روانشناسی

هرگز برای شوهر خود مادری نکنید

وقتی زندگی مشترک خود را شروع می کنید، عشق تمام وجود شما را فرا می گیرد و می خواهید تمام نیازهای همسرتان را برآورده کنید و از بودن در کنار هم واقعا لذت ببرید. اما یک روز به خود می آیی و می فهمی که الان مادر همسرت هستی. این مقاله از مجله اینترنتی بنوان در مورد پیچیدگی های زندگی به عنوان همسر و مادر صحبت می کند.

عوارض مادری برای همسر

بیشتر اوقات ما زنها با مردان مانند مردان رفتار می کنیم و آنها با ما مانند پسرها رفتار می کنند. قرار ملاقات با شریک زندگی خود سریعترین و مرگبارترین راه برای از بین بردن علاقه به زندگی عاشقانه شماست.

کارهای مادرانه‌ای که زنان در حق مردان می‌کنند

  • یک عارضه جانبی مادر شدن برای زوجین این است که آنها بیشتر در حال خشک کردن و انجام کارهای خود هستند، مانند انتخاب لباس برای پوشیدن با هم بعد از شکستن قفل.
  • مردها اطلاعاتی را که باید به خاطر بسپارند و به خاطر بسپارند فراموش می کنند، مثلاً فراموش نکنید که زباله ها را در شب بگذارید، خرید شیر را فراموش نکنید.
  • ما مردان را سرزنش می کنیم مانند کودکان: چند بار باید به شما بگویم چراغ آشپزخانه را خاموش کنید؟
  • یکی از چالش های مادر شدن برنامه ریزی سفر است. انجام برخی کارها، مانند بردن بچه ها به فروشگاه برای خرید لباس.
  • اشتباهات خود را تصحیح کنید حتی اگر کمک نخواهند، به عنوان مثال: وقتی یادشان می‌آید، حرف‌هایشان را تصحیح کنید، به آنها آشپزی بیاموزید.
مرتبط  مردان به این زنان خیانت می‌کنند

چگونه از مادری کردن در حق همسرم دست برداریم؟

اگر دیدید شوهرتان در همه کارها از شما غافل است، ناراحت نباشید، این کاری است که با او کردید. اما ناامید نباشید، می توانید با تغییر سبک زندگی، او را به یک مرد تبدیل کنید. چگونه یک ارتباط عاطفی ایجاد کنیم تا رابطه عاطفی خوبی داشته باشیم؟ به

بروید

به همسرتان احترام بگذارید

چیزی که مردها می خواهند احترام همسرشان است. این ممکن است قدیمی به نظر برسد، اما هر کتابی که در مورد آشنایی با مردان بخوانید همین را می گوید. مرد باید احساس احترام کند، شما باید به او احترام بگذارید.

بعضی وقت ها احساس می کنید که آنقدر به او احترام نمی گذارند، احترام گذاشتن به او سخت است، اما احترام او برای مردان بسیار مهم است. ادامه بده . او شوهر فرزندان، پدر و سرپرست خانواده است و باید به او احترام گذاشت. نتیجه احترام گذاشتن به یک فرد در زندگی شگفت انگیز است.

به دنبال نقاط قوت شوهرتان باشید

اکثر مردم از انتقاد خسته شده اند و انتقاد آنها را ناراضی می کند. انتقاد و انتقاد کار زن است. شما باید از انتقاد از شوهرتان دست بردارید. تحسین کارهای نیک او و شناختن ضعف ها و ناتوانی های او. پیدا کردن شریک مناسب کار سختی نیست. به جای تمرکز بر نقاط ضعف همسر یا همسرتان، در مورد کارهایی که همسرتان به خوبی انجام می دهد صحبت کنید.

بنشینید و با او صحبت کنید

با شوهرت در موردش صحبت کن صادقانه به او بگویید که او را یک کودک می دانید و به او به عنوان عشق زندگی خود احترام می گذارید. به او بگویید که نمی خواهید مانند او باشید، اما شما نیز به کمک او نیاز دارید. از او بپرسید که در مورد آن چه احساسی دارد و آیا راه حل خاصی برای مشکل دارد یا خیر. با رعایت همه این موارد به راحتی می توانید در دوران بارداری همسرتان عوارض ایجاد کنید.

مرتبط  هرگز این ۵ کار را قبل از خواب شبانه انجام ندهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا