مد و زیبایی

معجزه ماسک چای سبز برای پوست

ماسک های چای سبز برای پوست بسیار خوب و عالی هستند، اگرچه بسیاری از مردم فکر می کنند که چای سبز فقط برای کاهش وزن مفید است. اگرچه این اشتباه است و چای سبز فواید زیادی دارد. با بنوان.

ماسک چای سبز

ماسک های مختلفی از چای سبز تهیه می شود که در این مقاله در مورد دو ماسک صحبت خواهیم کرد.

ماسک چای سبز با زردچوبه و لیمو

برای ساخت ماسک به مواد زیر نیاز داریم:

  • چای سبز
  • زردچوبه
  • لیمو

طرز تهیه:

ابتدا چای سبز را آماده کنید، بگذارید خنک شود، حالا 2 قاشق غذاخوری بردارید، نصف قاشق زردچوبه و لیموترش را اضافه کنید، حالا این مخلوط را مخلوط کرده و با یک پد پنبه ای روی پوست بمالید. 5-10 دقیقه صبر کنید و سپس با آب ولرم بشویید. اگر بعد از این ماسک پوستتان زرد شد، نگران نباشید، فقط پوستتان را با شیر و گلاب بشویید. حتما می دانید که چای سبز حاوی آنتی اکسیدان است و از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

نکته مهم این است که می توانید از چای سبز نیز برای جوانسازی پوست خود استفاده کنید.

ماسک چای سبز با پوست پرتقال و عسل

برای تهیه این ماسک، مهم است که ابتدا چای سبز را با مقدار کمی آب داغ مخلوط کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس یک قاشق چای خوری چای سبز را با پودر پوست پرتقال و عسل مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا ماسک آماده شود. حالا این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید و پوست خود را با آب گرم بشویید.

مرتبط  انتخاب کفش تابستانی مردانه

مزایای ماسک چای سبز برای پوست

  • محافظت از پوست در برابر سرطان
  • بازسازی پوست و ضد پیری
  • درمان آکنه
  • یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست

ماسکی اختصاصی برای چشم‌ها!

چشم ها یکی از مهم ترین اجزای صورت هستند که زیبایی خاصی دارند. با این حال، باید با آنها روبرو شد. چشم ها روش خاصی برای نگهداری، مراقبت و جوان سازی دارند. اما عموماً به این قسمت از صورت توجه چندانی نمی شود. تیرگی دور چشم و پیدایش چین و چروک و کک و مک های کوچک در اطراف چشم در بسیاری از افراد دیده می شود و یکی از علائم عدم مراقبت است.

رسانه های تصویری، وسایل الکترونیکی و فضاهای مجازی باعث می شود که مردم ساعت ها به یکدیگر خیره شوند و بر این مشکل می افزایند. با این حال، جالب است بدانید که سیاهی و پف زیر چشم با ماسک چای سبز برطرف می شود، بنابراین می توانید تنها با دو کیسه چای دم کرده سیاهی دور چشم را از بین ببرید. و سرد برای این کار کافی است دو کیسه چای خنک و آماده شده را در چشم بریزید و از این طریق ویتامین ها و مواد مغذی چای سبز را به آن مکان ها منتقل کنید.

سخن آخر

در نهایت به این نتیجه رسیدیم که چای سبز برای پوست و همچنین کاهش وزن بسیار مفید است و با ماسک چالی سبز می توانید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا