابی به موفقیت، می توانید اهداف کوچک و قابل اندازه گیری برای شروع کاهش وزن خود تعیین کنید.

توسعه و کنترل برای کاهش وزن

یکی از موثرترین راه ها برای رسیدن به اهداف کاهش وزن، تعیین اهداف کوچک و قابل اندازه گیری است. به جای تعیین یک هدف بزرگ و دست نیافتنی مانند کاهش وزن اضافی در مدت زمان کوتاه، بهتر است اهداف کوچکتر و قابل اندازه گیری مانند کاهش یک پوند در هفته را تعیین کنید. این اهداف بیشتر قابل دستیابی هستند و اعتماد به نفس شما با هر دستاورد کوچک افزایش می یابد.

به‌دست آوردن حمایت

وقتی در کلاس های تناسب اندام و مدیتیشن شرکت می کنید، با افراد همفکر ملاقات خواهید کرد. این بچه‌ها اینجا هستند تا به شما در رسیدن به اهدافتان در داخل و خارج از باشگاه کمک کنند. داشتن یک سیستم حمایتی قوی از افراد همفکر شما را اجتماعی می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. شاید به این دلیل شروع به کاهش وزن کرده اید که می خواستید بهتر به نظر برسید یا سالم تر باشید. اما این یک راه عالی برای افزایش طبیعی اعتماد به نفس و یادگیری احساس خوب دوباره است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا