روانشناسی

مهم‌ترین رفتارهای زنان پس از خیانت

خیانت تاثیر زیادی بر بنیان خانواده دارد و سلامت هر دو نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. این مقاله از مجله الکترونیکی بنوان به تاریخچه زنان پس از خیانت می پردازد.

حالات زنان پس از خیانت

در بسیاری از موارد نمی توان وضعیت زن بعد از خیانت را معرفی کرد، زیرا در بسیاری از موارد موضوع خیانت صحت ندارد و رابطه فقط بدتر می شود.

فاصله عاطفی مهم‌ترین حالات زنان بعد از خیانت

با گذشت زمان، خود شما متوجه شدید که بین شما و همسرتان شکاف عمیقی وجود دارد و با وجود اینکه مدت زیادی با او زندگی نکردید، باز هم احساس جدایی عاطفی و بی حسی آنها از یکدیگر را داشتید. در چنین شرایطی خواسته ها و نیازهای یکدیگر نادیده گرفته می شود و رابطه به تدریج به هم می ریزد.

وقت کافی برای هم نمی‌گذارید

اگرچه فاصله عاطفی کیفیت رابطه جنسی و احساسات را نشان می دهد، اما عدم گذراندن وقت با هم به این معنی است که یک مشکل جدی در رابطه شما وجود دارد. کم کم متوجه می شوی که دیگر همسرت اول نیست و چیزهای دیگر برایت مهم تر است. کم کم به جایی می رسید که دیگر زمانی برای با هم بودن ندارید و هرکسی دوست دارد بدون اظهار نظر کاری را که می خواهد انجام دهد. با داشتن ارتباط عاطفی خوب، این دو نفر زوج خوبی نیستند! از

مرتبط  این افراد مناسب ازدواج نیستند + ویدیو

دیدن کنید

پنهان کاری از حالات زنان بعد از خیانت

یکی از نشانه های خیانت این است که خانم ها و حتی آقایان همه چیز را از یکدیگر پنهان می کنند، مثلا خانمی اغلب تلفن همراه خود را به همسرش می دهد، رمز عبور را یکباره در پرونده می گذارد و روی او بسیار حساس است. ملک شخصی. او همچنین می تواند ساعت ها بدون اینکه همسرش بداند با تلفن صحبت کند یا ساعت ها بیرون از خانه بماند. کتمان حتی باعث افزایش سوء ظن و حسادت نسبت به خیانت زن می شود. اما از سوی دیگر زن و شوهر دیگر به یکدیگر اعتماد ندارند و در نتیجه از یکدیگر جدا می شوند.

رسیدگی بیش از پیش به خود

اگر همسرتان زنی است که همیشه آرایش معمولی دارد و چهره ای ساده دارد، اما به طور ناگهانی ظاهرش تغییر می کند و توجه زیادی به او می کند، این می تواند نشانه سرد یا مضطرب بودن رابطه شما باشد. یک فرد جدید در زندگی او وجود دارد، اما نمی توان با اطمینان 100% گفت که تغییر ظاهر ناگهانی تلاش برای جلب توجه شخص دیگری است و این وضعیت تنها یکی از نشانه های خیانت است.

تعریف کردن از مردان دیگر از حالات زنان بعد از خیانت

یکی از نشانه های خیانت این است که زن اغلب رفتار و نظر مرد دیگری را تحسین می کند و همیشه در صحبت ها و شوخی های خود به آن اشاره می کند. مثلا میگه فلان آدم و تو همچین شبکه اجتماعی شخصیت قشنگ و جالبی داره یا فلان آدم معروف و خیلی پولداره و از این قبیل تعاریف. از طرفی ممکن است از شما انتقاد کند یا مدام شما را با همکاران مرد خود مقایسه کند. قدردانی از مرد دیگر لزوماً نشان دهنده خیانت زن نیست.

مرتبط  ۴ نیاز عاطفی زنان که هیچ مردی نمی‌داند +ویدیو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا