مد و زیبایی

مقایسه عمل جراحی زیبایی با روش‌های غیرجراحی

بسیاری از افراد از ظاهر صورت خود ناراضی هستند و می خواهند آن را با جراحی زیبایی تغییر دهند. برخی از آنها ریسک عمل های زیبایی را می پذیرند تا چهره ای جذاب و جوان تر داشته باشند. گاهی همه چیز طبق برنامه پیش می رود و از جراحی نتایج خوبی می گیرند. اما گاهی اوقات نتایج به دست آمده چندان راضی کننده نیست. در چنین مواقعی چاره ای جز انجام جراحی زیبایی برای رفع این عیوب و نواقص وجود ندارد. بیایید در مورد بهترین روش های زیبایی بدون نیاز به جراحی صحبت کنیم. جایگزینی مناسب برای بسیاری از روش ها و روش های زیبایی سخت و دردناک که نتایج بهتری به شما می دهد.

لیفت صورت

پوست با افزایش سن نازک تر می شود، بنابراین بسیاری از زنان و مردان خواهان لیفت صورت هستند. صورت را می توان از هر دو طرف ثابت کرد. در حالت اول باید زیر تیغ جراحی بروید و دو تا چهار هفته بمانید تا بهبود پیدا کنید. ممکن است عوارض جانبی مانند لرز و درد بعد از تمرین را تجربه کنید.

روش دوم شامل اسپری یا ماسک جراحی نمی شود. لیفت با نخ یک روش غیر تهاجمی است که بهترین نتیجه را برای بیمار به همراه دارد. جراحان با استفاده از بی حسی موضعی و بخیه های مخصوص لیفت صورت را در کمتر از یک ساعت انجام می دهند. این روش عوارض جانبی ندارد و برخلاف روش جراحی قابل برگشت است. با استفاده از این تکنیک، بینی، چانه و ابروهای بیمار به طور کامل برداشته می شود. علاوه بر این، تخصص جراح در انتخاب نوع پوست بیمار و نوع نخ استفاده شده برای این لیفت باعث افزایش طول لیفت چربی می شود.

مرتبط  ماسک جلبک برای زیبایی و سلامت پوست

مادلینگ صورت

احتمالا بیشتر شما در مورد خطوط صورت یا گونه ها شنیده اید. اگر به چهره ستارگان مشهور دنیا نگاه کنید، اکثر آنها برای بلند و جذاب شدن چهره خود از مدل سازی صورت استفاده کرده اند. کانتورینگ صورت به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود.

کانتورینگ جراحی برگشت ناپذیر است. بنابراین در صورت وجود مشکل در صورت، انجام مجدد عمل ضروری خواهد بود. در اغلب موارد اصلاح کامل صورت پس از جراحی ترمیمی امکان پذیر نیست و مشکلات قبلی تا حدودی برطرف می شود.

روش های غیر جراحی پیچیدگی روش های جراحی را ندارند. . همچنین کاملاً برگشت پذیر است و در صورت عدم رضایت می توانید به صفحه قبلی خود بازگردید. هزینه کم و عدم نیاز به بیهوشی از دیگر مزایای مدل سازی صورت است. مدلسازی غیرعملیاتی به روشهای مختلفی انجام می شود که در ادامه به اختصار به آنها می پردازیم.

مادلینگ صورت با استفاده از نخ

طب سوزنی پلک برای کسانی که می خواهند بینایی خود را بهبود بخشند اما جراحی نمی خواهند ایده آل است. با حالت چهره، بیمار می تواند بلافاصله پس از جراحی نتایج را روی صورت ببیند یا تجسم کند. قطعا بعد از چند روز برطرف می شود، بعد از گذاشتن مدل و تم نیازی به توجه خاصی نیست، می توانید بعد از چند روز فعالیت های روزانه خود را به همین صورت انجام دهید. هزینه مناسب و تحریک کلاژن پوست از دیگر مزایای این روش است.

مادلینگ صورت با تزریق ژل

یکی دیگر از روش های غیر جراحی که می توان برای زیباسازی صورت و بهبود خط فک و صورت استفاده کرد، تزریق ژل است. استفاده از ژل باعث بهبودی طولانی تری می شود.

مرتبط  حتما از فوم شستشوی پوست استفاده کنید

در این روش، پزشک محل تزریق را علامت گذاری می کند و پس از بیهوشی ژل را زیر پوست قرار می دهد. ژل صورت می تواند از شش ماه تا یک سال دوام بیاورد. برخی از پزشکان از این ژل همراه با لیفت فیبر برای افزایش قدرت و نتایج بهتر استفاده می کنند.

مادلینگ صورت با تزریق چربی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برای تزریق چربی نیازی به بیهوشی نیست و می توان از این روش در خارج از گوشه های صورت نیز استفاده کرد. همچنین افرادی که دارای کیسه های زیر چشم، چین و چروک های عمیق، لب های بلند و پوست شل هستند می توانند از تزریق ژل برای رفع این مشکلات استفاده کنند. مدت زمان عمل تزریق چربی نسبت به سایر روش ها بیشتر است و با تجدید سالیانه می توانید تا مدت ها از چهره خود با تعادل و زیبایی لذت ببرید.

عمل جراحی زیبایی یا روش‌های غیرجراحی؛ کدام یک بهتر است؟

انتخاب روش جراحی یا غیرجراحی کاملاً به عهده شما و البته پزشکتان است. گاهی اوقات، بسیاری از افراد برای روش های غیر جراحی مناسب نیستند. البته به ندرت این اتفاق می افتد. به عنوان مثال، صورت دارای چین و چروک و افتادگی زیادی است، روش های غیرجراحی تاثیر قابل توجهی روی صورت ندارد. این افراد چاره ای جز استفاده از روشی ندارند که نیاز به مداخله جراحی دارد و از معایب جراحی پلاستیک برگشت ناپذیری، مدت زمان بهبودی طولانی، هزینه بالا، احتمال عوارض جانبی و نیاز به بیهوشی است. از طرفی اگر از روش های غیرجراحی مانند لیفت صورت با نخ یا ژل و تزریق چربی استفاده کنید، می توانید چهره ای شاداب و جوان و بدون عوارض جراحی داشته باشید.

مرتبط  نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

دوره کوتاه است و نیازی به بی حسی موضعی ندارد. نتایج را می توان به طور همزمان مشاهده و مشاهده کرد. انعطاف پذیری و هزینه کم از مزایای روش های غیر جراحی است. هنگامی که این روش ها توسط یک جراح مجرب انجام می شود، می تواند منجر به تغییرات چشمگیر در صورت شما شود. بنابراین، اگر می خواهید چهره ای زیبا و طبیعی بدون خطر داشته باشید، روش های غیر جراحی بسیار مفید هستند.

چهره‌ای شاداب و جوان‌تر با موتاکس

گونه های تیز، پوست صاف و نرم، رنگ و چهره آرزوی بسیاری از افرادی است که به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند. تمام این روش ها را می توان بدون جراحی انجام داد و بیماران می توانند آن را با بیهوشی عمومی انجام دهند. با مردان خوب به نظر برسید به غیر از این، لیفت صورت، لیفت بینی، لیفت گونه و لیفت چشم از دیگر خدمات کلینیک موتکس می باشد. همه این اقدامات خطرناک نیستند و پزشک می تواند بدون هیچ مشکلی آنها را در کمتر از نیم ساعت انجام دهد. برای تعیین وقت می توانید از طریق وب سایت یا شماره تماس کلینیک با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا