دکوراسیون داخلی

معرفی ۵ مورد میز، مناسب آشپزخانه شما

میز آشپزخانه همیشه یکی از کاربردی ترین و مهم ترین وسایل آشپزخانه بوده است. چه آشپزخانه شما بزرگ باشد چه کوچک، این وسیله در آشپزخانه بسیار مهم است. مجله اینترنتی بنوان در این مطلب به معرفی چند مدل میز آشپزخانه می پردازد، با ما همراه باشید.

میز آشپزخانه مناسب

هر میز برای هر آشپزخانه ای مناسب نیست. ممکن است سلیقه شما چیزی بخواهد که اصلا با دکور شما همخوانی نداشته باشد. انتخاب میز آشپزخانه مناسب چیزی است که تناسب خوبی در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد می کند. شما باید با توجه به کابینت آشپزخانه، سبک دکوراسیون، وسایل تزیینی و لوازمی که در آشپزخانه استفاده می کنید و حتی اندازه آشپزخانه خود میز مناسبی را انتخاب کنید. میز مربع قطعا برای آشپزخانه های گرد یا بیضی مناسب نیست. در نهایت جنس میز مهم ترین عامل در انتخاب میز است.

چرا میز آشپزخانه ضروری است؟

میز آشپزخانه می تواند آشپزخانه شما را ایمن نگه دارد. ایمنی به این معناست که بتوانید هنگام کار در آشپزخانه فرزندان خود را پشت میز نگه دارید و روی فرزندان دلبندتان تمرکز کنید. فضای اضافی پخت و پز را آسان می کند. وجود یک میز کوچک در آشپزخانه زیبایی آشپزخانه شما را تکمیل می کند. اگر آشپزخانه مدرنی دارید، میز جزیره ای می تواند انتخاب خوبی باشد. میزهای جزیره ای علاوه بر شیک و مدرن بودن، کارهای بیشتری انجام می دهند. آنها همچنین فضای ذخیره سازی را فراهم می کنند که می توانید موارد بیشتری را در آن قرار دهید

مرتبط  این چیزها دیگر در دکور منزل مد نیست!

بهترین جنس برای انتخاب میز آشپزخانه

برای انتخاب بهتر چند نمونه از غذای میز آشپزخانه را به شما نشان داده ایم:

میز چوبی:

میزهای چوبی به دلیل دوام و نگهداری آسان، همیشه بهترین انتخاب هستند. با این حال، میزهای چوب کاج، ساج و انبه به راحتی شسته می شوند و علائم فرسودگی را نشان می دهند.

میز شیشه‌ای:

این نسخه مقرون به صرفه ظاهری شفاف و یخ زده دارد. عیب میزهای شیشه ای این است که به راحتی خراشیده می شوند، بریده می شوند و یا می ترکند.

میز با روکش چوبی:

میز با سطح چوبی یک گزینه بسیار مقرون به صرفه است. یک لایه نازک از چوب (مواد چاپ) در تخته سه لا تعبیه شده است. به این ترتیب استحکام و دوام دستگاه ها افزایش یافته و ظاهری جذاب و جذاب پیدا می کنند.

میزهای پلاستیکی و لمینت:

این مواد مصنوعی ارزان، بسیار بادوام و بدون تعمیر و نگهداری هستند.

میز سنگی:

میزهای مرمر، کوارتز یا سیمانی به دلیل دوامشان همیشه انتخابی محبوب هستند.

اما این مواد می توانند متخلخل بوده و به راحتی لکه بردارند. از طرفی این وسایل بسیار سنگین بوده و جابجایی آنها سخت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا