دکوراسیون داخلی

این کار آشپزخانه شما را لوکس می‌کند

یک آشپزخانه مدرن و نوآورانه می تواند با طراحی مدبرانه و حرفه ای به ارزش خانه شما بیافزاید. در این مقاله از دلتا به توضیح اصول اولیه دکوراسیون آشپزخانه مدرن می پردازیم.

اصول دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

ویژگی های یک آشپزخانه مدرن چیست؟ چگونه یک آشپزخانه مدرن بسازیم؟ یک آشپزخانه مدرن چگونه باید مبله شود؟ در آینده با ما بمانید.

استاندارد طراحی آشپزخانه مدرن

تعریف فضای کاری یک عامل اساسی در طراحی و بازسازی آشپزخانه است. سه بخش کاربردی اصلی آشپزخانه عبارتند از: قسمت پخت و پز (فر). محل این سه قسمت باید مشخص شود: یخچال و سینک. با توجه به ترافیک و فعالیت های مرتبط. طول بهینه هر ضلع مثلث باید بین 1.5 تا 2.7 متر باشد. فاصله بین این فیلدها نباید خیلی زیاد یا خیلی کوتاه باشد.

پنتری از اصول دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

یک ویژگی عالی برای افزودن به هر آشپزخانه بزرگ، انباری یا انباری است. این قسمت به عنوان یک فضای ذخیره سازی کوچک در آشپزخانه عمل می کند. خریدهای خود مانند برنج، رشته فرنگی، حبوبات و غیره را می توانید در این کشو ذخیره کنید. شربت خانه یک اتاق کوچک است و با قفسه های مخفی طراحی شده است.

طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه معاصر با درب ها و پانل های ساده و بدون تزئین طراحی شده اند. لباس های امروزی دسته و دسته ساده و بدون طرح ندارند. کابینت های آشپزخانه مدرن فاقد قالب های اکلیلی و پشتی هستند و معمولاً رنگ این کابینت ها طلایی یا برنزی نیستند.

مرتبط  ۳ پیشنهاد جذاب برای افزایش انرژی مثبت اتاق نوزاد

نورپردازی و لوستر آشپزخانه

آشپزخانه های مدرن را می توان تنها با چراغ های سقفی یا هالوژن روشن کرد. اما مدل های جدیدتر مانند چراغ های نواری و نوارهای نور نیز گزینه های جذابی هستند. چراغ های آویز آهنی یکی دیگر از گزینه های نورپردازی عالی برای آشپزخانه مدرن است. علاوه بر این، چراغ های کابینت یا رشته ای را می توان به عنوان نور مخفی زیر یا زیر کابینت استفاده کرد.

کاشی بین کابینتی از اصول دکوراسیون مدرن در آشپزخانه

یکی از محبوب ترین قطعات در هر آشپزخانه مدرن، کاشی بین کابینت ها است. کاشی های آشپزخانه مدرن برای این سبک باید طراحی و رنگ خوبی داشته باشند. مدل های جدید کاشی بین کابینت، کاشی به سبک سنتی، کاشی فلزی یا آلومینیومی، کاشی شیشه ای، کاشی شیشه ای و فلزی و کاشی مات وجود دارد.

برای انتخاب رنگ کاشی بین کابینت در آشپزخانه مدرن، از هماهنگی یا هماهنگی با رنگ آشپزخانه کمک بگیرید. جدیدترین رنگ کابینت برای آشپزخانه های مدرن و سنتی خاکستری روشن و تیره، سفید، قهوه ای، سبز پاستلی و آبی بنفش است.

کفپوش مناسب آشپزخانه

برای به روز رسانی کف آشپزخانه مدرن می توانید کفپوش پی وی سی را در طبقه پشتی نصب کنید. این کفپوش شبیه لمینت است و به پشت چسبانده شده است. این کاشی های پی وی سی مانند یک لمینت به هم چسبیده اند. کفپوش پی وی سی را می توان روی سطوح صاف مانند سرامیک، سنگ یا لمینت نیز نصب کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا